Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Musta lienee kuoriutumassa semi absolutisti kun ei maistu kuppi oikein edes juhlapäivinä. Kroppa voi loistavasti, olo on paljon virkeämpi, treenit kulkee paremmin ja mikä parasta mulla on ihan yhtä hauskaa selvinpäin kun kännissä, jopa dokaavien kaverieni seurassa. Helvetin hyvä fiilis kaikenkaikkiaan huomata että hauskaa on ilman viinaakin.

Jess, täällä alkoi just pyryttämään lunta! :hyvä: Toivottavasti saadaan vihdoinkin oikea talvi tänne eteläänkin.

Kaksi päivää töitä ja viisi päivää vapaana. Tämän jälkeen alkaa sitten palvelus armeijassa 9. tammikuuta!
En tiedä muista, mutta itse odotan melko innolla kuitenkin inttiä. :rolleyes:
Hyvä fiilis nyt ja muutenkin tuntuu siltä, että hommat olisi kunnossa.

Lunta. Paljon lunta.
Kaverit kihlautuu, saa perheenlisäystä vuosien yrittämisen jälkeen. Ei voi muuta ku hymyillä posket kipeinä. :)

Onnistuin samointein lepyyttämään mun ystävän (viitaten vituttaa niin ankarasti- ketjun viestiin) ja vietettiinkin sen ja muutamien muiden tyyppien kanssa aivan mahtava uusi vuosi! :) Vuoden paras päivä ja aivan varmasti ikimuistoinen sellainen :haart: Lisäks sain kuulla tältä ystävältä sellasia asioita, jotka takuuvarmasti pitää mut hymyilemässä pitkään :) Leijun niin pilvissä..

Haista Heatseeker p****. :lol2: Itselle tekisi mieli ostaa 2-pyöräinen 250cc pikkunelari, muttei täällä Jyväskylässä ole ajokavereita. Kotipaikkakunnalta löytyisi yksi, mutta sekin on maailman toisella puolen ensi kesään asti :curs:

Aletangot on täynnä mulle passeleita pikkuisia vaatteita. :D Ja joulu ja vuodenvaihde meni ihan mahtavasti. Syksy oli melkoista myllerrystä, muutokset oli suuria. Vaan kaikki loksahti tasan paikoilleen, ja kohtuullisen helposti (ja nopeasti) kaiken päälle. Olen tyytyväinen itseeni, elämääni yms. Enemmänkin kuin tyytyväinen. Nyt sitten satoi vielä luntakin. :)

Mies tulee huomenna Suomeen! Pyorin nyt jo ihan levottomana ympariinsa koska en millaan jaksaisi odottaa. Ensimmainen mies koskaan joka saa tavata perheeni ja jonka haluan osaksi perhettani. En oikein voi vielakaan kasittaa miten olen onnistunut nappaamaan niin mahtavan miehen, tulee ihan kylmat vareet kun mietin miten paljon rakastan hanta ja miten paljon han rakastaa takaisin :haart: En nuku tana yona varmaan yhtaan kun odotan vaan etta paasen huomenna iltapaivalla ajamaan lentokentalle hakemaan hanet.

kahden viikon tauon jälkeen pääsee alottamaan salilla käymisen + perjantaina vapaa päivä lukiosta, kyllä kelpaa! ;)

Huomenna päivällä auton nokka kohti Helsinkiä. Torstaina 0715 lentokoneen nokka kohti Egyptiä, ohjelmassa viikko vodkan juomista & vapaasukellusta. :puntti:

110kg kapea penkki!! Jeejee

Tuo Heatseekerin pasteema kelkka on kyllä ihan helevetin hieno. Olen aina ääneen ihastellu sitä paikallisessa kelkkakaupassa käydessä. Uuh mama. Enhä mie kelkoista mitään tiiä, mutta on siinä tosiaan jännä tuo takaiskunvaimennusratkaisu. :eek: JÄNSKÄ.

Näyttäis siltä, että minun ärsyttävä rannekipu ei johdukaan reenistä vaan hiiren käytöstä oikealla kädellä! Yrittäny räpeltää vasemmalla ja ranne ei enää kipuile läheskään yhtä paljon. Halleluja! :dance:

Back
Ylös Bottom