Mää en tajuu mitä tarkotat tolla, että uskottavuus kärsii kun en oo kattonu muita Clintin leffoja kuin Gran Torinon? Ja Optimus prime on avatarina, kun se on niin kova äijä. En suinkaan tarkoita sillä, että Transformersit on mun lempileffoja. Ei lähellekkään ole. Tosta listasta oon kattonu Avaruusseikkailun, Black Swanin ja Yksi lensi yli käenpesän. Avaruusseikkailu on varmaan hitain leffa ikinä, järkyttävää. Black Swan ei ollut muistaakseni mikään niin hidas leffa, mutta baletti ei kiinnostanut. Yksi lensi yli käenpesän on meikän top vitosessa. Se on hidas, mutta siinä on koko ajan todella hyvä dialogi päällä. Kun sanoin, etten ymmärrä hitautta, tarkoitan sellaista kuten Avaruusseikkailussa ja Huuliharppukostajassa, joissa katotaan kun avaruusalus lilluu hirveen pitkään vaan tai kun äijä leikkii pitkään kärpäsen kanssa. Musta tollanen ei oo vaan kiinnostavaa. Kun sanoit, että mulla on erittäin huono leffamaku, niin tässä on esimerkkejä mun lempileffoista.
.
Boldattuun kohtaan vastaan: I rest my case
Tosin nyt mä tajusin, että olet ilmeisesti alle 17 v, koska et ole nähnyt:
Kummisetä
Taksikusi
Naisen tuoksu
..joten pahoittelen, että otin kantaa sun leffamakuun. Oon katso ite tämmöinen ylimielinen vanha koira ja mulle ei sovi, että jollain on erilaset leffamieltymykset.
Ja mikä se semmoinen elokuva-arvostelu palsta olisi, jossa kaikkien kriitikoiden maut olisi samanlaisia.. jostain syystä mä vaan aina skippaan JP Fuxin ja Kalabobin postit tässä ketjussa ja päinvastoin luen aina Columbun arvostelut, jos haluan jotain hyviä leffavinkkejä.
Jotta pysytään ketjun aiheessa ja unohdetaan nämä metakeskustelut, niin..
http://www.imdb.com/title/tt0221073/
Chopper
Heti Optimus Primen jälkeen ;) kovin jätkä on Mark Chopper Read. Tai pitäisikö sanoa Eric Bana, joka vetää huikean roolin psykopaattina, joka tappoi vain saadakseen nimeä. Nykyään, kun mainitsee Eric Banan, tulee mieleen kaiken maailman Hulkit ja Troyat, joissa Bana näyttää rippikoulusta päässeeltä viulistilta. En tiedä miten kukaan missään ikinä voisi vetää Mark Readin roolin yhtä vakuuttavasti kuin Bana, jonka mielialamuutokset ja flippaamiset elokuvan aikana oli niin aidosti näytelty, että on vaikea uskoa Troyassa ja Munchenissä olevan sama Bana kuin Chopperissa.
Chopper pohjautuu "Chopperin" omaelämäkertaan, joka on kirjana varsin suosittu kotimaassaan Ausseissa. Chopper on karu ja yksinkertainen pienen budjetin väkivaltainen kerronta, jossa ei juurikaan ole juonta, mutta silti pitää otteessaan loppuun asti.
:4: