Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Valkoisen miehen maassa pedofiilit saa sentään tuomiot, ähläm maassa se on ihan normaalia ja voi mennä lapsivaimojen kanssa naimisiin. Vittu vähän nyt järkeä peliin likeaboss! Oletko muuten itse muslimi? Tuntuu että olet koska puolustat niitä kokoajan ja et näe totuutta, mene asumaan pois valkoisen miehen maasta sinne kamelien keskellä.

Valkoisen miehen maassa pedofiilit saa sentään tuomiot, ähläm maassa se on ihan normaalia ja voi mennä lapsivaimojen kanssa naimisiin. Vittu vähän nyt järkeä peliin likeaboss! Oletko muuten itse muslimi? Tuntuu että olet koska puolustat niitä kokoajan ja et näe totuutta, mene asumaan pois valkoisen miehen maasta sinne kamelien keskellä.

Pah, näissä "ählämi" maissa saa satakymmenen kertaa kovemmat tuomiot lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Mee siellä panee lasta niin sut lynkataan kadulle. Oon ateisti. Sulla on tasan ja yks totuus minkä näet, sen oot onnistunu todistamaan. Sun elämä ei pyöri minkään muun ku muukalaispelon ympärillä ja oot ilmeisesti joutunut kärsimään sen takia aika lailla.

– En usko, että Suomessakaan ollaan enää yhtä halukkaita kustantamaan avokätistä sosiaalista turvaverkkoa, jos siitä hyötyykin kouluttamaton maahanmuuttaja, joka ei tahdo opetella kieltä ja pitää kiinni vanhakantaisesta näkemyksestään naisten asemasta, toteaa Fareed Zakarian.

Just tasan näin miten on jo käynyt mutta asia mitä meidän kukkahattuset ituhipit ei suostu koskaan myöntämään.

http://www.muutos2011.fi/vb/content...hka-pohjoismaiselle-hyvinvointiyhteiskunnalle

Pah, näissä "ählämi" maissa saa satakymmenen kertaa kovemmat tuomiot lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Mee siellä panee lasta niin sut lynkataan kadulle. Oon ateisti. Sulla on tasan ja yks totuus minkä näet, sen oot onnistunu todistamaan. Sun elämä ei pyöri minkään muun ku muukalaispelon ympärillä ja oot ilmeisesti joutunut kärsimään sen takia aika lailla.

Jos sä meet siellä paneen lasta, niin se on ihan ok, kunhan olet ostanut kyseisen lapsen tämän perheeltä. Eli ei se lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ole muslimien moraalikäsitystä vastaan. Kovia rangaistuksia siellä nyt jaetaan ihan mistä vaan. Se on helppoa, ilmaista ja mukavaa ruoskia ihmisiä puolikuoliaaksi julkisesti - oli syytetty sitten raiskaaja tai raiskattu.

[venom];3471773 sanoi:
Jos sä meet siellä paneen lasta, niin se on ihan ok, kunhan olet ostanut kyseisen lapsen tämän perheeltä. Eli ei se lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ole muslimien moraalikäsitystä vastaan. Kovia rangaistuksia siellä nyt jaetaan ihan mistä vaan. Se on helppoa, ilmaista ja mukavaa ruoskia ihmisiä puolikuoliaaksi julkisesti - oli syytetty sitten raiskaaja tai raiskattu.

Kertoo ihmisen kehityksestä ihan vitusti, kun nainen haastaa miehen oikeuteen raiskauksesta ja saa itse tuomion esiaviollisesta seksistä. Huolestuttavintahan tässä tietenkin on se, että Lontoossa tämäkin on laillista. Tällä menolla pian myös Suomessa.

Avainsana boldattu. Toi on yleinen ja todella surullinen mielentila..

ah, näissä "ählämi" maissa saa satakymmenen kertaa kovemmat tuomiot lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Mee siellä panee lasta niin sut lynkataan kadulle. Oon ateisti. Sulla on tasan ja yks totuus minkä näet, sen oot onnistunu todistamaan. Sun elämä ei pyöri minkään muun ku muukalaispelon ympärillä ja oot ilmeisesti joutunut kärsimään sen takia aika lailla.

Avainsana boldattu. Toi on yleinen ja todella surullinen mielentila..

Ylimielisten kirjoittajien yleistävät paskapuheet boldattu.

Pakko myöntää että jos myöhään viikonloppuna illalla tulee himaanpäin tänne tikkurilan keskustaan niin pientä muukalaispelkoa voi olla ilmassa... Ei muuten eikä siinä merkityksessä mitä edelliset kirjoittajat tarkoittaa. Maahanmuutto suomeen on ihan ok kunhan tullaan opiskelemaan tai tekemään töitä, ihan yks hailee onko britti vai kongosta, valkonen tai musta. Sen sijaan jos somali tulee tänne heilumaan kulmille päivät pitkät ja pitää vielä tuoda koko suku mukaan niin se ei ole OK. En mäkään vaadi että yksikään maa mua ottaisi vastaan jos vaan norkoilemaan menen ja tuilla elämään.

Ei se tuo kysymyskään niin viisas ollu niin ei siihen voi antaa kovin viisasta vastaustakaan :D

Avainsanat boldattu; Mitä aiotte tehdä asialle?

Ihan tuosta kysymyksestä puhuin. Olla ihan yhtä kriittinen ku tähänki asti. Suomi kuuluu suomalasille eikä näille paskahousuille jotka elää loisina meidän piikkiin.

Back
Ylös Bottom