Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt oon vaan koneella. :D Yhdeksältä alkaa Face/Off neloselta, kattelen sitten sitä ja otan samalla karkkia ja Jaffaa. Ihan fiiliksen mukaan viettelen uutta vuotta ja nyt on fiiliksenä olla itsekseen kotona ja herätä huomenna ajoissa. :)

Edit. Jännä juttu muuten että nyt tuo muutama hassu pakkasaste tuntuu todella kylmältä vaikka monena uv:na on ollut jotain -30 astettakin. :D

Onkohan hyvä leffa??

Täällä tarjoillaan jotain kakkaroita täytteellä, piti olla blinejä mutta vissiin jollain muullakin ollut sama mielessä kun kaupasta oli tattarijauho loppu. No, ei se mitään, viiden nakin lajitelma pelastaa aika paljon. Ruokajuomana Kriekiä ja Bulmersia.

Nyt oon vaan koneella. :D Yhdeksältä alkaa Face/Off neloselta, kattelen sitten sitä ja otan samalla karkkia ja Jaffaa. Ihan fiiliksen mukaan viettelen uutta vuotta ja nyt on fiiliksenä olla itsekseen kotona ja herätä huomenna ajoissa. :)

Edit. Jännä juttu muuten että nyt tuo muutama hassu pakkasaste tuntuu todella kylmältä vaikka monena uv:na on ollut jotain -30 astettakin. :D

Aika fiilistelyn täyteinen uusi vuosi täälläkin. Rauhallista menoa. Fedorin matsi taustalla ja Face/Off alkaa just. Ja ihan totta, ulkona vissiin 5 astetta pakkasta ja muka ihan sairaan kylmä :D

Bulmersia.

Oh, parhautta. Parasta kuitenkin isoon tuoppiin laskettuna, ilman jäitä kiitos.

Oh, parhautta. Parasta kuitenkin isoon tuoppiin laskettuna, ilman jäitä kiitos.

Muistan vielä ajan, jolloin kaupasta sai kahta siideriä; Fizziä ja Woodpeckeriä. Ensimmäinen oli ainakin omilla kulmilla halvempaa, joten kaikki siiderinlipittäjät vetivät tuota.

Täällä vuosi vaihtuu the Wire -uusintakierroksen merkeissä, kun joulupukki oli vähän myöhässä tänä vuonna.

Muistan vielä ajan, jolloin kaupasta sai kahta siideriä; Fizziä ja Woodpeckeriä. Ensimmäinen oli ainakin omilla kulmilla halvempaa, joten kaikki siiderinlipittäjät vetivät tuota.

Muistan myös kun kipsalta ostetut kymppikassikaljat vaihtui uuteen jännään Upcideriin joka olikin ihan mehun makuista. Woodpeckeriä ei vissiin enää mistään saa? Mulle tulee sen mainoksen muistelusta aina kesäillat ja ulkosauna mieleen. Äiti otti aina yhden peckerin saunasiiderinä.

Muistan myös kun kipsalta ostetut kymppikassikaljat vaihtui uuteen jännään Upcideriin joka olikin ihan mehun makuista. Woodpeckeriä ei vissiin enää mistään saa? Mulle tulee sen mainoksen muistelusta aina kesäillat ja ulkosauna mieleen. Äiti otti aina yhden peckerin saunasiiderinä.

En ole ainakaan nähnyt vähään aikaan, täytyypä googlata. Mulla oli niitä lasinalusia joku läjä. Niin ja jotkut joi Pink catia, mä en siitä oikein perustanut.

Sekin katosi johonkin se Dark Perry -siideri. Se oli hyvää, vaikka en muuten noista ties minkä makuisista perusta. Paitsi että kaverin kanssa kesäpäivänä jossain räkälässä nautittu jääkylmä Tropical-mikälie-siideri on jäänyt mieleen erinomaisena kokemuksena.

edit. heh, ilmeisesti tuo Bulmers-panimo valmistaa Woodpeckeriä. :foliohattu:

huomenna taidan pyhittää päivän nukkumiselle ja levolle, koska on vielä toinenkin yövuoro edessä. Maanantaina taas rautojen ääreen.

Huomenta söpöliniit.

Se olisikin tänään 5-17 töitä, ja sen jälkeen rakentamaan kehoa kuntosalin puolelle. Bodarin elämä on rankkaa.

Huomenta!

Huonosti nukutti TAAS !.. En tiedä miksi.. Noh, illalla treenaa.. Sit nukuttaa varpilla.

Hyvää huomenta höpöpöllöt ja muutkin helmikanat! Se on sitten sitä myöten uusi vuosi, ihanan rauhallista käydä koiran kanssa ulkona, sen verran lunta että maisema on valkoinen ja 95% väestöstä makaa joko krapuloissaan tai muuten vaan sohvaan naulittuna omissa tai muiden kodeissa.

Niin ja jotkut joi Pink catia, mä en siitä oikein perustanut.

No hyi. Pink Cat oli kyllä aika irstasta tavaraa. Mille se Green Cat oli maistuvinaan?

Sekin katosi johonkin se Dark Perry -siideri. Se oli hyvää, vaikka en muuten noista ties minkä makuisista perusta. Paitsi että kaverin kanssa kesäpäivänä jossain räkälässä nautittu jääkylmä Tropical-mikälie-siideri on jäänyt mieleen erinomaisena kokemuksena.

Dark Perry oli muuten oikeesti hyvää. Sitä tuli kyllä juotua teinivuosina ihan tolkuttomat määrät kaverin kanssa. Mulle tulee tropicalista mieleen vain Italiassa syömäni (kas kummaa) italialainen jäätelö. Roomassa Fontana di Trevin likellä on sellainen kipsa, mistä sitä saa, muualta en oo löytäny ja se on ihan pirun hyvää.

edit. heh, ilmeisesti tuo Bulmers-panimo valmistaa Woodpeckeriä. :foliohattu:

Jännittävää... Mä en varmaan ehtinyt koskaan Woodpeckeriä maistamaan, mut eiks se ollu kuitenki niitä semmosia tuhannen imeliä sokerilitkuja, miten se nyt voi tulla samalta panimolta? :eek:

No hyi. Pink Cat oli kyllä aika irstasta tavaraa. Mille se Green Cat oli maistuvinaan?

Värjätylle kossulle? Ihan hirveetä kamaa.

Jännittävää... Mä en varmaan ehtinyt koskaan Woodpeckeriä maistamaan, mut eiks se ollu kuitenki niitä semmosia tuhannen imeliä sokerilitkuja, miten se nyt voi tulla samalta panimolta? :eek:

Täytyy tunnustaa, että tässä on ajan hammas purrut sen verran hyvin että ei ole mitään muistikuvaa. Ja kuten sanottua, Fizz oli halvempaa, joten join sitä :D.

Oli tarkoitus seittemältä nousta ylös mutta puoleen kahteentoista meni. :D Tosin hyvähän se on vapaapäivinä nukkua univelkoja pois. :)

Jaksoin eilen valvoa niin myöhään (oho) että tuli nähtyä kaupungin järjestämä ilotulitus. Oli kyllä hieman hohdokkaampi kuin jotkin itse hankitut 3 euron tussahdukset.
Ja luntakin yrittää sadella.
Nyt kahvia.

Back
Ylös Bottom