Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Syysloma?

Mulla yksi päivä tiistaina :D, mutta ei se mitään, ainakin on lyhyt työviikko ja ollaan muutenkin menossa työporukan kanssa Tampereelle ke-to ajaksi. Toivottavasti happi ei katoa silloin. :D

e. Pöytätavat kunniaan, haukkasin just ruisleivästä palasen ja työpuhelin alkaa soimaan. Mitä teen? No sylen leivän takas lautaselle. :lol2: ..onneksi kukaan ei nähnyt.

Periodien väliviikko joo. Onnellisesti sattu tälle kertaa niin, että ei oo ees yhtään tenttiä sillon, vaan vasta seuraavalla viikolla, niin on hyvin aikaa lukea lomailun sijasta :D

Senhän tietää, että tiistain lepäilystä ei oo enää mitään hyötyä tollasen reissun jälkeen ;)

Alitajuntasi on alkanut selkeesti ottamaan ehdotuksiani vastaan :evil: Tässä sen näkee, että ahkera työnteko tuottaa tulosta ;)

Kyllä sulta melkoisia ehdotuksia tulikin, alkoi ihan punastuttamaan (ja kuumottamaan). :nolo::D:whip:

amazed.jpg

Periodien väliviikko joo. Onnellisesti sattu tälle kertaa niin, että ei oo ees yhtään tenttiä sillon, vaan vasta seuraavalla viikolla, niin on hyvin aikaa lukea lomailun sijasta :D

Senhän tietää, että tiistain lepäilystä ei oo enää mitään hyötyä tollasen reissun jälkeen ;)

Jee, sulla koko loma aikaa lukea, mikäs sen mukavampaa. :D

Älä nyt, alatko sä kuittailemaan mulle vuorostas? :D Nää mun työkaverit on jo vähän pelotellut mua mitä voi tuleman, mutta meinaan pitää semmosen linjan, että ei shotteja. ;)

Voi jeesus sun kanssas... Kunpa jaksais itsekin kiinnostua koulusta noin paljon.

Mä teen lomalla töitä ja tiputan painoa, miltäs se kuulostaa?

Voi jeesus sun kanssas... Kunpa jaksais itsekin kiinnostua koulusta noin paljon.

Mä teen lomalla töitä ja tiputan painoa, miltäs se kuulostaa?

Heh ei mulla ole paljon vaihtoehtoja, jos haluan saada kursseja läpi :D Lisäks niin kauhee stressi kaikista hommista, että täytyy vähän yrittää sitäkin lievittää.

Toivottavasti en viikolla pystyis muutaman treeninkin tekemään...

Blaah...mitä pitää ottaa että sais just nyt inspiraation siivoukseen? Se on ihan jees hommaa kun voi tehdä sillon kun on siihen fiilistä, mutta nyt tarvii jotain "siivousbuusteria".. Kun ei Black Label President ja pähkinäsuklaa ainakaan vielä oo auttanu...:D

edit. tai sit soitan siivousfirmaan ja jatkan vaan kahvin lipittämistä partsilla....:evil:

edit2. Voi vattu, sehän oli juhlaposti! Nyt täytyy ottaa tästä viestistä kaikki irti ja editoida niin kauan kun mahdollista! :rock:

edit3. En kyllä keksi mitään sanottavaa tähän, joten täytyy alkaa postailla kuvia ja kaikkea muuta turhaa..

edit.4 Mainio Fingerpori muutaman päivän takaa:

1135269675213.gif

edit5. Kauniit naisethan toimii aina hyvin viestin täytteenä :kuola:

arianny-celeste_l2.jpg

edit6. Pari fingeriä lisää..

1135269650315.gif

1135269639040.jpeg

Ja vielä viime sekunttien pakollinen biisi ja sit juomaan kahv...harkitsemaan imuroimista! :rock:

edit.2352

Ota ittiäs niskasta kiinni ja imuri valittaan!

Ihan tyhmä neuvo..:jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitäis varmaan munki siivoilla tänään. Se on kyllä tylsää hommaa.

Mun Hondan biisi ihan selkeesti :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom