Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon lukenu tätä jo monta kertaa, enkä osaa oikein päättää mikä ton kirjoittajan motiivi on. Ensin ajattelin, että kyseessä on uhkauskirje, mutta ehkä se onkin uhkauksen varoituskirje? Että "hei, joku aikoo listiä ne, et seivatkaa ny joku!" Hmm... mystistä. Mut miks just Henna Virkkunen? Käteisen ehkä ymmärtäisin mut.. hmm.

Mä voin seivata Hennan, jos kukaan muu ei halua.

Vai mistä tässä puhuttiin..

Hoidan firman postit töissä ja tulipas omalaatuinen kirje:

"Jos hallitus tekee kuntaremontin niin että pakkoliitoksia tulee niin Henna Virkkunen ja Jyrki Katainen tapetaan aamun koitteessa. Lisätkää turvamiehiä heille terveisin Make Espoosta."

Liittyiskö tää siihen sunnuntain Hesarin juttuun, missä kerrottiin millasia uhkauksia kansanedustajat saa. Make on sitten saanut inspiraation puuskaan.... :D

Oih vähäx IhQ, Siis Voih Daa sun kanssas. I L00V j00 43v3r <3<3<3 siis vähäx c00lii!

No voi nyt vittu sentään:D

Värivaihtoehtoja oli tasan yksi, mutta ehkä tuon puna-musta-valkoisen kanssa just pystyy elämään.

Koska aina pitää vähän hifistellä, vakiomattona oleva 34 Cobra vaihtuu 44:seen ennen käyttöönottoa.

Toimitusaika on 5-6 vkoa, mutta kun katsoo pihalle niin mikään kiirehän tässä ei ole....:jahas:

Piristettä päivään kaikille hetelmille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Päivvväää pakkiksen kansa. Nuha lähti viikonloppuna mutta ilkikurinen yskä vaivaa vieläkin.. Mikähän siihen ois tehokkain lääke? :D

Miks maanantait menee niin nopeaan :( Yövuoroon kohta suunnattava. Tämmöset vilposet illat pitäis ennemmin viettää jonkun spesiaalin kanssa iltakävelyn merkeissä ja sen jälkeen juosta sisälle pussailemaan :)

70mcg d-vitskua/päivä auttaa täälä. Huomaan aivan selvän eron jo pelkästään sängystä nousemisessa. Olin viikon ilman ja aivan kuollut kokoajan.

Toihan olikin muuten hyvä vinkki. En oo hetkeen muistanut noita vitamiinitabuja vetää, niin täytyy uudelleen alkaa nappailemaan.

Miks maanantait menee niin nopeaan :( Yövuoroon kohta suunnattava. Tämmöset vilposet illat pitäis ennemmin viettää jonkun spesiaalin kanssa iltakävelyn merkeissä ja sen jälkeen juosta sisälle pussailemaan :)

Kiireisimmät saattas vähän pussata jo siellä ulkona...:wtf: Ihan vaan ettei sitten tarvis juosta...

Mä kävin just tänää nappaamassa vitamiinipurkin apoteekista, luulis jelppaavan tähä väsymyksee ku niitä naukkailee!

On se harmi kun Suomessa ei ole korruptiota juurikaan, koska silloin voisi ottaa samantein apteekissa käydessä jotain selvästi vahvempaa.

Jos rupeais opettelemaan kaavoja ulkoa :jahas:

Jos rupeais opettelemaan kaavoja ulkoa :jahas:
Adrift valmistumisen jälkeen. :lol2:
250px-Mad_scientist.svg.png

Back
Ylös Bottom