Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää huomenta itse kullekkin, kohta kulinaristinen elämys kun päästään firman piikkiin pihveille, jipii:jahas: Noh on sekin kai tyhjää parempi, eilen oli oikein torttu kahvit, ooh. Sanomattakin selvää että pikkujouluja meillä ei ole niin yrittävät sitten paikkailla tuollaisilla.

Meilläpä oli pikkujoulut... Ruokana kinkkukiusausta... Ei jumalauta. Noh, kinkkuhan on jouluruokaa??

Hyvää huomenta itse kullekkin, kohta kulinaristinen elämys kun päästään firman piikkiin pihveille, jipii:jahas: Noh on sekin kai tyhjää parempi, eilen oli oikein torttu kahvit, ooh. Sanomattakin selvää että pikkujouluja meillä ei ole niin yrittävät sitten paikkailla tuollaisilla.

Hou Houmenta! Ensimmäinen jouluateria täälläkin ja firman piikkiin, eli minun piikkiin :D. Pikkujoulut oman firman osalta jäi myös pitämättä lähinnä omien menojeni takia, mutta työntekijöitä odottaa sitten vähän tuhdimpi "puuhakassi" ja jouluherkku kahveista on saaneet nauttia päivittäin. No ensivuonna sitten rymytään taas kunnolla jossain työporukan kanssa räkä poskella :D

Luomuteurastajahan täällä onkin jo nähty. Nyt Kaira alkaa mummo teurastajaksi :D

Mä olen joskus avautunut noista kiukkuisista mummoista ennenkin, kyl niiden permantattuja kikkarapäitä vois pikkasen pihvinuijalla kopauttaa. Pahankurisia lapsia voisin ohi mennen kirveellä kampittaa ja limaisia keski-ikäisiä miehiä lyödä joko kirveellä tai nuijalla sormille. Oppiivat olemahan.

Mä olen joskus avautunut noista kiukkuisista mummoista ennenkin, kyl niiden permantattuja kikkarapäitä vois pikkasen pihvinuijalla kopauttaa. Pahankurisia lapsia voisin ohi mennen kirveellä kampittaa ja limaisia keski-ikäisiä miehiä lyödä joko kirveellä tai nuijalla sormille. Oppiivat olemahan.

Unohdit bussin takaosassa notkuvat ja kovaan ääneen mölisevät teinit. Heitä pitäisi kouluttaa oikein rankasti, keinolla ei väliä.

Unohdit bussin takaosassa notkuvat ja kovaan ääneen mölisevät teinit. Heitä pitäisi kouluttaa oikein rankasti, keinolla ei väliä.

No toki. Nyt vain puhuin lähinnä noista kaupoissa pyörivistä ihmisistä. Enkä mä uskalla työkaluineni lähtee työpaikan ulkopuolelle riehumaan :D

Teininä kuuluu olla idiootti. Sitten se vaihe kuuluu unohtaa ja vittuuntua aikuisena teidien idioottimaisuudesta. Kaikki tuntuu menevän siinä suhteessa ihan oikein.

Kuka sanoo ekana, että "kyllä minun nuoruudessani sentään joku raja oli" tms.?

Aika paskat joulupöperät oli tarjolla.. pyh!

Teininä kuuluu olla idiootti.

Väärin! Teininä pitää olla osa jotain hienoa nuorisojärjestöä, joka kasvattaa sitten teinistä suoraselkäisen mallikansalaisen. Olisi Suomikin paljon parempi paikka kun ne kaikki vapaan kasvatuksen hedelmät olisi pidetty kurissa ja nuhteessa. Osaisivat sen jointin käärimisen ja kaduille räkimisen sijaan tehdä jotain järkevääkin!

hitlerjugend.jpg

Back
Ylös Bottom