Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos antaisin sulle kuukaudessa pari tonnia käyttörahaa, ja sitä vastaan leipoisit ja pitäisit kodin siistinä. Ikeaankin pitäs lähteä mun mukaan. Onnistuuko? Pari lasta voisit synnyttää. Isän saisit valita itse :D
Mulla on uusi koti, tänään oli muutto. Itse asiassa ekaa kertaa melkein viiteen vuoteen mulla on oikea koti enkä reissaa työkseni ympäri Aasiaa![]()
Voin kiristää sitä tarvittaessa. Karkkipäivän menettämisellä on hyvä uhkailla.Lupaan olla ihan kiltisti. Toivottavasti Kaira haluaa leikkiä mun kanssa siellä.
Sun kanssa joutuu fyysisiin suorituksiin2001 €/kk käyttörahaa. Ruoka tarvitsee tehdä vain joka toinen päivä ja Ikeaan ei mennä koskaan. Yksi lapsi lisää riittää ja isän saat valita itse. Mutta vain minä osallistun niitten tekoharjoituksiin. Bicho, do we have a deal? :p
Mietin vielä hetken. Lisäks tuo Ikea on kuitenkin enemmän + kuin -, joten sinuna en olisi lähtenyt sitä karsimaan pois ehdotuslistalta :DRiippuu millaisesta luonnosta sinä pidät. Onko mieltymyksesi enemmän sorainen maasto, rämemetsä, hiekkainen rannikko vai kenties kukkainen niitty :DMie maksan vain luonnossa, deal? :D
Jahas, tästä tuli huutokauppa. Mä tarjoan vielä karhunmakkaraa, Singaporen shoppailumatkat ja Kairan kodin pikku leipuriksi.Voi ...kele heti kun kääntää selkänsä ja menee puntille niin täällä korotetaan panoksia :/
2001 €/kk käyttörahaa. Ruoka tarvitsee tehdä vain joka toinen päivä ja Ikeaan ei mennä koskaan. Yksi lapsi lisää riittää ja isän saat valita itse. Mutta vain minä osallistun niitten tekoharjoituksiin. Bicho, do we have a deal? :p
Sun kanssa joutuu fyysisiin suorituksiinMietin vielä hetken. Lisäks tuo Ikea on kuitenkin enemmän + kuin -, joten sinuna en olisi lähtenyt sitä karsimaan pois ehdotuslistalta :D
Eikö Kairan voisi jättää siihen lasten Småland-taikametsään siksi aikaa kun tekee ostokset?
Voisiks sä lähtee Kairan kaa leikkii siks aikaa sinne? Saatte hodarit lähtiessä :D
Jahas, tästä tuli huutokauppa. Mä tarjoan vielä karhunmakkaraa, Singaporen shoppailumatkat ja Kairan kodin pikku leipuriksi.
HAH, mieti nyt vähän, että kumman takapuolta mieluummin kattelee keittiössä uunin edessä kyykistelemässä.Kaira leipuriks: ..voi perkele, tähänkö tää kaatuu..pitänee ottaa puhelu.. Miten ois Jason Statham jos Kaira ei suostu?
Kaira leipuriks: ..voi perkele, tähänkö tää kaatuu..pitänee ottaa puhelu.. Miten ois Jason Statham jos Kaira ei suostu?
HAH, mieti nyt vähän, että kumman takapuolta mieluummin kattelee keittiössä uunin edessä kyykistelemässä.
Minen maksais, mutta voisin sisällyttää sen palveluihini :D"joutuu" :jahas: Oon mä siitä yhden kerran saanu veloittaakin :D
Jos lupaat leikkiä Sahiksen kaa kiltisti ni saat vaikka kahet bullat :DUiiiii, hodari. Saaks lihabullat kans? Sä oot joskus luvannu mulle lihabullat ku tein sulle sen yhden jutun sillon kerran ;)
Jos lupaat leikkiä Sahiksen kaa kiltisti ni saat vaikka kahet bullat :D
No ei tietenkään muruseni, mukavempi teidänkin temuta menemäänEi kai me Sahiksen kans muuta osatakaa ku leikkiä kiltisti ;) Mutta haittaako jos muut lapset juoksee kirkuen ja itkien karkuun?

HAH, mieti nyt vähän, että kumman takapuolta mieluummin kattelee keittiössä uunin edessä kyykistelemässä.
Et vie minun Stathamia, perrrrrkale!
Minen maksais, mutta voisin sisällyttää sen palveluihini :D
No ei tietenkään muruseni, mukavempi teidänkin temuta menemään![]()
Hyss..se on nyt vaan kauppatavaraa. Palautan sen kyllä sulle sitten kun saan diilin tehtyä ;)