Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehdottomasti! Mä en yleensä ole edes kovin saanut suklaata joululahjaksi, joten ostin vaatimattomasti kotiin sellaisen 5-packin suklaarasioita. Pari niistä tuhottiin ennen aattoa ja sain saman verran sitten vielä jouluna lahjoiksi. Että mums mums vaan :DEn ole syönyt joulun aikaan yhtään suklaata. Pitäisköhän kohta alottaa.
Samaa täällä suunnalla :( Toivotaan että menee ohi,Helevata tätä kurkkukipua. Minä jo aattelin, että parin päivän lepo ja ylensyönti auttais mut ei. Vähitellen alkaa hermostuttaa tää öinen heräily kurkkukipuun ja röörien tukkoisuus sekä jomottava päänsärky.
Aika mielenkiintoinen aamu. Sovin työkaverin kanssa että nähdään työpaikan edessä 7.30 (itsellä ei ole avaimia sinne) Noh odottelin siinä tunnin ja soittelin, mutta äijää ei näy eikä kuulu. Tuumailin että vitut, meikä lähtee kotiin. Pääsin ehkä sata metriä, kunnes piti alkaa miettiä että mitenkäs toi helvetillinen puunrunko saadaan pois edestä. Täällä on jäätävä myrsky ja tuuli oli kaatanut sen keskelle tietä. Ajattelin sitten kiertää toista kautta, mutta kappas! Siellähän on sama juttu. Eli meikä on jumissa syrjäisellä ajotiellä kahdeksan aikoihin aamulla.
Onneksi joku muukin oli tulossa samaa tietä ja heillä oli moottorisaha mukana. Siinä sitten piti suorittaa pienet raivausoperaatiot että päästiin pois sieltä. Nyt ei tietenkään nukuta enää yhtään, että kiitosta vaan työkaveri.
Pikkasen ahistava olotila. Mulla on ikävä Turkuun ja kotiin. :( Siel on hirvee myrskykin ja junayhteydet tökkii ja kaikkee. Ahistaa, kun tie Turkuun ei oo avoin. Onneks huomenna kotiin, jollakin konstilla.
12-vuotiaan Joshin unelma aikuiseksi kasvamisesta toteutuu, kun hän herää eräänä aamuna 35-vuotiaan ja Tom Hanksilta näyttävän miehen ruumiissa.
Voin lähettää sulle lisää suklaata!
Olen yrittänyt piilottaa omani kaapiin, etten tunkisi kaikkia naamaan yhdellä kertaa. Ei tee ees mieli suklaata, mutta pitää päästä niistä eroon, että voi jatkaa normiruokavaliolla. :/