PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

Boostaamista nyt näkee aina. Jonkunäkönen reporttisysteemi samaansuuntaan kun MW2 on, olisi loistava.
Tosin Battlefieldissä kun ei ole Killstreak rewardeja, ei tuota boostaamista niin paljon ymmärrä. Jos ei itse haluu kehittää hahmoa niin miksi ylipäätänsä vaivautuu pelaamaan multiplayeriä?

Nukeboosters ftw :)

Onhan tästä löydetty muitakin exploitteja, kuten tuon nemesis systeemin hyodyntämisen. Neljä kaveria ampuvat ja revivaavat toisiaan, jolloin pisteitä tulee ~100 000/min. Ei kyllä itseä haittaa jos joku noita käyttää, minä ainakin haluan että noita unlockeja tulee tasaiseen tahtiin, eikä avata kaikkia päivässä.

Aloitteleva sotilas kysyy:

- Olen nyt pelannut Assaultilla ja kysymys kuuluu, pystyykö tota sotilaan ulkomuotoa muuttamaan mitenkään? Nyt on siis jenkkineekeri ja camo-asu päällä.
Vihollisilla näkyy välillä sotilaita, joilla on hienot commondo-asut päällä jne.

Tänks.

Jokaisella taitaa olla se perusasu, mutta väritystä saa muuttaa? Värejä/kuvioita tulee sitten lisää.

Jokaisella taitaa olla se perusasu, mutta väritystä saa muuttaa? Värejä/kuvioita tulee sitten lisää.

Kiitos TML vastauksesta. Joo se taitaakin mennä niin, että Jenkkisotilas (Assault) on musta kaveri ja Venäjän taas huivi naamalla ja valkoinen. Joo näkyy joskus noita navyblue - maastopukuisia sotilaita. Niihin taitaa päästä vasta kiinni myöhemmin, kun sotilas kehittyy.

Sieltä "my soldier" - valikon kautta saa muutettua värejä, kun niitä kertyy. Perusvalikossa "Y" ja sieltä muuttamaan (jos nyt en ihan persiilleen muista).

Itse vaihtelen ihan sieltä Customize valikosta pelissä, appearance kohdan alta.

Adminille viestiä noista pistefarmaajista niin saavat bannia edes sille servulle. Jos siis on jotain vakioservua ja adminit sattuvat olemaan paikalla.

Toi my soldier on vähän typerästi tehty. Siellä pääsee vaihtamaan vain toisen "puole" aseistusta ym. Eli siis Jenkkien kamoja.

Voi jessus, pitäisi ottaa PETA:n harava käteen ja ottaa selvää kaikista muistakin peleistä jossa kuolee eläimiä, luku ei jää vähäiseksi.
Kai tuohonkin väsätään moinen että varottaa materiaalista, vähäniinkuin COD:BO jossa oli se kartta joka oli venäläisten mieliksi laitettu varotuksen ja hyväksyntäpainikkeen kera. En edes muista mistä siinä oli kyse.

Aina nämä suurta suosioo saavuttavat pelit on silmätikkuina, onhan olemassa pelejä jossa keskitytään kokonaan eläimien lahtaamiseen.
Se on sitä kun ei ole parempaa tekemistä.

Ehkä mun paras roundi koskaan (9000p) ja lopussa tulee disconnect; stats lost.

Lähden Alkoon.

Tossa tokana päivänä julkasusta tuli kans pelattuu aika paljon ja sillon viel client crashaili vähän enemmän. Kaatu 6x4000, eikä niitä expoja tietenkää saa kun crashaa!
Nyt nähtävästi mulla tulee ne expat välillä ja välillä ei.

Ei olis varmaan palvelimen kuormituksenkaan suhteen mikään asia laittaa synkkaa pelin pisteet vaikka edes kerran minuutissa... sitten ne rekataan siihen pelisessioon, eli jos/kun tuut takaisin samaan kierrokseen niin pisteet on samat, ja vaikka et niin ne tallentui siihen asti kunnes peli kaatui.

Toi meinaan vituttaa todella paljon.

Ei olis varmaan palvelimen kuormituksenkaan suhteen mikään asia laittaa synkkaa pelin pisteet vaikka edes kerran minuutissa... sitten ne rekataan siihen pelisessioon, eli jos/kun tuut takaisin samaan kierrokseen niin pisteet on samat, ja vaikka et niin ne tallentui siihen asti kunnes peli kaatui.

Toi meinaan vituttaa todella paljon.

Ja toi muutenkin vaikuttaa oudolta, kun mulla toi näyttö freezaa ja joudun joko tehtävänhallinnast force close tai tuurilla saan battlelogin kautta kiinni, kun se peli sitten loppujenlopuks sammuu niin välillä ne expat on tullu. Vaikkei ne siihen etusivulle heti päivitykkään niin attachmentit jne. mitä sil kierroksel saanu näkyy etusivulla.

Back
Ylös Bottom