Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Vastatkaa, ennen kuin tämä poistetaan.

Eräällä moottoripyörä "kerholla" on myynnissä paitoja joissa lukee "Snitchets a dying breed"
Eli suomeksi: "Vasikat ovat kuoleva laji"

Mitä jos näen heidän tekevän rikoksen, niin en voi vasikoida poliisille, koska silloin on henki kyseessä.

Mutta jos näen jonkun pöllivän niiden Harlikan ja ne tulee kysymään että: "kuka sen vei"
Niin jos sanon että, en vasikoi, niin hyppääkö ne kimppuun vai, elävätkö paitojense mukaan, jossa vasikalta lähtee henki Ja sanovat minun olevan kova jätkä kun en vasikoi?
Tiedän että ammatti "kaverit" eivät ole niin fiksuja tempuissaan, joten sanovatko he minulle että olen kova jätkä kun en vasikoi, vai tuleeko porukalla turpaan?
Meinaan että jos tulee porukalla turpaan, niin sen paidat voi heittää mun paskaseen vessan pönttöön.

Mistäs löytäis Suomessa tapahtuvaan pahoinpitelyyn ja väkivaltaan liittyviä tilastoja?

Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen sivuilta. Siellä on kaikennäköistä. Uhritutkimuksissa http://www.optula.om.fi/Etusivu/Tut...ikkotutkimusalueet/Kansallisetuhritutkimukset on kysytty ihmisiltä, millaista väkivaltaa he on itse kokeneet. Niissä tilastoissa näkyy myös paljon piilorikollisuutta, eli sitä, mitä tapahtuu muttei tule poliisin tietoon asti. Viranomaistilastot taas ovat sitä luotettavampia mitä vakavammasta väkivaltarikoksesta on kyse, lievemmissä jutuissa suuri osa tapahtuneista rikoksista jää näiden tilastojen ulottumattomiin. Ks. esim. liitetaulukkoja täältä: http://www.optula.om.fi/Etusivu/Julkaisut/Kriminologisentutkimusyksikonjulkaisut/1302674231639 .

sepäs vituttaa ku lataan videokamerani akun täyteen, ja menen ulos kuvaamaan tänäänkin n +4 astetta ja silloin kamera vain hyytyy ja sammuu. Eli kamera lakkaa toimimasta vähänkin kylmemmässä. Kellään ideoita kuinka kamera ei hyytyisi?

Skyrimiin liittyy se nuoli polveen -vitsi. En ole koskaan pelannut Skyrimiä joten kysyisinkin, mikä tämä vitsi oikein on ja mitä se tarkoittaa?
Joskus jos satut juttelemaan vartijalle, niin hän sanoo: "I used to be an adventurer just like you, but then i got an arrow to the knee" (Oblivionissa oli polvisuojat vartijoilla, skyrimissä ei) ja täähän on sinänsä ihan tyhmä juttu, eihän se estä sitä mitenkään...Siksi ne "vitsit"kin on älyttömiä :rolleyes:

litium akut ei kestä kylmää ja menettää näin ollen virtaa nopeammin kylmässä. Mutta ei sen nyt noin nopeesti kuuluisi kulua:D Kokeile toista akkua?

litium akut ei kestä kylmää ja menettää näin ollen virtaa nopeammin kylmässä. Mutta ei sen nyt noin nopeesti kuuluisi kulua:D Kokeile toista akkua?

Kiitos vinkistä, Mut mul on vaa toi yks akku eikä huvittais toista alkaa hankkimaan koska en kylmässä joudu kovin usein kuvailemaan. Kokeillaan joku toine päivä uudestaa jos kameral ois vähä parempi päivä:D

Tilastoista en tiedä mutta jos tarvitsee löytää yksittäisiä tapauksia niin www.murha.info on oiva paikka.
Sieltä kannattaa tosin kysyä myös noista tilastoista, varmasti osaavat auttaa :)

murha.info on aika "viihdyttävä" paikka, jossa "wanna be"-poliisit kehittelevät erilaisia mielenkiintoisia teorioita ja neuvovat, kuinka poliisin pitäisi jotain juttua tutkia. Olen välillä mennyt lukemaan sinne jostain jutuista jotain, joiden kanssa olen ollut työni puolesta läheisissä tekemisissä (joista tiedän paljon) ja täytyy sanoa, että aikamoista sontaa toi on täynnä :D

Riippuu salista. Kokkolassa urheilutalo oli ainakin auki ja työntekijä aulassa

Missä kaikissa pk-seudun uimahalleissa on 50 metriset altaat? Entä Turussa?

Näin joulun alla tuli todettua että miksi 1kg ketsuppitörppö tuntui painavemmalta entä 1kg rasia pipareita?

Epäilen tähän tuntuvuuteen vaikuttavan ketsupin amorfinen luonne, eli liikkeen hitauden vuoksi nestemäinen ketsuppi tuntuu hidastavan kädelläsi luomaa kiihtyvää siirtoliikettä.

MUTTA minullapa onkin jopa oma kyssäri:

Oh why oh why?! Kun on auto, ja autossa taustapeili. Taustapeilissä on automaattinen himmennys-toiminto... Joka laitetaan päälle napista!??!!??! Mitä vittua, miksi vitussa se ei voi olla koko ajan päällä? Tieliikennelaki? Jokin tekninen syy, miksi taustapeilin himmennys voisi olla valmiudessa aina? Vieks se akkua?

MUTTA minullapa onkin jopa oma kyssäri:

Oh why oh why?! Kun on auto, ja autossa taustapeili. Taustapeilissä on automaattinen himmennys-toiminto... Joka laitetaan päälle napista!??!!??! Mitä vittua, miksi vitussa se ei voi olla koko ajan päällä? Tieliikennelaki? Jokin tekninen syy, miksi taustapeilin himmennys voisi olla valmiudessa aina? Vieks se akkua?

Tuskin on tieliikennelaista kiinni, koska mulla se on ainakin automaattinen. Veikkaisin, että siihen on laitettu kytkin ihan vain siksi, että joku voi haluta olla käyttämättä sitä.

Back
Ylös Bottom