Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yleensä ymmärrän naisia hyvin, eikä ole kommunikaatiovaikeuksia. Nyt kuitenkin tuli viesti "Lähdetkö syömään? Otatko piparimuotin mukaan?", ja täytyy myöntää, että en ole ihan varma, mitä tuo nainen oikein suunnittelee.

Huomenta !

Levoton yö.. kurkku kipeä,prkl.

Yhteistä leivontahetkeä?
Ei leivo, ja sellaista maasta/kulttuurista kotoisin, että tuo Vilun laittama settikin on poissa laskuista.

Opinnäytetyön käytännön osuus takana ja ainakin välitön palaute oli melkein vaan positiivista, kyllä helpottaa ja joululomaki ois nurkan takana.

Joulun jälkeen, kun kinkut on sulateltu. Uudenvuoden jälkeen mulla on iltasin/öisin enemmän aikaa...:)

Ruvetkaa katselemaan kalentereita (Tepe ja Bicho myös) , synkkaan sitten omani !!!

Onnea uuteen duuniaikaan. :)

Mun kanssa kandee sopia noi kalenterihommat suhteellisen ajoissa, kun melkein kaikki tammikuun viikonloput jo varattuina. :D Et ehdotuksia vaan sitten tulemaan!

Mun kanssa kandee sopia noi kalenterihommat suhteellisen ajoissa, kun melkein kaikki tammikuun viikonloput jo varattuina. :D Et ehdotuksia vaan sitten tulemaan!

Voi olla et menee helmikuun puolelle, kun on viikonloput aika pitkälti tuon Bichon ja duunien kanssa sovittu kiinni, mutta katsellaan mihin rakoon saa sopimaan. Tammikuun loppu ehkä ainut mahdollisuus, muuten menee myöhemmäksi helmikuulle.

Joku tulee nyt ja takavarikoi ton piparitaikinan multa! Menee ihan mahottomaksi tämä touhu...
Kaira-wa shiroi bukkake-kukkii deska?

Voi olla et menee helmikuun puolelle, kun on viikonloput aika pitkälti tuon Bichon ja duunien kanssa sovittu kiinni, mutta katsellaan mihin rakoon saa sopimaan. Tammikuun loppu ehkä ainut mahdollisuus, muuten menee myöhemmäksi helmikuulle.

Tuota mäkin vähän luulen, että menee helmikuulle ja sitäkin pitää jo katella sillä silmällä koska sieltä löytyy keikkoja ja Finnish Metal Expo kans. Music makes my world go around. :D

Ai niin, tääkin piti tänne jakaa huvin vuoksi:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom