Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Oon jossain hevonvitunhalssilassanikkepuhelimessa että terve vaan hyvää uutta vuotta kaikille!!! eimun ees pitäny tänää pahemmin ottaa, mmut pakko se nyt vaan on.. Ylihuomenna sit jätkät taas jatkuu se HC reenaaminen ja laitetaan ne risut turpoomaan kesää varten vai hä?! Niihän se on, että jos ei oo VÄHINTÄÄN 5h viiteen päivään reenattu, ni sit ei aukee korkitkaan. äänestäkää haavistoo!!!

Ihan vitutukseen juon... yksin onneksi! Lotossakaan ei ollut kuin 2 oikein. Tarvisin nyt rahaa jotta voisin ottaa ja lähteä.

Olen valvonut yli 24h, juonut muutaman viinipullon.

Vähän outo olo.

vituttaa kun paikkakunnalla on vain yksi yökerho ja loput on kahviloita jotka menee jo viimeistään 2000 aikohin kiinni. Enkä tiedä minkä vuoksi piti lähteä jo puolenpäivän aikaan sinne istumaan kun kotiinlähtö tuli jo ennen ilta seitsemää... heräilin tuossa tunti sitten ja vissiin joutuu menemään takas nukkumaan kun ei keksi parempaakaan tekemistä tähän aikaan.

Semmonen olo, että vois kohta käydä oksentamassa.

Semmonen olo, että vois kohta käydä oksentamassa.

Viime vkl oksensin kännissä. Edellisestä kerrasta on todella aikaa... Krapulassa en oksenna ikuna !

Viime vkl oksensin kännissä. Edellisestä kerrasta on todella aikaa... Krapulassa en oksenna ikuna !

Mä yritän nykyään välttää semmosia humalatiloja, että joutus kännissä oksentamaan. Niistä seuraa yleensä vaan niin hirveä kanuuna, että ei mitään järkeä. Krapulassa oksentaminen on likipitäen mun bravuuri, sen verran usein sitä on joutunu harrastamaan. Nyt tosin selvisin ilman, kun rupes jo olo helpottamaan :D

Aamulla kuului kun naapuri laattasi vessassa, kylpyhuoneista kun kulkee ääni melko hyvin. En tosin tiedä oliko kyseessä seinänaapurin, sellaisen porvaristytön miesseuralainen vaiko alakerran spuge, joka lienee turvallisempi veikkaus. Ei sillä että niin paljon kiinnostaisikaan. Tänään 80 min treeniä alla, seitinohuet sunnuntai-illan punaviinitissuttelut menossa nyt Argumental-ohjelman jaksoja katsoessa, eli laitetaan ihan vaan terveyden piikkiin. Eilenhän olin aikaisin jo nukkumassa kun tuntui tukkoiselta ja väsytti joten hieman vahinkoa takaisin.

Tietääkö joku että kuinka lääke nimeltään lyrica ja alkoholi sopii yhteen? Mulla on nyt parin kuukauden kuuri lyricaa kirjotettu aika kovilla annosmäärillä. Eli kannattaako nyt ton kuurin ajan olla juomatta?

Mä yritän nykyään välttää semmosia humalatiloja, että joutus kännissä oksentamaan.

Ei sille voi mitään, jos masu ei kestä lonkeroa. Mustikkakeittoa naamariin ja meno jatkui :thumbs:

Tietääkö joku että kuinka lääke nimeltään lyrica ja alkoholi sopii yhteen? Mulla on nyt parin kuukauden kuuri lyricaa kirjotettu aika kovilla annosmäärillä. Eli kannattaako nyt ton kuurin ajan olla juomatta?

Tietää. Älä helvetissä vedä, Lyrica boostaa keikkea keskushermostoon vaikuttavaa aivan saatanasti. Telot vaan itsesi kaatuillessasi ympäriinsä.

edit. Meet vitun sekaisin.

Back
Ylös Bottom