Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kehtaisinkohan lähteä uimaan.. Vai onkohan halleissa ihan jäätävä ryysis lapsiperheitä? Ei siinä muuta, mutta mie en tykkää uida jos kokoajan on jonkun toisen varpaat suussa tai vaara, että joku hyppää päälle.

Tykkään omasta PT:stäni, koska se oikeasti pistää tekemään kunnolla töitä, eikä kuuntele mun urputuksia. Täähän se niiden tehtäväkin kai jossain määrin on, mutta ko henkilö _oikeasti_ onnistuukin tässä.

Kahvi tippunut, joten ei muuta kun TopGearin South America Special pyörimään :)

Aamujumpat tehty, sit mantelileivät ja kanat uuniin ja seuraava pari tuntia meneekin sohvalla palautuessa tämän ääressä :)

the-book-of-eli.jpg

Tästä hetikohta mopon selkään ja lähimmälle aakkos asemalle aamubatterylle. Sen jälkeen mopon keula kohti talvisäilytys tallia. :(

Mä koitan tuskailla, että mitä ihmettä hankin veljen tyttöystävälle synttärilahjaksi?! Niillä pitäisi olla parin tunnin päästä. Onneksi olen ajoissa liikkeellä.. :rolleyes:

^^:D:D:D:D Jotenkin musta tuntuu, että tätä ei välttämättä osattaisi ottaa oikein.. Tai siis arvostaa :D

e: en mä Spindi ihan nuin pitkälle ajatellut niitä asioita :D

ei kerää, ainakaan tietääkseni. Ne on niin saamarin tarkkoja muutenkin kaikesta. Ajattelin jotain Stockan lahjakorttityyppistä tjtn. Se kyllä tykkää valokuvauksesta, mutta aika kallista lahjaa saa siltä saralta lähteä hankkimaan, jos haluaa mitään kunnollista..

Back
Ylös Bottom