Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos perjantai-illasta selvinpäin saa tällaisen krapulaolotilan, niin en kyllä tiiä mitä se ois jos olis vetäny pään täyteen?
Vähän sama fiilis, mutta olo ei ole oikeastaan krapulainen tai muutenkaan huono, vain hyvin outo. Kummallista.
Huomenta.Ei paha olo ollenkaan.
Olet joutunut abduktion kohteeksi. Jos sinut hypnotisoitaisiin, voitasiin selvittää, veivätkö harmaat olennot sinut Zeta Reticuliin.
Onhan tämä jo päivää, mutta heräsin just nii ajattelin sanoa huomenta. :DHuomenta. Tai päivähän tää jo on. Mulla on pikkasen paha olo.
Yhtä validi selitys kuin mikä tahansa muukin. Oletko ikinä harjoitellut magneettis-hypnoottista katsetta, nyt sellaiselle voisi olla käyttöä?
Onhan tämä jo päivää, mutta heräsin just nii ajattelin sanoa huomenta. :D
Olipa mukava ottaa kalsarikännit. :P
En nykyisessä elämässäni. Tiedän kuitenkin hallinneen sen käytön yhdessä edellisistä elämistäni, jolloin olin Kapunian arkkipiispan neuvonantajana.
Nyt vois syyä "aamupalan" ja päivemmälle autonlaittoa.Mä taisin herätä jo ennen puol ysia, vaikka nukkumaanmeno tapahtu kai joskus kolmen jälkeen. Oli mukava ottaa pienet kännit :p
Pääsin vasta äsken himaan ja nyt vois ryhtyä katsomaan Kenraali Panchoa ja poikia pohjoiskalotilla. Sopiva ohjelma tähän mielentilaan.
Jaakko Teppo - Jälkitauti
Kuka löytää tän kaverin seksivalistus pätkän? Kesto muistaakaseni 7min.