Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta !

Onhan se katsos lauantai :)

Jos perjantai-illasta selvinpäin saa tällaisen krapulaolotilan, niin en kyllä tiiä mitä se ois jos olis vetäny pään täyteen? Onpas uuvahtanut olo, mutta ei auta, töipäivä.

Olet joutunut abduktion kohteeksi. Jos sinut hypnotisoitaisiin, voitasiin selvittää, veivätkö harmaat olennot sinut Zeta Reticuliin.

Yhtä validi selitys kuin mikä tahansa muukin. Oletko ikinä harjoitellut magneettis-hypnoottista katsetta, nyt sellaiselle voisi olla käyttöä?

Yhtä validi selitys kuin mikä tahansa muukin. Oletko ikinä harjoitellut magneettis-hypnoottista katsetta, nyt sellaiselle voisi olla käyttöä?

En nykyisessä elämässäni. Tiedän kuitenkin hallinneen sen käytön yhdessä edellisistä elämistäni, jolloin olin Kapunian arkkipiispan neuvonantajana.

Onhan tämä jo päivää, mutta heräsin just nii ajattelin sanoa huomenta. :D
Olipa mukava ottaa kalsarikännit. :P

Mä taisin herätä jo ennen puol ysia, vaikka nukkumaanmeno tapahtu kai joskus kolmen jälkeen. Oli mukava ottaa pienet kännit :p
Pääsin vasta äsken himaan ja nyt vois ryhtyä katsomaan Kenraali Panchoa ja poikia pohjoiskalotilla. Sopiva ohjelma tähän mielentilaan.

En nykyisessä elämässäni. Tiedän kuitenkin hallinneen sen käytön yhdessä edellisistä elämistäni, jolloin olin Kapunian arkkipiispan neuvonantajana.

Kirjallisessa alkuperäislähteessä tuo on muuten kirjoitettu muodossa " 'pimeyden arkkipiispa' eli Landorf II Capunialainen".

Mä taisin herätä jo ennen puol ysia, vaikka nukkumaanmeno tapahtu kai joskus kolmen jälkeen. Oli mukava ottaa pienet kännit :p
Pääsin vasta äsken himaan ja nyt vois ryhtyä katsomaan Kenraali Panchoa ja poikia pohjoiskalotilla. Sopiva ohjelma tähän mielentilaan.
Nyt vois syyä "aamupalan" ja päivemmälle autonlaittoa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos sitä surkastuttais hieman elämää että lihaksia -> Skyrim. :eek:

Jossain luki että ihan pötlöjöö oleminen päivänkin negatoi kaiken liikkumisen. Kuinkahan paljon tässä taantuu kun päivän pelaa? :D

Back
Ylös Bottom