Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sauna ois kyl pop, mut nyt mä keskityn tuijottamaan Jason Stathamia, hän piristäköön iltaani. Iskän ja koirani jälkeen ihanin mies maailmassa on Jason, ystävällisesti nam :haart: Puhelimeen on päivitykset ja varmuuskopioiden tarkistukset menossa, peukut pystyssä että jotain löytyisi.

Ötyä...

...Stadi paikallansa. Hyvin jengiä liikenteessä...Sitten vähän billy settiä...a´la rock.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta! Toista ylityöpäivää viedään, voi olla että ens perjantaina 12 peräkkäisen työpäivän jälkeen voi viikonloppu maistua aika herkulta :)

Aamuja! Parin tunnin päästä suunnistan fitness expoon. Varmana kaiken sen testosteronin ja kireyden innoittamana suuntaan salille sen jälkeen, vois kuvitella, että saa kunnon draivin päälle :puntti: Sää ulkonakin näyttää oikein raikkaalta, syksy<3

nukkumaan eilen 22. herätys juuri hetki sitten. harvoin nukkunu noin kauan...

vois lähteä jumpalle koittaa saamaan jaloille jotain jännää aikaseks, kunhan ton batteryn saa juotua ja heräilee.

Vau, puhelimeen on yön aikana löytynyt kaikki kuvat, jotka olen sillä ottanut. Muut tiedot ovatkin sitten edelleen hakusessa... Nyt kun joku kertois miten saan Ovi Suitesta ne numerot siirrettyä PUHELIMEEN, niin olis pop. Synkronointi ei tunnu toimivan kuin toiseen suuntaan.

Huomenta!

Kylläpäs nukutti makoisasti.. Jos koira- ja leikkipuistoilis. Illalla reisiä ja olkapäitä.

Nalle-puh oli tänään aika jännä.

Tänään vois mennä muksun kanssa katselemaan syksyä jonnekkin järven tai meren rantaan.

Itelläkin viimenen vloppu muksujen kanssa tässä Tampereella ennen muuttoa, niin josko kävis vaikka heittämässä pienen järvenrantalenkin tuolta ruusutarhojen kautta.

Ens kerralla sitten ei tarvitse enään tuskailla tän kerrostalon kanssa. Skiditkin tottunut asumaan OK-talossa, niin aika myrkkyä tämä 100neliöö pienempi kerrostalo :)

Itelläkin viimenen vloppu muksujen kanssa tässä Tampereella ennen muuttoa, niin josko kävis vaikka heittämässä pienen järvenrantalenkin tuolta ruusutarhojen kautta.

Ens kerralla sitten ei tarvitse enään tuskailla tän kerrostalon kanssa. Skiditkin tottunut asumaan OK-talossa, niin aika myrkkyä tämä 100neliöö pienempi kerrostalo :)

Tuskailen tässä just samaa kun joutu ottaa kerrostaloasunnon "slummin" rajamailta. Vimmainen etsintä takaisin pari-rivitaloon käynnissä.

Tuskailen tässä just samaa kun joutu ottaa kerrostaloasunnon "slummin" rajamailta. Vimmainen etsintä takaisin pari-rivitaloon käynnissä.

Mä kävin viime viikolla tekeen kaupat ja ens perjantaina pääsee muuttamaan. Eipä tuokaan iso asunto ole, mutta sentään rivitalo suhteellisen isolla pihalla. Helpottaa kummasti elämää lasten kanssa.

Mä kävin viime viikolla tekeen kaupat ja ens perjantaina pääsee muuttamaan. Eipä tuokaan iso asunto ole, mutta sentään rivitalo suhteellisen isolla pihalla. Helpottaa kummasti elämää lasten kanssa.

Onneksi olkoon!

Mä just kyttää tuonne maaseudulle pääsyä, mutta aika vähän liikkuu mun hintaluokan asuntoja niin joutuu varmaan jonkin aikaa tyytymään tähän.

aamukahvi nro 2, kolmen sepän aukiolla...nukuin junassa ni tuntuu että vieläkää ei meinaa simmut aueta. porukkaa jonottaa jo hulluille päiville, hullua :D

Back
Ylös Bottom