Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nooh, mites tuo mig-hitsaaminen onnistuu? ( tai sit henk.koht. assistentiks)

Noin simpsakalle naiselle olis toki, mutta.. ääh..tosta hitsaamisesta maksettas enemmän..:D
Ei onnistu hitsaamiset :( Näin simpsakka nainen joutais kyllä olla ihan kotirouvana, mut ei taida kovin monella olla varaa pitää ihan vain koristeena :(

Miten ois hanskaan hitsaukset? Ei mulla paljon massia kyllä oo..
Kiitos kaunis tarjouksesta, mutta luulen että menis hetkessä hohto tuohonkin hitsaukseen ku nälkää nähtäis :)
Höpö höpö, ihan helposti. Et sinä siellä kirjahyllyssä niin paljoa kuluttaisi..:)
En minä nyt halua kuitenkaan olla ihan joutilaana vaan pikemminkin käyttöesineenä :)

En minä nyt halua kuitenkaan olla ihan joutilaana vaan pikemminkin käyttöesineenä :)

Niin aivan, eli välillä pitäis sieltä lasivitriinistä päästä poiskin.. Hmm..en kyllä millään keksi miten sua vois käyttää.. Eikun niin tietysti! Saisithan sä auttaa venyttelyssä! Se ois huomattavasti tehokkaampaa kun ois kotirouva avustamassa..

Niin aivan, eli välillä pitäis sieltä lasivitriinistä päästä poiskin.. Hmm..en kyllä millään keksi miten sua vois käyttää.. Eikun niin tietysti! Saisithan sä auttaa venyttelyssä! Se ois huomattavasti tehokkaampaa kun ois kotirouva avustamassa..
Venyttäjä oikein :D Luulen että tuolla meiningillä ainut mitä venyttäisin ois hermot :)

Bicho vaan sellaseen lasivitriiniin upean valaistuksen alle. Tietenkin sellasella pyörivällä alustalla :D

Olihan hikinen kävely/hölkkä/juoksu lenkki. Tunnin jaksoin painella ja kohta sit salille tekee penkkiii! :whip:

Heh, sit vaan live striimiä Pakkikselle :lol2:

Joo ruokaa kyllä tähän väliin :kuola:

Kiitos kaunis tarjouksesta, mutta luulen että menis hetkessä hohto tuohonkin hitsaukseen ku nälkää nähtäis :)

Äläs ny.. joskus eksän kans katottiin dokkari sellasista feeder miehistä jotka lihotti naisiaan.. laitoin aina salaa voita kastikkeeseen ku eksä oli dieetillä ja heitin jotain vitsiä et oon feederi.. :)

Venyttäjä oikein :D Luulen että tuolla meiningillä ainut mitä venyttäisin ois hermot :)

No mutta ota toki huomioon, että venyttäjä on vain se virka mistä aloittaisit :) Eli sitä toimenkuvaa harjoittaisit koeajan verran, joka on sanotaanko 2 h - 2 kk, ja sen onnistuneesti läpäisseenä pääsisit seuraavalle tasolle. Ja lopullinen nimityksesi (muutamien muiden välivaiheiden jälkeen) olisi sitten se kotirouva. Jo venyttäjälle maksetaan tietysti palkkaa ja se nousisi vaihe vaiheelta virallisten palkkaluokitusten mukaan. Eikä kotirouvanakaan palkkakehitys pysähdy, vaan sen on mahdollista kasvaa läpi elämän (1-10 dan). 10 danin kotirouvalla on mm. rajaton luottokortti shoppailua varten.

No mutta ota toki huomioon, että venyttäjä on vain se virka mistä aloittaisit :) Eli sitä toimenkuvaa harjoittaisit koeajan verran, joka on sanotaanko 2 h - 2 kk, ja sen onnistuneesti läpäisseenä pääsisit seuraavalle tasolle. Ja lopullinen nimityksesi (muutamien muiden välivaiheiden jälkeen) olisi sitten se kotirouva. Jo venyttäjälle maksetaan tietysti palkkaa ja se nousisi vaihe vaiheelta virallisten palkkaluokitusten mukaan. Eikä kotirouvanakaan palkkakehitys pysähdy, vaan sen on mahdollista kasvaa läpi elämän (1-10 dan). 10 danin kotirouvalla on mm. rajaton luottokortti shoppailua varten.
Liikaa vaivaa tuollaisessa porrastetussa pestissä, joten jään odottamaan parempaa tarjousta :D

Päiväunet lähtee aina lapasesta. Mut kun uuvuttaa ja nukuttaa. Kohta vois salille kuitenkin. Tässä pitäis vaan soitella sellaisia puheluita, että sattuu mahaan jo ajattelukin.. en haluu :(

Päiväunet lähtee aina lapasesta. Mut kun uuvuttaa ja nukuttaa. Kohta vois salille kuitenkin. Tässä pitäis vaan soitella sellaisia puheluita, että sattuu mahaan jo ajattelukin.. en haluu :(
Anna mennä. Kerran se kirpasee. Vankila loppuu siihen, kun avaat suus ja pysyt kovana.

Back
Ylös Bottom