Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna työhaastattelu; Jos tarjoavat paskaa palkkaa, niin kiitän ajasta ja lähden suoraan vittuun. :jahas: Mieluummin släkkään ja etsin parempia paikkoja kuin elän riisipalkalla ja kuuntelen tarinoita kavereiden neljäntonnin palkoista. Saatana. Olis varmaan pitäny laittaa vitutustopikkiin.

Pakkiksen naiset kun laitettais semmoseen treffihuutokauppaan tarjolle Pakkismiehille, niin yhessä illassa kasattais varmaan aika kiva summa johonkin hyväntekeväisyyteen. Meillä on hei tässä mahdollisuus lopettaa nälänhätä maailmasta! :D

Pakkiksen naiset kun laitettais semmoseen treffihuutokauppaan tarjolle Pakkismiehille, niin yhessä illassa kasattais varmaan aika kiva summa johonkin hyväntekeväisyyteen. Meillä on hei tässä mahdollisuus lopettaa nälänhätä maailmasta! :D

Tai sellainen date auction! Että voi huutokaupata treffejä pakkisnaisten kanssa. Tietysti ois kiva, jos sinne laitettais sit noit pakkiksen miehiäki :D

Judiksesta tulee kyl aina tää klassikko mieleen :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Oli muuten helvetin hyvä elokuva. Huomasin parin kohtauksen aikana etten hengitä. Ai miten niin uppoudun elokuvaan?

Oli muuten helvetin hyvä elokuva. Huomasin parin kohtauksen aikana etten hengitä. Ai miten niin uppoudun elokuvaan?

Oon menossa lauantaina katsomaan ko. elokuvan. Odotukset nousi vielä entisestään, jos kerta tuo biisikin on siinä! On nimittäin loistava ja voin kuvitella miten hyvin se sopii siihen tunnelmaan.

Minä? Kuinka se on mahdollista?

Olen muuten jo pitkään pohtinut, pitäisikö aloittaa blogin kirjoittaminen? Aiheena olisi tietysti sotilasmusiikki. Voisin avata aiheesta myös ketjun pakkikselle, jotta pääsisin pätemään edes jossain asiassa.

Tulee vaan :D

Ala ihmeessä pitämään soturimusiikki blogia. Minä lupaan ainakin käydä Pakkiksella sitä seurailemassa :)

Judiksella oli joskus muinoin eräällä foorumilla oma Führerbunker-niminen osio, joka sisälsi mm. Päivän marssi -ketjun. Osio kuitenkin kuivui kasaan parin viikon jälkeen, kun Judo sai SS-kohtauksen ja poistui puoleksi vuodeksi interwebistä.

Upea kappale!

Judiksen kanssa meillä on sivistys sillä tasolla että voimme puhua musiikkihistorian vaikutusvaltaisimmista säveltäjämestareista. Beethovenin klassismin ja romantiikan siirtymäkaudelta, voimmekin siirtyä kuuntelemaan toisen klassismin ajan suursäveltäjän teosta.

Pistän tämän ja toisen suosikkini Sergei Prokofievin Romeosta & Julietista soimaan taustalle ja lähden kuumaan suihkuun naatiskelemaan pitkän työpäivän jälkeen.

Upeita teoksia!

Back
Ylös Bottom