Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullakin on. Kattila ja puhelimessa ajastin. Munankeittimet on homojen hommia. Vie vaan turhaan kaapista tilaa.
Ei vaan, voishan tollanen olla ihan kätevä, niin ei tarvitse huolehtia ajan ottamisesta. Äidillä on tollanen ja joskus pikkupoikana sitä viimeksi käyttelin. Sekin on suoraan 80-luvulta ja muistan sen merkkiäänen lopun elämääni, kun se ilmoittaa munien valmistuneen. Kamala korvia raastava pärinä ja surina.Mulla on niin paljon tilaa, että sinne yks munankeitin mahtuu. Totta kai munien keitto nyt onnistuu ilmankin, enkä mä tommosta varmaan ite ois ostanu, mutta kun mutsi lahjoitti sen niin tulee sitä käytettyä. On muuten vielä suoraan -80 luvulta kotosin :D
Varmaan vitun vanha juttu mut voi helvetti :lol2::lol2:

Eihän palstalta löydy jotain, jolla olisi sujuva espanjan taito? Meikäläisellä loppuu kielitaito aika äkäseen tuossa CV:n kääntämisessä.
Tarkennuksena siis työhistorian käännös ei oikein onnistu. Muihin olen saanut aika hyvin googletettua käännökset. Jos näyttää pahalta, niin lyhennän työtehtäväkuvauksia tätä menoa.

Minulla pitäisi olla suhteellisen sujuva tuo espanja, vaihdossa ainakin rankattiin c2-tasolle. Heittelepäs työhistoriaasi tähän, niin katsotaan, onko minusta apua.![]()