Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Totoro on loistava!

Minäpäs olin reipas tyttö ja kävin kaikesta vitutuksesta huolimatta huitasemassa tissitreenin ihan vaan perjantain kunniaksi :)

Käytä vyötä kiristämiseen :)

Mitäs tänne..just laitoin kookos-riisi-kebua ja tuli hyvä mieli kun nälkäinen sai ruokaa :p ja Neuvottelija pyörii taustalla. Vois vaikka lähteä jonnekin, mut toisaalta jos ei lähtis tänään niin sais huomenna aikasemmin työjutut hoidettua..hmm.. Eli helpompaa kun tulis joku nyt tänne..:D

"Tulkaa joku hakee mut kotoota!" :D

Hitto. Huono keskittymiskyky ja aivo jumissa. Ei nyt meinaa derivointihommat mennä kohalleen. Ja radio rockilla jäi max perttulan levy jumiin, vähän väliä lähtee se soimaa :D

Minne sun keskittymiskyky on kadonnut? Ootko kattonu sängyn alta? :rolleyes:

Totoro on loistava!

Minäpäs olin reipas tyttö ja kävin kaikesta vitutuksesta huolimatta huitasemassa tissitreenin ihan vaan perjantain kunniaksi :)

Tissit.

Sori, hieman levotonta tässä vaiheessa iltaa. ;)

"Tulkaa joku hakee mut kotoota!" :D

:D Nooh, en minä oikeasti näin laiska ole. Voin ihan hyvin itsekin lähteä hakemaan jonkun jostain...:joulu3:

edit. Kunhan soittaa pian ja keittää myös aamukahvit :D

edit2. Ja mielellään Presidentin Black Labelia

Tissit.

Sori, hieman levotonta tässä vaiheessa iltaa. ;)

Vai hieman.. mitähän se sit on muutaman tunnin päästä kun kytkin alkaa luistaa enemmänkin...:D

Viimeksi muokattu:
Minne sun keskittymiskyky on kadonnut? Ootko kattonu sängyn alta? :rolleyes:

Ah sinnekkö se onkin mennyt. Millähän sen mahtais saada sieltä pois :D

Armeijan Tj 0 risteily ohi ja nyt " äiteen oma pikku-ukko" on yökylässä äidillä jota en ole nähny yli puoleen vuoteen. Oli mukava nähdä että äitini on edes vähän paremmassa kunnossa, kun MS-tauti niin vittumainen on. Rakastakaa äitejänne <3

Armeijan Tj 0 risteily ohi ja nyt " äiteen oma pikku-ukko" on yökylässä äidillä jota en ole nähny yli puoleen vuoteen. Oli mukava nähdä että äitini on edes vähän paremmassa kunnossa, kun MS-tauti niin vittumainen on. Rakastakaa äitejänne <3

Olen samaa mieltä, oma kuoli 2 vuotta sitten. Nyt vaan harmittaa mitä olisi voinut tehdä toisin.

:D Nooh, en minä oikeasti näin laiska ole. Voin ihan hyvin itsekin lähteä hakemaan jonkun jostain...:joulu3:

edit. Kunhan soittaa pian ja keittää myös aamukahvit :D

edit2. Ja mielellään Presidentin Black Labelia

Vai hieman.. mitähän se sit on muutaman tunnin päästä kun kytkin alkaa luistaa enemmänkin...:D

On sillä vaatimuksia kuitenkin. Mitä jos on vain Stockan kahvia?

Ah sinnekkö se onkin mennyt. Millähän sen mahtais saada sieltä pois :D

Mä voin tulla houkuttelemaan sen pois sieltä. ;)

Äidille terkkuja ja jaksamista. :haart:

715517 :hyvä::hyvä:

Thodellakhin! :D

On sillä vaatimuksia kuitenkin. Mitä jos on vain Stockan kahvia?

Hmm..en ala nirsoilemaan joten kyllä sekin käy.

edit. Mut ensisijaisesti tosiaan "kotipolttoinen" Black Label.

edit2. Ja sitten ois kyllä Starbucksin lattekin aika kärkisijoilla

edit3. Tai toistaiseksi Suomen oloissa ois tyydyttävä Robert´s Coffeen latteen..

edit4. Vaikka kukas käski pysymään Suomen oloissa...;)

Mutta siis Stockan kahvi käy hyvin! :D

Voi hyvät hyssykät sun kanssa. :D

:D Menee off-topiciksi off-topicissa mutta mitä nuo hyssykät on? Tulee jotenkin nyytit mieleen..:D

Aina teillä nyytit mielessä....:rolleyes: Hyssykät meinaa nyt sitä, että massuun upposi juuri 200g parsakaalia ja 400g rypsipossunsuikaleita. Pienelle tipulle se on aika paljon.

Aina teillä nyytit mielessä....:rolleyes: Hyssykät meinaa nyt sitä, että massuun upposi juuri 200g parsakaalia ja 400g rypsipossunsuikaleita. Pienelle tipulle se on aika paljon.

Mitä nyytteihin tulee niin ainoastaan omat :D Ei huonot iltapalat tipulla! :p Pienestä tipusta tulee vielä isompi tipu..:)

Mitä nyytteihin tulee niin ainoastaan omat :D Ei huonot iltapalat tipulla! :p Pienestä tipusta tulee vielä isompi tipu..:)

Joo kaikki menee rintaan ja koipiin. :D

Nyt kun joku kertoo, että miten sin(z^2+4z):sta saadaan muuttujan z+2 potenssisarja, niin i'm very happy. Ei jaksa miettiä.

Back
Ylös Bottom