Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
uskomaton yllätys tänään salkkareissa, kun Jenni todisti uskomattoman älykkyytensä repimällä viestinsä kahtia ja täten kukaan ei pysty nyt lukemaan sitä.:eek: Mä kun olin varma, että Jenni on niin tyhmä, että heittää sen kokonaisena roskiin ja olis siten jääny kiinni. Vittukun pelasti ittensä.:curs:

uskomaton yllätys tänään salkkareissa, kun Jenni todisti uskomattoman älykkyytensä repimällä viestinsä kahtia ja täten kukaan ei pysty nyt lukemaan sitä.:eek: Mä kun olin varma, että Jenni on niin tyhmä, että heittää sen kokonaisena roskiin ja olis siten jääny kiinni. Vittukun pelasti ittensä.:curs:

Osittaista älykkyyden puutetta osoitti ettei repinyt enempää. Kyllähän kahtia revityn kirjeen pystyy helposti pystyy lukemaan (jos vain molemmat puoliskot on tallella). Useampaan osaan repiessä menee jo niin silpuksi. Jotenkin on semmoinen tunne perseessä että, toi kirje päätyy vielä joidenkin vaiheiden jälkeen Ossin tai Cindyn käteen.

Jennihän survoi sen kirjeen juuri siihen jätesäkkiin mikä ei ollut menossa roskiin vaan varastoon. Siellä se sitten odottaa löytäjäänsä.

Määritelty vaaralliseksi itselle ja... Vittu sulla silloin mitään vapaa kävelyjä ole. Hoitajan kanssa säkällä pääsee jos niitä hotsittaa.

Sanois Ismo nyt että ei ota eteen niin pääsisi ton käärmeen piinasta.

mä arvasin tän. Roina-jope riehuu kuin simpanssi seepra-auton takapenkillä mutta jo seuraavassa jaksossa puhuu pehmosia Pippiksen kaa. Oltais kirjoitettu tuostakin kunnon sikaniska, mikä ei nöyristele vaan menee eteenpäin kuin puskutraktori.

Back
Ylös Bottom