Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Ei juma. Toivon että tämä ei oo todellinen... Suomalaisia Pattayalla:
http://www.youtube.com/watch?v=o1np9AHF-pc

e. laitetaas vaan linkkinä, ettei tule sanomista
Melkoista. Suomalainen paskahousu menee thaikkuihin halvan viinan ja maksettujen homojen perässä kun Suomessa ei ole varaa sossurahoilla ostaa viinaa ja naisia ei tommoinen mitätön paska koskaan saa.

Eiköhän toi pattaya-video (ainakin ekan 5min perusteella) ole jonkin sortin viraali/läppä...

Tuli katsottua toi pari päivää sitten ja voi helvetti mikä myötähäpeä iski noita pellejä kohtaan. Tai en tiedä oliko se edes myötähäpeää.

Ei tullu myötähäpeää päinvastoin tuohan on tehty todella hyvin, harvemmin tulee mitään hauskempaa vastaan. Komiikka on vaikee laji, mutta joskus onnistaa.

Dubstep kittens

[video=youtube_share;fs0iPx6r8sA]http://youtu.be/fs0iPx6r8sA[/video]

Joo ei ihan niin hauska tai hyvin ajoitettu kuin esim. tämä legendaarinen jota tullut repeiltyä miljoonasti:

[video=youtube_share;8lLqqR2pcws]http://youtu.be/8lLqqR2pcws[/video]

Melkoista. Suomalainen paskahousu menee thaikkuihin halvan viinan ja maksettujen homojen perässä kun Suomessa ei ole varaa sossurahoilla ostaa viinaa ja naisia ei tommoinen mitätön paska koskaan saa.

Näinpä. Viimeksi thaikkulasta suomeen tullessani istuin koneessa reilun parikymppisen jampan vieressä ja kyselin ihan huvikseni siltä kuulumiset ja missä se oli käyny.
Vastaus: "Bangkok, Phuket, Pattaya, reissussa 20pvää joista 16 kännissä"
Jokainen tyylillään :jahas:

No mitä? Pitäisikö parikymppisenä kiertää museot ja nähtävyydet läpi ja mennä illalla kello 22 nukkumaan että jaksaa lähteä aamulla viidakkoon ratsastamaan norsulla?

Kyllä ne reissut tässä iässä varsinkin tuollaisiin maihin on useimmiten sitä jokapäiväistä juhlimista, rannalla dokaamista ja naisten perässä juoksemista. Ehtii sitä sitten sivistää itseään ja tehdä jotain fiksumpaa matkustaessaan myöhemmällä iällä vaikka omien mukeloiden kanssa samoin kuin reissuja tehtiin pienenä omienkin vanhempien kanssa.

No mitä? Pitäisikö parikymppisenä kiertää museot ja nähtävyydet läpi ja mennä illalla kello 22 nukkumaan että jaksaa lähteä aamulla viidakkoon ratsastamaan norsulla?

Kyllä ne reissut tässä iässä varsinkin tuollaisiin maihin on useimmiten sitä jokapäiväistä juhlimista, rannalla dokaamista ja naisten perässä juoksemista. Ehtii sitä sitten sivistää itseään ja tehdä jotain fiksumpaa matkustaessaan myöhemmällä iällä vaikka omien mukeloiden kanssa samoin kuin reissuja tehtiin pienenä omienkin vanhempien kanssa.

Samaa ikäluokkaa oon itekkin ja oli mullakin korkki auki reissun aikana useammankin kuin kerran, mutta että 16pvää 20:stä. Kamoon...

Samaa ikäluokkaa oon itekkin ja oli mullakin korkki auki reissun aikana useammankin kuin kerran, mutta että 16pvää 20:stä. Kamoon...
No joo, jos oikeasti on ympäripäissään koko ajan nuo 16 päivää. Mutta kyllä mulla on ainakin tullut joka päivä aina otettua parin viikon reissuillakin ainakin jonkun verran. Yksi kaveri jäi reissun jälkeen sunny beachille baariin duuniin, oli aika vihannes äijä kun suomeen palasi 30 päivää myöhemmin. Kuulemma oli ollut lähes koko kuukauden kännissä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei, vaan 20-vuotiaana pitää tehdä täsmälleen kuin muutkin tekevät, juoda viinaa, tunkee kikkeli ekaa kertaa paljaana johonkin kuppaseen huoraan. Jos tästä poikkeaa, ei ole enää niinQ cool. Selvinpäin ei saa olla hetkeäkään!!

ps. tosin vaikka en käytä alkoholia, niin tossa paskaläävässä olisin itekin varmaan 16 päivää 20:stä jurrissa, tommoista paskaa selvinpäin kestä kukaan.

Ei, vaan 20-vuotiaana pitää tehdä täsmälleen kuin muutkin tekevät, juoda viinaa, tunkee kikkeli ekaa kertaa paljaana johonkin kuppaseen huoraan. Jos tästä poikkeaa, ei ole enää niinQ cool. Selvinpäin ei saa olla hetkeäkään!!

ps. tosin vaikka en käytä alkoholia, niin tossa paskaläävässä olisin itekin varmaan 16 päivää 20:stä jurrissa, tommoista paskaa selvinpäin kestä kukaan.
Aika ruma provo :D

No ehkä kukaan pakkislainen ei sitten koskaan juonut nuoruudessaan ja minä olen yksin alkoholismini kanssa :)

Aika ruma provo :D

No ehkä kukaan pakkislainen ei sitten koskaan juonut nuoruudessaan ja minä olen yksin alkoholismini kanssa :)

Mä oon ainakin sun kanssa samoilla linjoilla. Huomattavasti enemmän tutustuu ihmisiin yöllä baarissa kun siellä Norsuretkellä :D

Mä join ihan hulluna, mutta se on ihan sama onko kännissä kesällä hietsussa vai Pattayalla, koska kännissä on ihan vitun sama. Helpommalla ja ilman tippuria pääsee kun vetää lärvit ihan Suomessa. Ulkomaanmatkoja on aika hölmöö tuhlata vain ryyppäämiseen.

Back
Ylös Bottom