Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi vittu että vituttaa joudun juomaan aamukahvit vasta töissä koska ei oo maitoa kahvin sekaan, enkä kerkee enää hakemaankaa. :(

Kyllä kahvi yhtä hyvin menee mustanakin, jos ei maitoa ole tarjolla. Mä juon ite yleensä aina aamukahvit vasta yliopistolla. Heti aamusta ei jaksa keittää, eikä oikeestaan vielä tee mielikään.

Kyllä kahvi yhtä hyvin menee mustanakin, jos ei maitoa ole tarjolla. Mä juon ite yleensä aina aamukahvit vasta yliopistolla. Heti aamusta ei jaksa keittää, eikä oikeestaan vielä tee mielikään.

Mulla on ajastinkello pistorasiassa kahvinkeittimelle :)

Herätyskello kun soi niin kuulen ne kahvinkeittimen sulosoinnut kun porisee vielä viimesiä kahveja pannuun.

Mä juon kahvini aina vasta töissä, ei tarvitse käyttää aamulla kotona siihen aikaa ja saa juoda ihan niin hitaasti kuin huvittaa!

Huomenta!

Todella raskas aamu. Ei jaksa.

Mulla on ajastinkello pistorasiassa kahvinkeittimelle :)

Herätyskello kun soi niin kuulen ne kahvinkeittimen sulosoinnut kun porisee vielä viimesiä kahveja pannuun.

Ja keittelet kahvit yön yli seisoneella vedellä.

Huomenta! Raskas aamu ollut todellakin, kahvikin aiheuttaa vaan päänsärkyä.

Huomenia myös täältä hämeestä. Aamupala syöty ja koulu alkais 12:30. Taitaa tyllä kylmä päivä ku aurinko jo paistaa noin kovin. :D

Ja keittelet kahvit yön yli seisoneella vedellä.

Huomenta! Raskas aamu ollut todellakin, kahvikin aiheuttaa vaan päänsärkyä.

Mulla on keittiön hanassa ajastinke... täh?

Emmä tosta ole kyllä mitään makuhaittoja huomannut vaikka se seisoo sen 5h. Suljetussa tilassa kuitenkin.

Pah. Mene pelaamaan vaikka Trivial Pursuittia, salettiin piristää!

Kummipojallakin on tänään 3 v. synttärit
-Tänään maistellaan vähän kakkua ja sitten voi hyvin mielin mennä taas treeneihin kuluttamaan kaloreita :D

Onnea Judohemmolle, vaikka vähän allapäin oletkin :)

Back
Ylös Bottom