Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012012415120526_ul.shtml Siinä on sinisilmäinen suvis saanut vähän kulttuuria monen miehen voimin, mitä veikkaatte onko ählämeitä ollut asialla?:)

Hieman verenpaineen jo laskettua olen ehdottomasti sitä mieltä, kun tekijä häpäisee uhrin ihmisarvon, tulisi tekijän myös menettää omansa. Tämä on ainoa tapa saada uhrille oikeuttua. Mitä oikeutta se on istua 3v linnassa ja takaisin kaduille? Siihenhän koko oikeusjärjestelmän pitäisi perustua, uhrille oikeutta. Tässä tapauksessa ainoa vaihtoehto oikeuden toteutumiselle on teloittaa tekijät.

Jännä että media ei kirjoita Suomessa noista asioista yhtään mitään, luulis kuitenkin olevan aika isoja uutisia, ainii se olisi rassisssmia jos kirjoittaisi totuuksia. Vittu kansan on käytävä vastarintaan jos päättäjät ovat noin vitun sokeita ja tyhmiä, tonne pitäis kaikki suvikset ja muut roskat viedä ja sanoa että asu nyt niitten kivojen muslimien kanssa.

ikävää..

404531_10150549149104419_712319418_8826156_902728164_n.webp

Näemmä pakkoruotsi ei ole kaikille uponnut ihan kybällä... Raiskaajat olivat venäläisiä. Postasin tohon ylle uutisen jossa on tekijöiden nimet. Jos pätkä tuottaa muuten hankaluuksia niin voitte pongata nimet lihavoituina.

Noilta no-go alueilta vois ihan surutta sulkea sähkön, veden yms ja muutenkin eristää muista. Josko sit alkais eurooppalainen yhteiskuntamalli kiinnostaa...

Mikä on armeijan ja poliisin funktio yhteiskunnassa jos tommoisia no-go alueita on noin paljon? Vai onko vika munattomissa poliitikoissa?

Mieleenkiintoinen käänne tuossa Oulun postinjakajan "pahoinpitely" jupakassa. Nyt jostain syystä on jäänyt pois maininta postinjakajan ulkomaalaisuudesta. Sivutetaan epäilty raiskausyritys ja suurempi rikos tuntuu olevan tuon raiskausyrityksen uhrin suojelu kuin itse raiskaus tai sen yritys. Tiedotusvälineiltä todella kaksinaamaista touhua taas, mihin tämä maa on menossa.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/119...+pakoon+kolmannen+kerroksen+parvekkeelta.html
Nyt on selvinnyt, että tilanne oli alkanut, kun parikymppinen nainen oli tavannut lehdenjakajan talon rapussa. Naisen mukaan lehdenjakaja yritti lähennellä häntä. Nainen pakeni ulos kadun toiselle puolelle, jossa nainen tapasi hänelle entuudestaan tuntemattomat kolme miestä. Nainen kertoi heille ahdistelusta.

Mieleenkiintoinen käänne tuossa Oulun postinjakajan "pahoinpitely" jupakassa. Nyt jostain syystä on jäänyt pois maininta postinjakajan ulkomaalaisuudesta. Sivutetaan epäilty raiskausyritys ja suurempi rikos tuntuu olevan tuon raiskausyrityksen uhrin suojelu kuin itse raiskaus tai sen yritys. Tiedotusvälineiltä todella kaksinaamaista touhua taas, mihin tämä maa on menossa.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/119...+pakoon+kolmannen+kerroksen+parvekkeelta.html

Sori, jos mä oon väärässä, mutta eikös tuosta ulkomaalaistaustaisuudesta jo kerrottu aiemmissa uutisissa?

Sori, jos mä oon väärässä, mutta eikös tuosta ulkomaalaistaustaisuudesta jo kerrottu aiemmissa uutisissa?

Olet ihan oikeassa, ulkomaalaisuutta käsiteltiin heti ensimmäisissä uutisissa. Silloin tosin epäiltiin törkeää pahoinpitelyä eikä suinkaan loikkaa parvekkeelta.

Kyseiset romanit olivat aktiivisia toimijoita työttömien tukitoiminnassa Järvenpäässä. Pyöritti kahviota/ruokalaa, jossa sai syödä edullisesti. Jostain syystä Järvenpään kaupunki romutti toiminnan, ja ajoi alas. Kait tuli rakennukselle "parempaa käyttöä" tarkalleen en muista miten tapaus eteni, mutta asiattomasti siinä syrjittii, ja asiaa puitiin pitkään paikallismediassa. Jotain hyvää joskus romaneistakin, itekin tuolla monet pullakahvit nauttineena voin kertoa.

Eikös Suomi ole ainoa maa jossa noita käytetään arkivaatteena? Täällähän se "vaikeuttaa työnsaantia" mut helpottaa varsinaist työskentelyä ja sen hankkimiseen saa rahaa sossusta...

"Yksiavioisuus parantaa myös naisten asemaa. Kun miehet eivät hae koko ajan alati nuorempia vaimoja, avioparien ikäero tasoittuu ja naiset saavat enemmän valtaa kotitaloudessa. Kun naisten asema paranee, myös lapsiluku vähenee."

http://www.hs.fi/ulkomaat/Tutkimus+...avioisten+kulttuurien+ongelmia/a1305554428795

Yllättävää. :rolleyes: Mitenhän nämä "kaikki kulttuurit on yhtä hyviä" sankarit tuon selittävät hyväksi.

Back
Ylös Bottom