Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Olen nyt about tunnin verran katsellut noita Venäjän roadragepätkiä :wtf:

Tuntuu olevan ihan normaalia että pitkin teitä ja risteyksiä vaan vedellään turpaan, ja muut vaihtaa aina kaistaa sen mukaan missä tapellaan.

Tässä myös perus slaavittelua http://www.youtube.com/watch?v=XVsGcDEvzF0 jessus sentään. Edes venäläiset eivät halua asua Venäjällä enkä ihmettele.

Jäin iteki jumiin venäläisille teille, tässä menee kultanen bemari keskellä kaupunkia ja kaveri tuntuu ettivän samalla parempaa kanavaa radiosta samalla ku sukkuloi kohtuullisen pienistä väleistä.

Tossa maassa SUV:t menee kyllä ihan itsesuojelun piikkiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Downhilliä koiran kanssa. AWESOME!
Jos jo ollut, niin pahoittelen. En jaksa selata vuoden edestä videoita.

Jou jou!

Duunailtiin pieni tnt-painotteinen viritelmä

Lopputekstien jälkeen näkee hyvin eron hollywood paukahduksessa ja sitten oikeassa dynamiittipamauksessa. :rock:

olipa pettymys, mä niin toivoin että joku ois paiskannu ton tumman pojan pois jonosta..

Aika amatöörimäinen etuilija. Pro etuilee, eikä selittele tai vedä mitään draamaesitystä. Itsellänikin on paha tapa kävellä kylmästi taksijonon keulille ja suoraan taksiin. Sikamaista, tiedän, mutta pannaan viinan piikkiin.

WARNING WARNING WARNING TUKSU VAROITUS TUKSU VAROITUS

Mä en käsitä! Meneekö ihmiset vahtaan tuota hyljettä sen takia että se on niin läppä vai mitä vittua ? Jokunen viikko sitten tais vierailla Seinäjoellakin keskiviikkona ja oli kuulemma ollut tupa melkein täys !?

Melkoisen kova piirtämään ja hahmottamaan valoja ja varjoja. Jeesus mua henk. koht. vituttaa, etten osaa piirtää enkä koskaan tulekaan osaamaan. Auttais kovasti omassa työssä.
Uskon, että kyllä kuka vaan voi oppia piirtämään, jos ei hyvin, niin ainakin huomattavasti lähtötasoa paremmin. Vaatinee vaan helvetisti työtä, niin kuin kaikki muutkin taidot. Pari-kolme tuntia päivässä harjottelee, niin varmaan vuosikymmenen päästä on aika erilaisia kuvia paperilla. Harva jaksaa panostaa. Teikäläisellä nyt ainakin ois jo hyvät pohjat tuosta shoppailusta, valot ja varjot ne taitaa sieltä vaikeammasta päästä olla saada haltuun.

Melkoisen kova piirtämään ja hahmottamaan valoja ja varjoja. Jeesus mua henk. koht. vituttaa, etten osaa piirtää enkä koskaan tulekaan osaamaan. Auttais kovasti omassa työssä.

Olen kuullut, että jos pystyy piirtämään suoraa tai ainakin lähes suoraa viivaa, oppii piirtämään nopeastikin. Itse treenasin kouluvihkoihin ja koepapereihin ilman viivoitinta.
Joten, eiku testaamaan!

Olkoot vanha, repost tai mitä vaan, mutta pakko linkittää.

Ei niinkään hauska, mutta pistää ajattelemaan. Täällä ainakin heittäydyttiin aika herkäksi.

Back
Ylös Bottom