Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas mää vitun vatipää menin juomaan kupin kaks kahvia vielä viiden aikaan. Ffffffuuuuuuu...

Wat, kai sen vaikutus on jo loppunut, eikä nukkumiseen vaikuta? Itse vedin viimeisen kupposen tuossa klo 1900. Enemmän olisin huolissani tuosta kolalasista, joka on tässä koneen vierellä.

Ötyä...

...taas kerran kaikille, omituisille yön kulkijoille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lainaatko ainoastaan sellaisia luuserikirjoja, joita kukaan muu ei halua lainata, ja voit uusia ne halutessasi? :) Vai miten lainat eivät ole menneet perintään?

Olen uusinut niitä jatkuvasti. Toki muutaman kerran on käynyt niin, että jonkun kirjan olen joutunut palauttamaan varauksen takia.

Voi lol, meni sitten vahingossa kolme hermesetasta teehen. Call me sweet, darling.

:Q

Vielä kun unohdat sekoittaa niin ovat todella herkullisia ne viimeiset kulaukset.

Onneksi ehdin jo polttaa kielen kun oli niin kuumaa ja oli silti pakko ottaa hörppy.

Siis tämä kaveri? :D

funny-Ancient-Aliens-guy-hair.jpg

Back
Ylös Bottom