Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eka!

images

mikäs täs ku uni ei tuu. Jos vähääkää silmiä ummistaa niin rupeaa heti yskittää. Eilen illalla kuumetta 40.5. Lekuri sano ettå olis keuhkokuume..

Huomenta mussukat! Maanantai aamu, ihan parhautta :D Tänä aamuna olen iloinen siitä, että saan nauttia aamukahvin kotona. Duunissa on vaan jotenkin paskempaa kahvia.

Huomenta! Kyllä mä oon ihan sitä mieltä että maanantai on viikon paras päivä :) Ainoa mikä tänää vituttaa on se että en pääse salille, koska on vielä hieman flunssainen olo :(

Hyvää viikkoa ja positiivisia ajatuksia. Tanssikaa, laulakaa ja rakastelkaa toisianne :D

Eräs onnellisuuden salaisuuksista on se, että annat itsellesi aikaa tehdä sen, mitä pitää. Sen jälkeen annat itsellesi aikaa tehdä sitä, mitä haluat. Muista että elämä on lyhyt. Se koostuu kultaisista hetkistä, tarpeista, toiveista, muistoista ja unelmista. Silloin kun tuntuu, että ne ovat kadonneet arkipäivän hälinässä, sinun on löydettävä ne uudelleen.

Päivät ovat arvokkaita tuhlattaviksi. Jos työskentelet liian pitkiä päiviä, varmista että teet ajallisen uhrauksen voidaksesi maksaa sen itsellesi takaisin jollakin paljon arvokkaammalla kuin mitä rahalla voi koskaan saada.

Jos häviät taistelun, tee kaikki tarvittava, jotta voittaisit itse sodan siitä, kuka todella ohjaa kohtaloasi.Löydä aikaa, tee aikaa, ota aikaa, jotta voisit rakastaa, hymyillä, tehdä jotain palkitsevaa ja syvästi henkilökohtaista ja ehdottomasti aikasi arvoista.

Aika on omaisuutesi, ja voit käyttää sitä tuomaan enemmän iloa itsellesi ja muille koko elämäsi ajan.

Aika on aarteesi.

-J. M.
Colter

Nyt ei ketään enää sitten väsytä, vaan täysillä kohti uutta viikkoa!

No tuntuko aidoilta :) ?

Emmä semmosta sanonut, otin sormituntuman, sanoin että oikea on ja jatkoin matkaani. Mies jäi ite paikoilleen pelästyneenä ja suht jähmettyneenä. Siis mies, ei sen miehuus.

Jep.

Huomenta. Väsymystä ilmassa kun ei saanut kunnolla nukuttua.

Yoooo!! :)

Olipas päiväkodilla vastassa iloisia mukuloita mökylöitä, piristi kyllä väsynyttä aamua :)
Nyt leipomotuoretta ciabattaa johon pekonia,juustoa, kurkku+suolakurkku+tomaatti+salaatti, majoneesi yms :kuola:
uh ah juu joo ja vielä battery tietysti :rock:

Back
Ylös Bottom