Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helevata tätä kurkkukipua. Minä jo aattelin, että parin päivän lepo ja ylensyönti auttais mut ei. Vähitellen alkaa hermostuttaa tää öinen heräily kurkkukipuun ja röörien tukkoisuus sekä jomottava päänsärky.

En ole syönyt joulun aikaan yhtään suklaata. Pitäisköhän kohta alottaa.
Ehdottomasti! Mä en yleensä ole edes kovin saanut suklaata joululahjaksi, joten ostin vaatimattomasti kotiin sellaisen 5-packin suklaarasioita. Pari niistä tuhottiin ennen aattoa ja sain saman verran sitten vielä jouluna lahjoiksi. Että mums mums vaan :D

Helevata tätä kurkkukipua. Minä jo aattelin, että parin päivän lepo ja ylensyönti auttais mut ei. Vähitellen alkaa hermostuttaa tää öinen heräily kurkkukipuun ja röörien tukkoisuus sekä jomottava päänsärky.
Samaa täällä suunnalla :( Toivotaan että menee ohi,

Johanna Kurkelalla ja kumppaneilla on aika hienoja vetoja kakkosen joululauluohjelmassa.

Pikkasen ahistava olotila. Mulla on ikävä Turkuun ja kotiin. :( Siel on hirvee myrskykin ja junayhteydet tökkii ja kaikkee. Ahistaa, kun tie Turkuun ei oo avoin. Onneks huomenna kotiin, jollakin konstilla.

Tuskin enää kannattaa. Eikä mulla tässä nyt ole edes yhtään suklaata. Kolme piparia on tullut syötyä, riittää jouluherkutteluksi.

Aika mielenkiintoinen aamu. Sovin työkaverin kanssa että nähdään työpaikan edessä 7.30 (itsellä ei ole avaimia sinne) Noh odottelin siinä tunnin ja soittelin, mutta äijää ei näy eikä kuulu. Tuumailin että vitut, meikä lähtee kotiin. Pääsin ehkä sata metriä, kunnes piti alkaa miettiä että mitenkäs toi helvetillinen puunrunko saadaan pois edestä. Täällä on jäätävä myrsky ja tuuli oli kaatanut sen keskelle tietä. Ajattelin sitten kiertää toista kautta, mutta kappas! Siellähän on sama juttu. Eli meikä on jumissa syrjäisellä ajotiellä kahdeksan aikoihin aamulla.

Onneksi joku muukin oli tulossa samaa tietä ja heillä oli moottorisaha mukana. Siinä sitten piti suorittaa pienet raivausoperaatiot että päästiin pois sieltä. Nyt ei tietenkään nukuta enää yhtään, että kiitosta vaan työkaveri.

Kiva tyokaveri. Meenko lyomaan sita?
Mekin eilen pelattiin etta joku tien toisella puolella olevista isoista tammista kaatuu talon paalle... Viitisen vuotta sitten kaatui, mutta onneksi toiseen suuntaan joten vahinkoa ei tullut kuin sahkolinjoille.

Pikkasen ahistava olotila. Mulla on ikävä Turkuun ja kotiin. :( Siel on hirvee myrskykin ja junayhteydet tökkii ja kaikkee. Ahistaa, kun tie Turkuun ei oo avoin. Onneks huomenna kotiin, jollakin konstilla.

Minakin tahdon Turkuun. Maaseutu ahdistaa!

12-vuotiaan Joshin unelma aikuiseksi kasvamisesta toteutuu, kun hän herää eräänä aamuna 35-vuotiaan ja Tom Hanksilta näyttävän miehen ruumiissa.

Itsehän jatkan tänään vielä suklaalla. Nyt on onneksi kuitenkin viiminen laatikko menossa niin huomenna voi taas alottaa puhtaalta pöydältä.

Voin lähettää sulle lisää suklaata!

Olen yrittänyt piilottaa omani kaapiin, etten tunkisi kaikkia naamaan yhdellä kertaa. Ei tee ees mieli suklaata, mutta pitää päästä niistä eroon, että voi jatkaa normiruokavaliolla. :/

Makee keli. Ajelin tuossa aamulla 30km keravalta stadiinpäin ja kyllä oli hyvin puuta kaatunut. Pari kertaa joutu ihan väistelemään kun joku mäntykin oli kaatunut keskelle motarin liittymää...

Voin lähettää sulle lisää suklaata!

Olen yrittänyt piilottaa omani kaapiin, etten tunkisi kaikkia naamaan yhdellä kertaa. Ei tee ees mieli suklaata, mutta pitää päästä niistä eroon, että voi jatkaa normiruokavaliolla. :/

Joo mä olen kanssa tollanen. Kyllähän noista pääsisi eroon niinkin ettei ne juuri "haittaisi" normiruokavaliota kun pari palaa ottais päivässä pikkuhiljaa mut ei se multa ainakaan onnistu. Kaikki tai ei mitään.

Back
Ylös Bottom