Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä. Eikä siinä sinällään mitään vikaa ole, mutta hieman raskas peli pehmeään lumeen. Nyt tulee vähän kevyempi Crossover.
Miksi mennä valmista tietä pitkin kun voi oikaista metsän läpi.

Vaissoo.

Voehan talvi. Tuuri on kova jos toi Honda wanhus viel selviää tulevasta.. Täytys varmaan koht käydä heittää kitkat alle.

Käärit ittes lahjapaperiin niin muilla on ainakin kivat juhlat! :evil:

Haha, ja nätti rusetti päälle vai? Vaihtoehtoina ois punainen tyköistuva mekko, musta mekko, liituraitahousut yhdistettynä johonkin kivaan sekä myös risteilyllä nähty kynähame jonka voisi yhdistää johonkin kivaan yläosaan.

Haha, ja nätti rusetti päälle vai? Vaihtoehtoina ois punainen tyköistuva mekko, musta mekko, liituraitahousut yhdistettynä johonkin kivaan sekä myös risteilyllä nähty kynähame jonka voisi yhdistää johonkin kivaan yläosaan.

Älä sitä risteilyhametta ainakaan valkoisen paidan kanssa laita, kun sitten saat kantaa juomia koko illan ihmisille. ;) Kannatan punaista tyköistuvaa mekkoa. Mustakin käy, jos ei ole turhan väljä ja perse korostuu.

Älä sitä risteilyhametta ainakaan valkoisen paidan kanssa laita, kun sitten saat kantaa juomia koko illan ihmisille. ;) Kannatan punaista tyköistuvaa mekkoa. Mustakin käy, jos ei ole turhan väljä ja perse korostuu.

No joo en laita valkoista paitaa, kukaan erota mua tarjoilijasta :D Punainen tyköistuva mekko ois toki joo... Musta ei ole väljä ja taitaa siinä persekin esille tulla. Hmm.. menee tyyppäämiseksi taas :D

Jos et millään osaa päättää kumpi, niin ota kuvat molemmista mekoista päälläsi (takaviistosta). Yhdessä varmasti löydämme ratkaisun. ;)

Kokeilin sekä mustan että punaisen ja uskon, että sinä valitsisit sen punaisen ;) Mutta punaisen kanssa tulee rintaliiviongelma kun mulla ei ole WonderBra-vaihtoehtoa...

Luojan kiitos vihdoin kotona. Pisin päivä töissä pitkään aikaan. Jos sitä yrittäis pienet päikkärit ottaa niin jaksaa käydä karvaisen miehen kanssa tänään iltalenkillä :)

Sitä on sitten ojien kautta tultu eilen kotia. 3 kilometrin matkaan on mennyt 3 tuntia, olen tilannut pitsan ja lähtenyt menemään ennen sen saamista ja nyt on nilkat ihan pirun kipeät.
Tyhmä ämmä.

Sitä on sitten ojien kautta tultu eilen kotia. 3 kilometrin matkaan on mennyt 3 tuntia, olen tilannut pitsan ja lähtenyt menemään ennen sen saamista ja nyt on nilkat ihan pirun kipeät.
Tyhmä ämmä.

Kuulostaa siltä, että ilta on mennyt ihan putkeen.

Back
Ylös Bottom