🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Jumalauta hurri tulee saamaan kylmää kyytiä Carmontilta! Paska match-up.
Kolmitähden poikia.
268097_192598124132153_112896632102303_533004_2667378_n.jpg

Cedenblad teki naamansa tutuksi UFC:n posselle TUF traileissa ja se varmasti vaikutti sopparin saamiseen. Alla 7 voiton putki, mutta vastustajien taso ei päätä huimaa.

BJ huutelee: . http://yfrog.com/oc35195437j - @nickdiaz209 Look how much bigger you are in this pic..I thought you were gonna scrap from the beginning homie? What was that coward fence holding strategy to tire out the smaller man? Street fighter my ass! I made you fight like glass jaw @jonfitchdotnet poser!
I'll be ready for that weak bs next time we fight!

BJ vs. Cardio vois olla kova matsi.

BJ vs. Cardio vois olla kova matsi.

Siis kuka f***in Cardio? Carlos Condit??

Onkohan BJ ollu päissään kun heittäny tollasta tweettiä... Mä olin vielä uskossa et BJ lopetti uransa tohon otteluun, mutta ei sit vissiin koska seuraavan matsin perään jo huutelee :) Typerä läppä muutenkin, Diaz boksas BJ:n väsyksiin eikä häkkiä vasten painimisella ollu mitään tekemistä matsin lopputuloksen kannalta.

kukahan noita BJ:n twitteri/fb ym sivuja hoitelee.. ja niin kuka Cardio..? BJ heittää keikkaa joskus tulevaisuudessa jos huvittaa, niinkuin itse kertoili. Toivon ja uskon kyllä että näin tapahtuu vielä, toivottavasti ei liian myöhään...

kukahan noita BJ:n twitteri/fb ym sivuja hoitelee.. ja niin kuka Cardio..? BJ heittää keikkaa joskus tulevaisuudessa jos huvittaa, niinkuin itse kertoili. Toivon ja uskon kyllä että näin tapahtuu vielä, toivottavasti ei liian myöhään...

Kuulemma BJ ihan itse kirjoitti tuon viestin.

Back
Ylös Bottom