Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Yksittäistapaus ääliöt. Tai siis monta yksittäistapausta. Tai siis olisko toi monikkotapaus, mut silti, yksittäinen monikkotapaus.

Ei ole kyllä mikään yksittäistapaus jos toi tapahtui Ranskassa. Vitun ählämit, porais reiän päähänsä ja jois sitä kusta. En tuomitse kuitenkaan kaikkia, tuon videon näkeminen nosti vain minussa valtavan muukalaisvihan.

Mitä haluat mun tohon sanovan? Pisti niin vihaksi toi video, että jos olisin ollut itse paikalla, olisin repinyt tuon vikan päällä pomppijan auton takakonttiin, vienyt metsään ja tunkenut rautaputken perseeseen. Olen vieläkin vihainen tosta videosta. Mitä vittua sä kelaat? Että alan puolustelee tuommoista huoranpenikkaa? Vähän järkeä DeadBar.

Mutta niin kuin likeaboss tuossa mainitsi, että näitä pelkureita joukkohakkaajia löytyy joka paikasta, maasta riippumatta. Ihan jopa täältä Suomesta. Haluatko, että alan kaivaa uutisia, jossa useampi kuin yksi suomalainen hklö pahoinpitelee yhtä uhria?

Kaverihan vähän väliä puolustelee noita mamu rikollisia, mistä nyt kiikastaa?

Pointti tässä keskustelussa taisi olla se, että jostakin afrikan ghetosta tänne haalatut henkilöt syyllistyvät herkemmin väkivaltaan mitä valtaväestö. Onhan se nyt täysin selvä asia, jos vertaa sivistysvaltiossa kasvanutta nuorta ja jossakin ghetossa lapsuutensa viettänyttä, että heillä on isoja eroja käyttäytymisen suhteen. Jokainen sellainen henkilö on mielestäni riskitekijä, joka on kasvanut raakuuksien keskellä ja samalla täysin sivistymättömässä ympäristössä.

Kenelle tahansa tulee tuollaisesta videosta ihan vitun paha olo. Oli se mamujen puolustaja tai ei. Älä provosoi toisia.

No selvitä ja kerro meille kaikille.

En jaksa alkaa selvittämää, mut kyllä jonku verra niistä hakkaajista on kuitenki ihan mamujaki. Joku ahkerampi saa haki tuon tiedon kyl :)

Jos valtio ei pysty huolehtimaan kansalaisistaan ni silloin kansalaisten tehtäväksi jää huolehtia itse itsestään! Poliitikot asuu norsuunluutorneissaan ja ei näe todellisuutta mitä tapahtuu, vittuko Suomessa itsepuolustus on "kiellettyä", puhejudoa ja ranteista saa pitää kiinni, toimii vitun hyvin oikeassa tilanteessa. Lehdistö ei ikinä kerro jos mamut hakkaa noita kuskeja, normaalisti jos on yli kahden vuoden tuomio ni nimet julkaistaan, mutta viimeisessä tapauksessa missä oli 4,5v tuomiot ni pravda ja muut jätti nimet julkaisematta.

Suomen tuomiot näyttää niin naurettavan pieniltä sellaisen ihmisen silmissä, joka tulee maasta jossa ryöstöstä saa tyyliin kahdenkymmenen vuoden tuomion. Kavereistani noin puolet on maahanmuuttajia ja kavereita on paljon. Jopa heidänkin mielestä Suomen maahanmuuttopolitiikka ei ole tällä hetkellä järkevällä pohjalla eivätkä ihmettele yhtään Soinin, Halla-Ahon ym ym suosiota.

Laitetaan jotain positiivistakin välillä. Meillä duunissa kausiavustajina nyt mamujakin. Aikaisemminkin ollut tuo yksi Thaimaasta kotoisin oleva iäkkäämpi nainen. Se nyt ei osaa vieläkään Suomea...eli joskus kommunikointi sitä ittseensä.

Mutta nyt on täysin musta nuorimies mun kanssa samassa vuorossa. Siitä jännä kokemus, että kaveri puhuu törkeen hyvää Suomea. Ei arvaisi mamuksi näkemättä. Muutenkin erittäin reippaan ja fiksun oloinen sälli. Painaa hommia kuten muutkin ja näin muutaman päivän jälkeen tuntuu hyvin pääsevän porukkaan mukaan. Varmaan joku meidänkin työyhteisössä katsoo kieroon, mutta mun mielestä on vain hyvä kun pääsevät kunnolla mukaan työelämään.

Laitetaan jotain positiivistakin välillä. Meillä duunissa kausiavustajina nyt mamujakin. Aikaisemminkin ollut tuo yksi Thaimaasta kotoisin oleva iäkkäämpi nainen. Se nyt ei osaa vieläkään Suomea...eli joskus kommunikointi sitä ittseensä.

Mutta nyt on täysin musta nuorimies mun kanssa samassa vuorossa. Siitä jännä kokemus, että kaveri puhuu törkeen hyvää Suomea. Ei arvaisi mamuksi näkemättä. Muutenkin erittäin reippaan ja fiksun oloinen sälli. Painaa hommia kuten muutkin ja näin muutaman päivän jälkeen tuntuu hyvin pääsevän porukkaan mukaan. Varmaan joku meidänkin työyhteisössä katsoo kieroon, mutta mun mielestä on vain hyvä kun pääsevät kunnolla mukaan työelämään.

