missä karstakeuhko on?
Karstis on Bulgariassa Jason Stathamin stuntmanina kuvaamassa The Expendables 2:sta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
missä karstakeuhko on?
Suositelkaas hyvää autotohtoria Lahdesta?
Olen joko helvetin tyhmä tai sitten en vain tiedä. Ostin riisikeittimen ja joka kerta sitä käyttäessä joutunut katkaisemaan virran ennen aikojaan, ettei pala pohjaan. Ohjeen mukaan olen laittanut riisit ja vedet. Esim vaaleaa riisiä 1 mitallinen, jolloin vettä kattilan kohtaan 1 jne. Olen laittanu enemmänkin vettä suhteessa riisiin. Mutta silti joudun katkaisemaan keittotoiminnon joka kerta aikaisin. Laite on OBH nordican riisinkeitin.
Pitäisi kaiketi olla idiootti varma laite?
Thompalle. Kuulostaa että toi on risa. Ite en omista tollasta laitetta mutta jotenkin sun selvityksestä sain käsityksen ettei kone vedä kellon mukaan vaan nimenomaan haistaa ite millon riisi ois valmista. Siinä on varmaan joku tunnistin mikä katkasee kun on olevinaan valmista. Nyt kuulostais siltä että se tunnistin ei toimi.
Mitä (juoma)tölkkien pohjassa olevat eriväriset pilkut tarkoittavat?
Haa. Tää on ihan täyttä paskaa. Vanha myytti ja ihan täyttä kuvitelmaa jos oikeasti huomaa makueron noiden välillä. Tuo on koneen jäljittämistä varten... "the nordson ink-dot i.d. System identifies which spray machine coats each can on the line. The system applies a small dot of ink on the bottom of each can as it enters the spray machine. A different ink color is used for each machine on the coating line, so the source of unacceptable coatings can be immediately identified. There is no need to shut down all machines on the line to determine which machine is producing the defect."