Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä kans yksi kiristelijä. Pari kiloa pitäis vielä jaksaa, tai oikeestaan niin paljon ku jouluun mennessä järkevästi saa. Ninja-asennetta vaan teillekin kovasti

No ei tämä kiristely ole oikeasti mitään, kun ei tarvitse missään vaiheessa ihan nälissään olla. Eikä tarvitse viimeisellä viikolla laittaa useampaa kerrastoa judopuvun alle ja vesilasillisen jälkeen katsoa onko varaa juoda. Lähinnä kyse on siitä, ettei sorru herkuttelemaan.

Mun mielestä pakkikselle pitäis perustaa kaksimielisyys-tredi. Heitettäis ilmoille joku aihe, mistä jauhettais kaksimielistä läppää niin kauan kun sitä riittäisi. Täältä nimittäin löytyy alan ammattilaisia aika lailla :D

No ei tämä kiristely ole oikeasti mitään, kun ei tarvitse missään vaiheessa ihan nälissään olla. Eikä tarvitse viimeisellä viikolla laittaa useampaa kerrastoa judopuvun alle ja vesilasillisen jälkeen katsoa onko varaa juoda. Lähinnä kyse on siitä, ettei sorru herkuttelemaan.

Eipä se kohtuullisissa määrin. Mulla nyt vaan vähän enemmän tätä polteltavaa, kun parissa kuukaudessa sössin hyvän kesäkunnon. Jos en tykkäisi ruuasta niin helvetisti, niin homma olis kyllä aivan naurettavan helppoa. Vieläkö joulun jälkeen jatkat vai onko vaan loppuvuoden pikakiristely kyseessä?

Mun mielestä pakkikselle pitäis perustaa kaksimielisyys-tredi. Heitettäis ilmoille joku aihe, mistä jauhettais kaksimielistä läppää niin kauan kun sitä riittäisi. Täältä nimittäin löytyy alan ammattilaisia aika lailla :D

Meillä on täällä alan ammattilaisia. Jos tiedät mitä tarkoitan! :D

Käys kurkkimassa ketjun aloituspostausta, nimittäin konsepti on edelleen sama ja sopii erittäin hyvin tähän sun ehdottamaan ideaan. Over here, everything goes.

Kyllä, varsinkin kun on kyse uunituoreista leivonnaisista :kuola:

Arvaa kuinka tuskaa on olla töissä tuoreiden leivonnaisten tuoksussa aamuvuorossa. Siinä vaiheessa kun avataan niin voin kertoa että olo kuin nälkäkuoleman partaalla, vaikka olisin syönyt norsun aamupalaksi. Puoli vuotta ja silti armoton tappelu ittensä kanssa joka kerta.

Arvaa kuinka tuskaa on olla töissä tuoreiden leivonnaisten tuoksussa aamuvuorossa. Siinä vaiheessa kun avataan niin voin kertoa että olo kuin nälkäkuoleman partaalla, vaikka olisin syönyt norsun aamupalaksi. Puoli vuotta ja silti armoton tappelu ittensä kanssa joka kerta.
Onneksi en ole sinun kengissäsi :D Oletko koskaan hävinnyt armotonta tappeluasi?

Meinasitko leipoo sen mun autossa vai megazonessa?

Autossa voi olla vaikee leipoo, paitsi jos tilanne käy tarpeeksi kuumaksi, niin sittenhän siinä tulee tortut ihan itsestään. Megazonessa jos meininki käy tarpeeksi villiksi niin saadaan senkat nenästä ja sinähän tiedät mitä se tarkoittaa! ;)

Vieläkö joulun jälkeen jatkat vai onko vaan loppuvuoden pikakiristely kyseessä?

Ihan pikakiristely vain. Voi sitten jouluna hyvällä omatunnolla syödä reilummin. Yritän pitää kropan suht timmissä kunnossa, joten välillä on pakko nähdä hieman nälkää. Seuraava kiristely onkin sitten kesäkiristely.

Autossa voi olla vaikee leipoo, paitsi jos tilanne käy tarpeeksi kuumaksi, niin sittenhän siinä tulee tortut ihan itsestään. Megazonessa jos meininki käy tarpeeksi villiksi niin saadaan senkat nenästä ja sinähän tiedät mitä se tarkoittaa! ;)

Tiedän hyvinkin. Sehän ei voi tarkoittaa kun:

Tuplamakupirtelö! :D
k1049_TMP_mansikka_suklaa.webp

Onneksi en ole sinun kengissäsi :D Oletko koskaan hävinnyt armotonta tappeluasi?

Vaikka kuinka mona kertaa alussa. Nougatsuklaatäytteisiä croissantteja, korvapuusteja, omenataskuja... omnom.
Nykyään se on sentään vähän helpompaa :D

E:

Tai sitten puhutaan sivistyneesti säästä ja hassuista pakkis-ihmisistä...

Vaikka en teitä tunnekaan, mutta mitä olen tekstejänne lukenut niin en kyllä usko!:)

Et oo ainoa :D Meille tulee hervoton automatka. Tai sitten puhutaan sivistyneesti säästä ja hassuista pakkis-ihmisistä...
Joo joo, kuitenkin ennemmin tai myöhemmin eksytte leipomisen ihmeelliseen maailmaan. Siellä käsitellään niin tortut, piparit kuin piirakat :D

Vaikka kuinka mona kertaa alussa. Nougatsuklaatäytteisiä croissantteja, korvapuusteja, omenataskuja... omnom.
Nykyään se on sentään vähän helpompaa :D
croissantit on mun heikko kohta :kuola:

Back
Ylös Bottom