Minun selkäänhän ei kukaan koske, se on tällä hetkellä lukittu alueMitäs sä nyt oot duunannu? Käyny hierojalla..?![]()
Ihan vain kuule raahasin itseni salille.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun selkäänhän ei kukaan koske, se on tällä hetkellä lukittu alueMitäs sä nyt oot duunannu? Käyny hierojalla..?![]()
Ihan vain kuule raahasin itseni salille.Minun selkäänhän ei kukaan koske, se on tällä hetkellä lukittu alueIhan vain kuule raahasin itseni salille.
Itsehän aloitin aamun jo puoli seiskan aikaan kiropraktikolla ja on kyllä sellanen irtonaisuuden ja "pehmeän kivun" välimuoto selässä ja hartioissa meneillään..:DEn tiiä kyllä tarvisko sen enää enempää kasvaa, mut katotaan pitääkö malttiOkei, eli entistään leveää selkää sit vaan rääkättiin isommaksi![]()
Itsehän aloitin aamun jo puoli seiskan aikaan kiropraktikolla ja on kyllä sellanen irtonaisuuden ja "pehmeän kivun" välimuoto selässä ja hartioissa meneillään..:D

Kehittymisen huomaaminen on mahtava asia. :PEn tiiä kyllä tarvisko sen enää enempää kasvaa, mut katotaan pitääkö maltti![]()
Sekä fyysisen että älyllisenKehittymisen huomaaminen on mahtava asia. :P

En tiiä kyllä tarvisko sen enää enempää kasvaa, mut katotaan pitääkö maltti![]()

Omasta älystä en tiedä... :lol2: Fyysisen kehityksen ainaki huomaa, jos ei ite huomaa niin kaverit sanoo.Sekä fyysisen että älyllisen![]()

No mistä sä proteiinit sitten saat?En säilyttäisi rottia keittiössä lainkaan. Just ton takia kun sitten niitä on hellan levyillä jne.
No mistä sä proteiinit sitten saat?