Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ohh, Leijonakuningas. :haart: Joskus teininä saatiin kaveriporukan kanssa vapaaliput ennakkonäytökseen kattomaan tuota ja voi pojat kun siitä irtosi hupia seuraaville vuosille. Ekan poikaystävän kanssa alettiin vähän väliä hoilaamaan Hakuna Matataa keskellä suojatietä ja revettiin nauruun samalla. :D Ehkä yks parhaimmista Disney-elokuvista evö.

Pumbaa: [about "Hakuna Matata"] It's our motto.
Young Simba: What's a motto?
Timon: Nothing. What's a motto with you?

Oih, vanhat Disneyt :haart: Ihania. Pitäisiköhän katsoa pitkästä aikaa...
"What do you want me to do, dress in drag and do a hula?!"

Makkara-lihapullaristikkoperunat juustolla uunissa. Kuka tulee syömään?

APUS! MINÄ!!!

Olipa taas mukava sunnuntai päivä. :P

Jaa että oliko. Ai jumalauta. Ajelin iltapäivällä syksyisessä auringonpaisteessa pitkin motaria prätkällä ja mietin että on nää asiat joskus kohdallaan.

Ja ihan kohtuullisesti tarkeni kun vaihdoin astetta paksumpiin ajohanskoihin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
olen tullut vanhaksi. sunnuntai ilta. yksin. telkkarista tanssii tähtien kanssa. lihapiirakka parilla täytteellä menossa ääntäkohti. vietän siis romanttista iltaa itseni kanssa.

Luulen että jotain hyvää lime täytteellä ja suklaakuorrutuksella :)

Tsiiskeik? :)

olen tullut vanhaksi. sunnuntai ilta. yksin. telkkarista tanssii tähtien kanssa. lihapiirakka parilla täytteellä menossa ääntäkohti. vietän siis romanttista iltaa itseni kanssa.

Ja pyh, ite laitoin just melkein kaikki himpen tuikut palamaan, valot veks, painan kohta playtä ja siirrän eilistä itsetehtyä pizzaa kohti suuta. Bueno, si.

Sunnuntai-ilta, salilta himaan ja koko kämppä vaan mun käytössä. Nyt jotain safkaa ja leffa pyörimään, taas vaihteeksi hymyilee tää elämä.

Ja aamulla taas vituttaa veikkaisin.

Mie voin kertoa että oma sunnuntai on ollut harvinaisen hirveä. Työpäivä töissä ei ottanut loppuakseen millään ja kaikki ärripurrit oli tänään liikkeellä ja käyttivät minua uhrinaan!

Olen rakastunut soijafileisiin. Valmistuskin on hioutunut paremmaksi muutamassa viikossa, alkaa jo mennä rutiinilla ja uskaltaa paistaa oikein rapsakan pinnan. Vatsalihakset ilmoittelee eilisen jäljiltä olemassaolostaan, samoin jotkin jutut mitkä kinnaa lapojen tienoilla. Tänään piti olla siivouspv, muttei ollutkaan :D

Ihan kiva sunnuntai. Pääsin pitkästä aikaa ampumaan, ja käytiin porukoiden kanssa ravintolassa syömässä :)

Oih, vanhat Disneyt :haart: Ihania. Pitäisiköhän katsoa pitkästä aikaa...
"What do you want me to do, dress in drag and do a hula?!"

-Luau! If you're hungry for a hunk of fat and juicy meat / Eat my buddy Pumbaa here, 'cause he is a treat /
Come on down and dine / On this tasty swine/ All you hafta do is get in line. / Arrrre you achin'...
"Yup, yup, yup."
-Forrrr some bacon?
"Yup, yup, yup."
-He's a big pig.
"Yup, yup."
-You can be a big pig, too. Oy!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä nämä Ancient Aliens-dokumentit ovat mielenkiintoisia. Nyt tiedän senkin, että Leonardo da Vinci sai inspiraationsa muukalaisilta ja Jeanne d'Arc oli myös tekemisissä heidän kanssa, natseja toki unohtamatta.

Kyllä nämä Ancient Aliens-dokumentit ovat mielenkiintoisia. Nyt tiedän senkin, että Leonardo da Vinci sai inspiraationsa muukalaisilta ja Jeanne d'Arc oli myös tekemisissä heidän kanssa, natseja toki unohtamatta.
Itte tullu seurailtua sitä sarjaa jonkun verran. Sinä on paljon mielenkiintoisia teorioita, mutta paljon, myös kaiken asteista roskaa. Pitää pikkasen varauksellisesti katella aina.

Back
Ylös Bottom