Siitähän voi pitkälle päätellä tuleeko kuitti kouraan ja käykö kortti.Kuinkahan moni ihan suomalaistenkin perustama yritys kiertää veroja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitähän voi pitkälle päätellä tuleeko kuitti kouraan ja käykö kortti.Kuinkahan moni ihan suomalaistenkin perustama yritys kiertää veroja?
^^Kuinka monta suomalaista on "kadonnut" 70 -luvulta lähtien? :D
Eikö mielestäsi kantaväestö ole katoamassa? :D Kuinka monta pitseriaa ala ähläm oli 70-luvulla? Ja se, että sinun vanhempasi ovat rikollisia ja selkärangattomia ei tarkoita ettäkö kaikki kotimaiset yritykset olisivat. Veroja tottakai meilläkin osa firmoista kiertää, mutta ei siinä mittakaavassa mitä esim juurikin nämä kohderyhmän pitseriat.
Jossain maarin veronkiertoa harrastavat lahes kaikki yritykset. Royhkeasta veronkierrosta jaa aika helposti kiinni mutta ns. pienemman mittakaavan huijailu on ihan perussettia ainakin sen perusteella mita olen itse nahnyt ja kuullut. Mihin perustat vaittamasi, etta pitseriat jne. kiertaisivat paljon enemman veroja kuin muut?Olenko aikaisemmin nussinut pilkkua? Pahoittelut jos niin on päässyt käymään, itse pyrin kyllä näkemään kokonaiskuvan ja se onkin erittäin tärkeää.
-Sähkötie 1 ja sen lähialueella ei ole autokorjaamoa
-Alueen asukkaat antavat näkyvästi ymmärtää että sille olisi käyttöä koska tulevan korjaamon asiakaskunta olisi niin laaja että sillä tekisi tulosta.
-Suomalainen perustaa autokorjaamon
- Sähkötie 1:en ja lähiseudun asukkaat saavat autokorjaamopalveluita.
- Autokorjaamo maksaa veroja Suomeen.
- Autokorjaamo työllistää muutaman suomalaisen mekaanikon ja sesonkiajaksi pari ylimääräistä renkaanvaihtajaa.
Eli edelleen haen sitä asiaa minkä takia sen korjaamon omistajan / perustajan olisi oltava ulkomaalainen? Me kyllä pystymme itsekkin hoitamaan asian, vaatimuksena kotimainen yhteistyö
Tottakai persuja pitää pilkata, kaverithan myyvät uskomuksiaan joka päivä. Vieläkö muistatte mikä oli persujen ja Soinin alkuperäinen kanta EU:n suhteen? Sieltä piti lähteä takki viuhuen vittuun. .
Eivat ne suomalaiset mihinkaan katoa. Tai ainakaan maahanmuuttajien takia. En minakaan sanonut jaahyvaisia kotimaalleni mamujen takiaJossain maarin veronkiertoa harrastavat lahes kaikki yritykset. Royhkeasta veronkierrosta jaa aika helposti kiinni mutta ns. pienemman mittakaavan huijailu on ihan perussettia ainakin sen perusteella mita olen itse nahnyt ja kuullut. Mihin perustat vaittamasi, etta pitseriat jne. kiertaisivat paljon enemman veroja kuin muut?
Laske 70-luvulla olleiden maahanmuuttajien suhde vuoteen 2010 ja vertaa prosenttuaalista osaa kantaväestön kasvuun. Lisää maahanmuuttajien lukuun laittomasti oleilevat ja kerro summa suuremmalla sikiämiskertoimella. Avauttuko silmät? Kantaväestön ei tarvitse numeerisesti kadota, mutta mitä se hyödyttää jos vuonna 2060 maahanmuuttajien määrä on 15miljoonaa ja kantaväestön 6, koetko enää olevasi kotona.
Aika hassu argumentti mielestani tuo "yrittamista ei saisi tukea". Oli kyse sitten ulkomaalaisesta tai suomalaisesta yrityksesta, silla on tyollistava vaikutus ja yritykset myos maksavat paljon veroja. Omasta mielestani yrittajyys on juurikin sita mita pitaa tukea. Ulkomaalaiset yritykset tyollistavat monesti myos suomalaisia, jolloin saadaan muutama suomiryokale sohvalta pois. Ulkomaalaisia itseaan tyollistaessaan yritykset ottavat jengia pois sossun luukulta, saastaen nain taas yhteiskunnan varoja.
Se raha mita yrityksen perustamisen tukemiseen kaytetaan, on aika pieni verrattuna niihin verotuloihin ja saastoihin mita yritys tuottaa. Konkurssiin meneviakin toki on, mutta saastoa tulee jo siita jos suurin osa selviaa ja menestyy.
ööö.. ootko kuullut bisnesmaailmassa semmoisesta termistä, kuin "tarpeen herättäminen"?
Autokorjaamolle ei välttämättä ole tarvetta, ennen kuin semmoinen avataan. Tätä ei välttämättä suomalainen ole tajunnut / halunnut tehdä, joten jos ulkomaalainen ei olisi avannut autokorjaamoa, ei Sähkötiellä tällöin välttämättä olisi autokorjaamoa ollenkaan ja näin ollen -> vähemmän verorahoja Suomeen, vähemmän työpaikkoja ja Sähkötien asukkaat, joutuvat ajaa Lampputielle asti huoltamaan autot.
..mitäs oot mieltä, kuinka paljon Suomessa olisi lähiökebuloita, jos ei ulkomaalaiset olisi niitä Suomeen näin paljon avannut? Mitä haittaa näistä kebuloista on Suomelle? Ketkä ovat lähiöpizzakebabravintoloiden suurkuluttajia?
suomalaiset
- 2060 tuskin olen enää elossa
- 2060 kantaväestöä on varmasti enemmän kuin 6 miljoonaa
- 2060 maahanmuuttajia on varmasti vähemmän kuin kantaväestöä
- En pelkää maahanmuuttajia, joten tuo sun maalaama pelkokuva ei haittaisi mua, jos olisin elossa
..onneksi olkoon, olet vienyt maahanmuuttokritiikin aivan uudelle levelille.
..onneksi olkoon, olet vienyt maahanmuuttokritiikin aivan uudelle levelille.
Onneksi olkoon, itse et ole ottanut siihen mitään kantaa tai tuonut uusia näkymyksiä edes esille. Paitsi sen että olet 2060 kuollut. Luulin että pystyt keskustelemaan mutta alkaa sullakin mennä pelkäksi päivittelyksi koko homma. Vai haluatko että listään nyt tähän perään mitä itse teen vuonna 2060?
Onneksi olkoon, itse et ole ottanut siihen mitään kantaa tai tuonut uusia näkymyksiä edes esille. Paitsi sen että olet 2060 kuollut. Luulin että pystyt keskustelemaan mutta alkaa sullakin mennä pelkäksi päivittelyksi koko homma. Vai haluatko että listään nyt tähän perään mitä itse teen vuonna 2060?
Powderin ajatukset sivuavat pitkälti alkuperäisten vihreiden (Linkola ja kumppanit) ajatuksia. Aika kauaksi on nykyiset vihervasurit tulleet alku isiensä mietteistä![]()
En puhunutkaan siitä et olisin samaa mieltä kaikista Powderin kirjoituksista vaan siitä et perustelee järkevästi asiat. Samaa mieltä en ole kuin osasta asioista.
Niimpä, bisnesmaailmassa, itse ainakin elän Suomessa enkä bisnesmaailmassa. Sustakin on näköjään jo tehty pelkkä rahaahavitteleva pelinappula tässä vitun isossa pyramidihuijauksessa. Ei elämä perustu rahaan vaan tarpeeseen.
Elät vitun isossa haavemaailmassa, jos luulet, ettei raha vaikuta kaikkeen. Kaikki pyörii rahan ympärillä. Tarve = raha.
Ja vieläkään en ymmärrä miksi sen perustajan täytyy olla juurikin ulkomaalainen, kertoisitko? Kyllä suomalaisetkin kokeilevat kepillä jäätä, tosin suuremmin varauksin koska heillä ei ole mahdollisuutta painua takaisin kotimaahan velkojen jäädessä maahan jossa oli vierailulla.
Ei sen perustajan täydy olla ulkomaalainen. Mutta siitä ei ole mitään haittaa, jos se sattuu olemaan ulkomaalainen. Niin kuin sanoin aikaisemmin (mutta hienosti ignorasit): Autokorjaamolle ei välttämättä ole tarvetta, ennen kuin semmoinen avataan. Tätä ei välttämättä suomalainen ole tajunnut / halunnut tehdä, joten jos ulkomaalainen ei olisi avannut autokorjaamoa, ei Sähkötiellä tällöin välttämättä olisi autokorjaamoa ollenkaan ja näin ollen -> vähemmän verorahoja Suomeen, vähemmän työpaikkoja ja Sähkötien asukkaat, joutuvat ajaa Lampputielle asti huoltamaan autot.
Mitä olen mieltä: Mielestäni Suomessa ei tarvita jokaisessa lähiössä kebulaa. Haittana on terveiden elämäntapojen kariseminen kantaväestöltä, mahdollinen veronkierto, raaka-aineiden huono laatu koska pienellä katteella ei ole varaa käyttää kotimaisia ainesosia
hahahaha jos tämä ei ole Vuoden Kukkahattutäti 2011 suusta, niin en tiedä kenen! Ootko koskaan käynyt ulkomailla? Ootko koskaan lounastanut ulkomailla? Onko sun kriteerit ravintolalle (Suomessa tai ulkomailla), että kaikki raaka-aineet on suomalaisia? Ootko koskaan syönyt Snickers patukkaa tai juonut Cokista? Viimeksi kun mä tshekkasin, niin näistä kumpikaan ei ole suomalaisista raaka-aineista tehty. Toi oli ehkä sun tähänastisin paskin argumentti.
vaan ne tuodaan ulkomailta, pahimmassa tapauksessa ostamamme kebu on sijoitus terrorismiin ja juurikin eilen syömälläsi pitsasta saadulla katteella ostettiin kaukosytytin mannerheimintiellä räjähtävään autopommiin (tervetuloa tulevaisuus, terrosimin rahoitustahan suomessa jo onkin), kebulan omistajan ja hänen mahdollisen perheensä (eli ystävien) lisääntyminen tai yleinen kanssakäynti ja kulttuurien sekoitus alkuperäisväestöön, muut mahdolliset rikokset kulttuurieroista johtuen..... Onhan noita kun sieniä sateella. Luuletko tosiaan etten tiedä ketkä Suomessa sijaitsevissa "ravintoloissa" ruokailee? Voit lopettaa ton vitun naurettavan vähättelyn. Tai no voinhan mäkin alkaa kyselemään suomen valuutasta ja pistää spoileriin "euro", oisko siistiä lukee sitä?
Olet juuri liittynyt tähän tarua ihmeellisempään maahanmuuttokeskusteluun ja täällä olen melkein vuoden päivät kertonut omia kantojani ja näkemyksiäni asiasta.
Ei ole helppoa elämä, jos elät noin pahassa muukalaispelossa ja se sen kuin vaikeutuu..