Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oikein osaa sanoa kumpi on epämiellyttävämpää; astua koiranpaskaan kadulla vai ihmisenpaskaan lasten pallomeressä... Ehkä toi jälkimmäinen.

Jos antaisin sulle kuukaudessa pari tonnia käyttörahaa, ja sitä vastaan leipoisit ja pitäisit kodin siistinä. Ikeaankin pitäs lähteä mun mukaan. Onnistuuko? Pari lasta voisit synnyttää. Isän saisit valita itse :D

Mulla on uusi koti, tänään oli muutto. Itse asiassa ekaa kertaa melkein viiteen vuoteen mulla on oikea koti enkä reissaa työkseni ympäri Aasiaa :)

Voi ...kele heti kun kääntää selkänsä ja menee puntille niin täällä korotetaan panoksia :/

2001 €/kk käyttörahaa. Ruoka tarvitsee tehdä vain joka toinen päivä ja Ikeaan ei mennä koskaan. Yksi lapsi lisää riittää ja isän saat valita itse. Mutta vain minä osallistun niitten tekoharjoituksiin. Bicho, do we have a deal? :p

Lupaan olla ihan kiltisti. Toivottavasti Kaira haluaa leikkiä mun kanssa siellä.
Voin kiristää sitä tarvittaessa. Karkkipäivän menettämisellä on hyvä uhkailla.

2001 €/kk käyttörahaa. Ruoka tarvitsee tehdä vain joka toinen päivä ja Ikeaan ei mennä koskaan. Yksi lapsi lisää riittää ja isän saat valita itse. Mutta vain minä osallistun niitten tekoharjoituksiin. Bicho, do we have a deal? :p
Sun kanssa joutuu fyysisiin suorituksiin :rolleyes: Mietin vielä hetken. Lisäks tuo Ikea on kuitenkin enemmän + kuin -, joten sinuna en olisi lähtenyt sitä karsimaan pois ehdotuslistalta :D

Tuli sitten "päikkäröityä" semmoset parisen tuntia...:nolo: Mut ehkä sen ansaitsi niinkin veemäisen työpäivän jälkeen.

Mut mitähän sitä nyt tekis...?

Voi ...kele heti kun kääntää selkänsä ja menee puntille niin täällä korotetaan panoksia :/

Jahas, tästä tuli huutokauppa. Mä tarjoan vielä karhunmakkaraa, Singaporen shoppailumatkat ja Kairan kodin pikku leipuriksi.

^hitto mitä diilejä! mistäs mulle löytyis mies joka antaa viikkorahaa? :D kyl mä voisin kotii jäädä jos saisin viikkorahaa, pääsisin treenaamaan ja olis mukava koti. sekä koira jota voisin ulkoiluttaa, koska nyt ei riitä aika sellaselle :( nyt ei muuta elämää mahdukkaa ku duuni,treeni ja uni :D

Sun kanssa joutuu fyysisiin suorituksiin :rolleyes: Mietin vielä hetken. Lisäks tuo Ikea on kuitenkin enemmän + kuin -, joten sinuna en olisi lähtenyt sitä karsimaan pois ehdotuslistalta :D

"joutuu" :jahas: Oon mä siitä yhden kerran saanu veloittaakin :D Mieti vaan rauhassa. :whip:
Niin Ikea on pois listalta, mutta luuletko ettei sen tilalla ole vastaavasti paljon muuta...;) Jotain mistä voit ostaa kaikenlaista...

Eikö Kairan voisi jättää siihen lasten Småland-taikametsään siksi aikaa kun tekee ostokset?

ONKO SIELLÄ SELLAINEN?!!! :wtf: Miksei mulle kerrottu mitään?! Eli joko mennään, ei tartte kiristää! Karkkipäivääni ette vie!

Voisiks sä lähtee Kairan kaa leikkii siks aikaa sinne? Saatte hodarit lähtiessä :D

Uiiiii, hodari. Saaks lihabullat kans? Sä oot joskus luvannu mulle lihabullat ku tein sulle sen yhden jutun sillon kerran ;)

Mä voin maksaa 50e viikkorahaa, jos nainen hoitaa kaikki kotityöt (siivous, ruuanlaitto, tiskaus, pyykkaus), hieroo minua ja antaa seksiä vähintään kerran viikossa, mieluiten lauantai-iltana pukeutuneena K-kaupan kassaksi. Lisäksi naisen pitää kuunnella minun whinetystä ja pitää päätäni sylissä ja lohduttaa minua aina kun minulla on paha mieli.

Jahas, tästä tuli huutokauppa. Mä tarjoan vielä karhunmakkaraa, Singaporen shoppailumatkat ja Kairan kodin pikku leipuriksi.

Hah, aika kevyt esitys

Karhumakkara: onnistuu
Singaporen shoppailumatkat: onnistuu
Kaira leipuriks: ..voi perkele, tähänkö tää kaatuu..pitänee ottaa puhelu.. Miten ois Jason Statham jos Kaira ei suostu?

Kaira leipuriks: ..voi perkele, tähänkö tää kaatuu..pitänee ottaa puhelu.. Miten ois Jason Statham jos Kaira ei suostu?
HAH, mieti nyt vähän, että kumman takapuolta mieluummin kattelee keittiössä uunin edessä kyykistelemässä.

HAH, mieti nyt vähän, että kumman takapuolta mieluummin kattelee keittiössä uunin edessä kyykistelemässä.

Hmm..toi on kyllä totta.

Et vie minun Stathamia, perrrrrkale!

Hyss..se on nyt vaan kauppatavaraa. Palautan sen kyllä sulle sitten kun saan diilin tehtyä ;)

Minen maksais, mutta voisin sisällyttää sen palveluihini :D

:p :p Ja nyt lukitaan äkkiä tämä! Mihin voi lähettää vahvistuksen?

Back
Ylös Bottom