Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko maksat jos vaihdan? :evil:IhQBicho voisit vaihtaa avatarin tai vaihtoehtosesti jebou vois, niin ei menis sekasin ku nopeasti vilikasee. :D
...vaikka kukapa mie olen sanommaa..
Paljonko maksat jos vaihdan? :evil:
Euron :D Ei vaan, voin mä vaihtaa, jos se sekoittaa. Ei ole mulle niin iso juttuPaljonko oisit valmis ottamaan?

Euron :D Ei vaan, voin mä vaihtaa, jos se sekoittaa. Ei ole mulle niin iso juttu![]()
Euron :D Ei vaan, voin mä vaihtaa, jos se sekoittaa. Ei ole mulle niin iso juttu![]()
Paha vaan yrittää muistaa näitä hommia, kun Ephelle piti viiä 3kg poropotenssia(en tiä miksi
) ja sulle nyt toi euro... Pitää alkaa kirjottaa jotain listaa.Mut on koulutettu tottelemaan miehiä. Olen käynyt vaimokoulun :DEtkä vaihda! Se olisi luonteen heikkoutta.
Uaaah, kun voi olla taas pää kipee kun on painanu koko päivän menemään. Auh! Vielä pitäis kekata jostain joku näppärä kulttuuriin liittyvä enkunkielinen artikkeli, joka EI liity mihinkään niistä asioista, mistä ollaan jo puhuttu tai tullaan puhumaan kurssin aikana. Ei jaksa edes ajatella ku päätä vihloo niin mainiosti. Kerrassaan upeaa.

Mie autan sinua XairaX hyvä. Renaissance-architecture - Guardian.co.uk
...oho sekö olikin kulttuuriin liittyvä :D ...no rakennuskulttuuri.. kait semmostaki on.![]()
Haha, no tuota... :D Me on tähän mennessä puhuttu kamerakännyköiden luomasta mahdollisesta ongelmasta, musliminaisten asemasta jne... Oisko mitään siihen suuntaan? Mut siis ei kuitenkaan noita, koska niitä on nyt käsitelty? Joo, ehkä mä vaan selailen tota Guardiania..
Kelpaisiko Japanin NEET ongelma, hikikomorit, otakut? Eli sosiaalisen elämän puuttuminen ja rajoittuminen täysin virtuaaliseen todellisuuteen.
Haha, no tuota... :D Me on tähän mennessä puhuttu kamerakännyköiden luomasta mahdollisesta ongelmasta, musliminaisten asemasta jne... Oisko mitään siihen suuntaan? Mut siis ei kuitenkaan noita, koska niitä on nyt käsitelty? Joo, ehkä mä vaan selailen tota Guardiania..
Jos se on englanniksi niin toki!