Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sovitin äsken yhtä jakkua ja heti kävi vituttamaa kun on niin levee selkä ja hartiat :D Mahasta 34 koko on ihan fine mutta hartioista kirraa... Kai tolla yhellä kekkerit pärjää, vesirajahametta vaa kehii nii kaikki kiinnittää huomion jalkoihin eikä siihen etttä seison ihan tönkkönä kun ei jakku jousta :D Ompahan sit ainaki yks joka istuu ryhdikkäästi! :D

Koko 34 nyt on lastenkoko, jonka puitteissa Lindsay "Skeleton" Lohanillakin ois levee selkä...

Lenkkeily pirtsakassa pakkassäässä on kyllä ihan parhautta :haart: Nyt ei puuttuis kun lämmin syli ja lasi punkkua ni elämä ois täydellistä :)

Muhun iski erityisesti Leena Hefner o.s. Herppeenluoma ja Usko Eevertti Luttinen. Hieno Åhlgreen oli niin uskottava, että alko ihan vituttaan :D

Oma suosikki on just tuo Usko Eevertti Luttinen ja Hieno Åhlgreen. Tuo Leena jäi minusta vähän tuollaiseksi ihan ok -hahmoksi, mutta hyvin voi jatkossa saattaa kehittyä ihan kärkikastiin. Muutenkin tosi lupaavia, ja noista voi kehittyä ihan hauskoja juttuja. Se Rasilan mörköhahmo aiheutti vaan myöhähäpeää ja tuo Piia Potka toisti itseään jo tuon alle parin minuutin haastattelulla.

Onneksi on keksitty luontodokumentit ja muut laatuohjelmat. :haart: Pelastaa edes jollain tavalla flunssasta (tai mistä lie rutosta) kärsivän päivän. Myös hyviä leffaideoita otetaan vastaan...

Hulluksi tässä kohta tulee jos ei pian pääse liikkeelle ja salille hyppimään. :jahas: Ja vielä pitäis yövuoroon mennä töihin ensi viikolla, ihan kuin ei muutenkin olisi tarpeeksi kökkö olotila. :evil:

Oma suosikki on just tuo Usko Eevertti Luttinen ja Hieno Åhlgreen. Tuo Leena jäi minusta vähän tuollaiseksi ihan ok -hahmoksi, mutta hyvin voi jatkossa saattaa kehittyä ihan kärkikastiin. Muutenkin tosi lupaavia, ja noista voi kehittyä ihan hauskoja juttuja. Se Rasilan mörköhahmo aiheutti vaan myöhähäpeää ja tuo Piia Potka toisti itseään jo tuon alle parin minuutin haastattelulla.
Miten noi Rasilan hahmot voikin joka kerta olla niin huonoja :) Tosta Uskosta odotan kyllä aika paljon, sieltä voi tulla melkosen pahaa läppää. Tommosia Hienoja ku hoitaa töissä päivät pitkät niin jotenkin ei oikein jaksanut nauraa enää tolle, silti odotan sitäkin aika paljon. Viime kaudella mua harmitti ku Jari Potsi tippu niin aikaisin,se oli ihan huippu :D

Minulle riittäisi kalakukko ja kaksi litraa piimää.

No hyi. Halua mieluummin hyvaa ruokaa.

Mulla olisi neljalta aamuyosta lahto lentokentalle ja nyt ehtisi viela nukkua hetken... Ei vaan yhtaan huvita kun tahtoisin jo paasta lahtemaan! Laukku luultavasti jaa matkalle lyhyen vaihdon vuoksi, mua tulee vituttamaan seikkailla yli tunti Lontoon metrossa (pitka matka + ruuhka + linjan vaihto ison laukun kanssa) ja poikaystava on todennakoisesti myohassa tullessaan hakemaan, mutta silti olen innoissani :)

Miten noi Rasilan hahmot voikin joka kerta olla niin huonoja :) Tosta Uskosta odotan kyllä aika paljon, sieltä voi tulla melkosen pahaa läppää. Tommosia Hienoja ku hoitaa töissä päivät pitkät niin jotenkin ei oikein jaksanut nauraa enää tolle, silti odotan sitäkin aika paljon. Viime kaudella mua harmitti ku Jari Potsi tippu niin aikaisin,se oli ihan huippu :D

Jep, kisan edetessä korostuu entistä enemmän näyttelijöiden ammattitaito. Varsinkin just Akulla ja Rikulla on tuota ammattitaitoa, niin hyvää läppää on varsinkin luvassa. Puhumattakaan kuinka aralla aiheella nuo leikkii, kun vanhat kukkahatturouvat ulisee noista vitsien aiheista. Mielenkiinnolla odotellaan uusia jaksoja.

Tuo on hyvää ruokaa. Äläkä ala väittelemään minun kanssani, sinulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta voittaa.

No ollaan sitten yksinkertaisesti vaan eri mielta! Mun aiti teki toissapaivana tosi hyvaa ruokaa. Mureita, itse kasvatetun luomupossun kyljyksia (meilla ei ole sikatilaa, kesalla oli vaan kaksi kesapossua pihalla) ja perunamuusia. Tanaan meilla oli hirvenlihapullia ja rehuja. Tulee ikava aidin ruokia!

Pitääks mun nyt oikeesti taas seurata Putousta, ku noin sitä hehkutatte? Aattelin tänä vuonna jättää väliin, mut jos sen ekan jakson kattois huomenna...

Pitääks mun nyt oikeesti taas seurata Putousta, ku noin sitä hehkutatte? Aattelin tänä vuonna jättää väliin, mut jos sen ekan jakson kattois huomenna...

Kannattaa ainakin tutustua. Tunnen todella paljon ihmisiä, jotka ei muuten televisiota katso, mutta Putousta seuraa, koska sen huumori uppoo käytännössä kaiken ikäisiin. Tuo on minullakin yksi ainoista ohjelmista Suomen televisiotarjonnassa, jonka takia voisin avata telkkarin, jos olen television lähettyvillä.

EDIT: Luotettavasta lähteestä olen kuullut, että tämän vuoden Rakennusmessuilla on Harjakainen esiintymässä.

Mulla käy aina kaikkien sarjojen ja muiden kanssaniin, ett unohdan katsoa niitä ja sitten kun muistan niin en tiä enää yhtään mitä on tapahtunut enkä sit enää viitsi katsoa. Putouksen oon kyllä muistanut, se tulee niin hyvään aikaan ku harvemmin tulee missän oltua tohon aikaan

Back
Ylös Bottom