Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

bostoni pelaa kivaa kiekkoa!

Jep,

Sympatiat Bruinsille. Hyvä, kun veivät Kannun viime kaudella. Ennen seitsemättä peliä : Olin varma, että Thomas kyykyttää Luongon...:)

no montreal se vasta hullutteleen alkoki, vissii joka veto uppoo! alle minuuttiin 3 häkkiä!

Eipä tuo Bostonkaan huonosti vedä 1-6 ...

Edit : Anaheim - San Jose, vai Vancouver - Minnesota. Kas siinäpä pulma....

Kummankohan katsoisi...? Taidan laittaa toiselle koneelle toisen ja toiselle toisen...:D

...Joten hyviä ötyjä kaikille yön kulkijoille...

itellä on muutama kopekka kiinni hai-tiimissä niin keskityn siihen. tai sitten kanavasurffaan eestaas hirvittävällä nopeudella etten menetä kummastakaan matsista mitään!

Prepare for mayhem:evil:!

Kun kaatisketju meni alta niin mun on ilmeisesti pakko alkaa purkaa spämmäysviettiäni täysillä tänne...

pure_science_nuclear_bomb.webp

Haloo, Helsinki! Tunti norjalaisessa vuoristoradassa hieltä ja vanhalta viinalta tuoksuvan hämärästi maiskuttelevan sedän vieressä istuen ja yö kerrostalotropiikissa. Joko saa lähteä kotiin?

Prepare for mayhem:evil:!

Kun kaatisketju meni alta niin mun on ilmeisesti pakko alkaa purkaa spämmäysviettiäni täysillä tänne...

katso liitettä 74522
32 vuotias mies oli sukupuoliyhteydessä itsensä kanssa.
Poliisilta saamiemme tietojen mukaan uhrilla ei ole hengenvaaraa.
Naapureiden kertomusten mukaan mies on nähty samaisissa puuhissa aikaisemmin viime vuonna.
Onneton mies kertoi kaiken alkaneen viattomasta flirttailusta.
Kiinniotettaessa kaatikselta mies sanoi: "En tyytynyt tavanomaiseen."

Nobody Is Perfect. I Am Nobody.

Töitä puoli neljään asti, sit laivalle :) .. Sattuu laivalla olemaan Suomi24 sinkkuristeily :thumbs:

Pyydä jonkun ottaa valokuva :thumbs:

Back
Ylös Bottom