Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

http://rahmispossu.net/2011/11/11/homosarjaraiskaajan-tuomio-aleni-norjassa/
Homosarjaraiskaajan tuomio aleni Norjassa
--Jo turvapaikkapäätöstä odotellessa homomies oli ajautunut suhteeseen 17-vuotiaan norjalaistytön kanssa. Egyptiläishomo sai Norjan kansalaisuuden 7 vuotta myöhemmin, mitä ennen hän oli ehtinyt hankkia kolme lasta kahden eri naisen kanssa. --Oikeudessa miestä kuvailtiin Norjan modernin historian pahimmaksi sarjaraiskaajaksi ja tekoja erityisen julmiksi. Uhreista seitsemän todisti oikeudessa tuomittua vastaan. Kahdeksas nainen ei ollut paikalla, koska hän riisti hengen itseltään puoli vuotta raiskatuksi tulemisensa jälkeen.

Lisää tälläisiä vainottuja homoja?

Toi on jo ultimaalinen rikollinen. Egyptiläinen homoraiskaajaneekeri. Toi vois olla hyvin jonkun Doomin pääpahis.

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että lasketko kaikki, jotka on sua vähäänkään tummempia, neekereiksi?

Egyptiläiset on samaa väriskaalaa kun esim. brasilialaiset tai meksikolaiset.. onko brassit ja mehikaanotki neekereitä?

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että lasketko kaikki, jotka on sua vähäänkään tummempia, neekereiksi?

Egyptiläiset on samaa väriskaalaa kun esim. brasilialaiset tai meksikolaiset.. onko brassit ja mehikaanotki neekereitä?
No korjataan, Egyptiläinen homoraiskaajamelkeinneekeri.

tai

Egyptiläinen homoraiskaajaIMOneekeri.

tai

Egyptiläinen homoraiskaajaeiihanneekerimutmelkein.

Mites ruskettuneet 'valkoihoiset'? Eniten tätä ihonväri asiaa kuulee kyllä juuri näiltä tummemmilta, minulle se väri on ihan sama, mutta monelle ei ole.

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että lasketko kaikki itseäsi tummemmat (=somalit) jotenkin vähempi arvoiseksi, kuin sinä itse?

Ja toisekseen, edustatko itse tummempaa väriskaalaa kuin esim. George Bush?

Ja edelleen kaikille kukkahattulesbohoroille, arvostan todella paljon ja nostan olematonta hattuani maahanmuuttajille, jotka tekevät täällä töitä, perustavat yrityksiä ja maksavat veroja. Heistä voi olla ylpeä kun kantavat oman taakkansa tämän maan paskasta verotuksesta. Siinä vaiheessa kun veivaavat ihan helvetisti töitä täällä ja huomaavat, että vittu täällä on täysin järjetöntä tehdä mitään työtä, niin muuttavat varmaan sitten jonnekin, jossa työntekoon kannustetaan oikeasti.

Huvittavaa ku valkoinen mies haukkuu vähänkin tummempaa miestä neekeriksi, mutta yrittää samalla itse päästä valkoisesta pigmentistään eroon kaikennäköisillä ruskettavilla voiteilla ja solariumilla.
Haukutaan mehikaanoja neekereiksi, mutta yritetään samalla saada oma iho saman väriseksi :hyper:

Onko Mike sun mielestä rusketussuihkussa/solariumissa käyneet kehonrakentajat neekereitä?

Huvittavaa ku valkoinen mies haukkuu vähänkin tummempaa miestä neekeriksi, mutta yrittää samalla itse päästä valkoisesta pigmentistään eroon kaikennäköisillä ruskettavilla voiteilla ja solariumilla.
Haukutaan mehikaanoja neekereiksi, mutta yritetään samalla saada oma iho saman väriseksi :hyper:

Onko Mike sun mielestä rusketussuihkussa/solariumissa käyneet kehonrakentajat neekereitä?

Mä välttelen aurinkoa kuin ruttoa aina, kesällä pistän Clarinsin SPF 40 voiteet naamariin, aurinko vanhentaa. Enkä jumalauta ole solkussa käynyt kun joskus 20 vuotta sitten.

Ottaako joitakin sana naapuri vähän pattiin? Mitä siinä on, helvetti räppäritkin kutsuu itseään neekereiksi kokoajan, naapuri ko naapuri, mitä kummaa siinä on?

[video=youtube_share;P3k_OeBb8eY]http://youtu.be/P3k_OeBb8eY[/video]

Niin ja Snoop dog on vitun hyvää musaa tekevä naapuri. Ei naapuri ole mitenkään negatiivinen sana.

