Mikä tekee erityisen kusipaskaksi? Avaa hiukan.
Muutamalla pointilla voin laittaa.
1. Kiire. Järjetön kiire.
2. Vittumaiset asiakkaat ja pomot
3. paikallaan istuminen. Jos nyt paskareissuja Suomen mahtaviin hotelleihin ei lasketa niin, 7.5h samassa paikassa ruutua tuijottaen.
4. Uuden opiskelu ja itsensä kehittäminen. Ei kiinnosta. Ei sitten vittuakaan. Varsinkin kun opiskelu on jotain perkeleen dokumenttien lukemista ruudulta. Nojoo, voi ne printata mutta yhtä vitun kuivaa ja yhdentekevää.
5. iltatyöt. Puhelimet ja läppärit vois vaikka mun puolesta polkea suohon. Minä kun en suostu tekemään enkä joustamaan omista illoista ja toki siitäkin vittuillaan. Puhelin ja läppäri jää duuniin (en suostunut ottamaan työsuhdepuhelinta, ihan tarkoituksella).
Mä olen jo yhdestä ylennyksestä kieltäytynyt. Siinä onnistumatta. Mua ei vois vähempää kiinnostaa saada lisää vastuuta ja haasteita palkankorotuksen vastineeksi. Mä nyt haluan vaan sen mediaanipalkkani ja vapaa-aikani. Olo on kuin maratoonarilla, jolle annetaan ohjeeksi juosta alusta loppuun satasen taktiikalla. Ei pysty, jaksa eikä kiinnosta. En ole kone, en jaksa tehdä 7,5h tehokkaasti aivot raksuttaen työtä. Ja kun en jaksa niin titäähän sen mitä siitä tulee. Sanominen.
Tuskimpa enää missään on erityisen lunkeja duuneja, mutta kyllä työn pitäisi tarjota jotain mielekästä itselle. On se sen verran iso osa elämää. IT alkaa olla nähty kymmenessä vuodessa ja nyt pitäisi keksiä jotain ihan muuta. Paska homma vaan, että käytännössä en taida osata mitään muuta kuin tätä sysipaskaa näyttöpäätetyötä.
Enkä sitten oikolukenut tai jäsennellyt tätä tekstiä, ihan ajatusvirtaa vaan.
Vittu, että voikin vituttaa.