Näihän se pitääkin olla ja uskon että valtaosa suomalaisista ottaa tuollaiset tapaukset hyvin vastaan. Niin kuin aikaisemmin olen tänne kirjoittanut niin itse en pidä suomalaisia pohjimmiltaan rasisteina vaan porukkana jolla on vahva oikeudenmukaisuuden käsitys ja se että perseilyä ei katsella, varsinkaan vierailta. Kunnon ihmiset saavat kunnon kohtelun.

Näihän se pitääkin olla ja uskon että valtaosa suomalaisista ottaa tuollaiset tapaukset hyvin vastaan. Niin kuin aikaisemmin olen tänne kirjoittanut niin itse en pidä suomalaisia pohjimmiltaan rasisteina vaan porukkana jolla on vahva oikeudenmukaisuuden käsitys ja se että perseilyä ei katsella, varsinkaan vierailta. Kunnon ihmiset saavat kunnon kohtelun.
Kyllä vain. Meilläkin on nakkiseppona yksi mamu - brasilialainen. Puhuu semihyvää suomea ja on muuten varsin terävä jätkä. Oppii nopeasti ja on vieläpä ahkerakin. Tällaisia vastaan mulla ei ole mitään. Tuonkin kanssa tulen oikein hyvin toimeen.

Suomen kansa on siinäkin mielessä hieno porukka, että ongelmia kyetään ratkaisemaan mm. lainsäädännöllä ja virkavallalla. Eli tarvetta pukeutua kuin idiootti, käyttäytyä kuin idiootti ja tarvetta kuunnella maailmanhistorian paskinta musiikkia tuskin ilmenee jatkossakaan laajoissa määrin. Venäjällä teitä natseja tosiaan tuntuu riittävän, joten mitä jos ottaisit ne kolme kaveriasi sieltä vuokrakämpästä mukaan ja ajelisitte vanhalla civicillä Vaalimaalle. Paratiisi on idässä.
Tarkoita siis rappia/hiphoppia ja niihin kuuluvaa pukeutumis tyyliä, eikös se ole enemmän gangsta tyyliä kuin natsismia. Pysy sinä vaan siellä ghetossa wannabe gangstana.

Onhan se nyt täysin selvä asia, jos vertaa sivistysvaltiossa kasvanutta nuorta ja jossakin ghetossa lapsuutensa viettänyttä, että heillä on isoja eroja käyttäytymisen suhteen. Jokainen sellainen henkilö on mielestäni riskitekijä, joka on kasvanut raakuuksien keskellä ja samalla täysin sivistymättömässä ympäristössä.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011101314563188_ul.shtml

Brittiäiti syötti lapselleen väkisin

Itälontoolainen Gloria Dwomoh, 31, pakotti lapsensa syömään kiinteää ruokaa puolen vuoden ajan, kunnes tämä kuoli kymmenen kuukauden iässä maaliskuussa 2010.

Kuolinsyynä oli keuhkoihin päätyneen ruoan aiheuttama tulehdus. Ruumiinavauksen tehnyt patologi kertoi oikeudessa, ettei hän ollut koskaan nähnyt yhtä paljon ruokaa kuolleen lapsen keuhkoissa.

Dwomoh todettiin syylliseksi lapsensa kuoleman aiheuttamiseen kolme viikkoa kestäneen oikeudenkäynnin päätteeksi. Hänelle luetaan tuomio marraskuun 9. päivä. Sen sijaan Dwomohin 37-vuotias aviomies vapautettiin syytteestä.

Oikeudessa todistajat kertoivat, että Dwomohilla oli pakkomielle Diamond-tytön painosta. Hän yritti totuttaa lasta kiinteään ruokaan syöttämällä tälle soseutettuna muun muassa lihaa ja muroja. Syöttämisessä nainen käytti nokallista mukia, joka esti lasta sulkemasta suutaan.

Kiisti syyllisyytensä

Dwomoh kiisti syyllisyytensä ja sanoi halunneensa antaa lapselle "ravintoaineita maidon sijaan". Kertomansa mukaan häntä ja hänen sisaruksiaan oli ruokittu samalla tavalla lapsena synnyinmaassaan Ghanassa.

- En tehnyt mitään hänelle. En tehnyt mitään satuttaakseni häntä, Dwomoh vetosi valamiehiin.

Syyttäjän mukaan Dwomohin olisi pitänyt tajuta tekonsa seuraukset, etenkin kun nainen työskenteli sairaanhoitajana.

- Jos lapsesi on ahdistunut ja tukehtumassa, et jatka (syöttämistä), syyttäjä sanoi.

Tapausta selvittäneet viranomaiset löysivät raportissaan moitittavaa myös lastensuojelun ja poliisin toiminnasta.

Lähteet: BBC, The Guardian

Aika sairasta. Toivottavasti tälläiset eivät paljon yleisty ja toivottavasti kyseessä yksittäistapaus. Onko tämä nyt sitten sitä kulttuurin rikastamista, kun tuodaan länsimaihin noita heimotapoja.

Back
Ylös Bottom