[video=youtube_share;Y1PVmANeyAg]http://youtu.be/Y1PVmANeyAg[/video]

Ja edelleen kaikille kukkahattulesbohoroille, arvostan todella paljon ja nostan olematonta hattuani maahanmuuttajille, jotka tekevät täällä töitä, perustavat yrityksiä ja maksavat veroja. Heistä voi olla ylpeä kun kantavat oman taakkansa tämän maan paskasta verotuksesta. Siinä vaiheessa kun veivaavat ihan helvetisti töitä täällä ja huomaavat, että vittu täällä on täysin järjetöntä tehdä mitään työtä, niin muuttavat varmaan sitten jonnekin, jossa työntekoon kannustetaan oikeasti.

Niinhän kaikkien pitäisi arvostaa, mutta kyllä noita powdereita löytyy ihan homona, joiden mielestä sekään ei riitä. Kato ku yks mamu tekee töitä, niin se on näiden fägärien mielestä taas yksi työpaikka pois suomalaiselta ja jos perustaa yrityksen, niin sen perustajan pitäisi oikeesti olla myös suomalainen.

Mä välttelen aurinkoa kuin ruttoa aina, kesällä pistän Clarinsin SPF 40 voiteet naamariin, aurinko vanhentaa. Enkä jumalauta ole solkussa käynyt kun joskus 20 vuotta sitten.

Ottaako joitakin sana naapuri vähän pattiin? Mitä siinä on, helvetti räppäritkin kutsuu itseään neekereiksi kokoajan, naapuri ko naapuri, mitä kummaa siinä on?

Niin MUSTAT räppääjät kutsuu itteensä neekeriksi, mut ei joku eminem kutsu mustia räppärifrendejään neekereiksi. Sama ku joku aasialainen puhuu ittestään "me kinkit", mut loukkaantuu jos joku muu kuin kinkki kutsuu sitä kinkiksi. Ymmärrät varmaan pointin. Tai voitsä mennä kokeilee sanoo jollekin mustalle miehelle "hei naapuri", joudut varmaa sen jälkee vetää sitä turpaa ku käy suhun käsiksi.

Mua ei ota pattiin jos joku sanoo jotain neekeriksi, enemmänkin huvittaa vaa.

Tai voitsä mennä kokeilee sanoo jollekin mustalle miehelle "hei naapuri", joudut varmaa sen jälkee vetää sitä turpaa ku käy suhun käsiksi.
Mieluiten kutsuisin nimellä, mut miksi ihmeessä menisin sanomaan kellekään, että "hei naapuri"? Enhän minä mene sanomaan valkoihoisellekaan "hei valkuainen".

Mieluiten kutsuisin nimellä, mut miksi ihmeessä menisin sanomaan kellekään, että "hei naapuri"? Enhän minä mene sanomaan valkoihoisellekaan "hei valkuainen".

Voit tehdä tutkimusta siitä, että mitä pahaa on sanassa naapuri.

BTW jos toi egyptiläinen olisi omassa maassa raiskannut ketään, niin siellä tuomiot on vähän eri luokkaa. Kävin tuossa syyskuussa paikan päällä ja paikallisten kanssa juteltuani selvisi, että raiskauksesta tulee min. 25v linnaa ja jos nainen on raskaana raiskauksen aikana, tulee elinikäinen. Jauhettiin muutenkin vähän tästä suomen maahanmuuttopolitiikasta ja kyllä porukka sielläkin ihmetteli suomen "avokätisyyttä".

Mut asiasta pannukakkuun: Se on aivan sama onko kyseessä mamu tai suomalainen, työtä pitää tehdä ja veroja pitää maksaa jos siihen on mahdollisuus. Yhtä vähän mä arvostan noita pummeja/nistejä/dokuja jotka steissillä vinkuu "anna euro ni saan viinipullon", ku jotain mamua joka laiskuuttaan makoilee päivät pitkät ja sossu maksaa.

Se on muuten jännä juttu, että mitä tummempi ihminen, sitä enemmän omaa ihonväriä ja ylpeyttä omasta rodusta korostetaan. Jostain syystä kuitenkin tummaihoiset etunenässä ovat aina loukkaantumassa, jos nimittely viittää näiden ihonväriin.

Enkä nyt yritä sanoa, että neekeriksi nimittelystä ei saisi loukkaantua. Mutta jos valkoista kutsutaan vaikka spermanaamaksi ja mustaa lankkinaamaksi, niin miksi tummaihoisen nimittely on vakavampaa?

Suomessa nyt ei saa raiskauksesta mitään. Täällä on niin sairas tilanne, että maahanmuuttanut voi tulla ja koittaa kahta rikosta.

A - Raiskaa = 2v vankeutta
B - Kusettaa verottajaa kunnolla = vähintään tuplat

Ero toki tulee siinä, että todennäköisesti natiivi saa kummastakin kovemmat tuomiot.

Eiks se mene niin, että valkoihoiset haluaa olla tummenpia ja toisinpäin. Thaimaassa kaikki japsituristit vetää pitkähihaset päällä ja paikallisissa putiikeissa myydään vaalentavia aurinkovoidetta jne.

Back
Ylös Bottom