Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Miika erehtyy astumaan samaan häkkiin Nikon kanssa ja lopputuloksena tietysti Niko hapettaa Miikan.
Siinä täytyy olla vielä joku homma mukana, tyyliin et poliisit (antti) tulee paikalle ja luulee et niko on koko ajan pitäny katariinaa sielä häkis ja sitte kolkannu miikan siihen lattialle ku se on eksyny paikalle.

Näkyykös turkulaisilla kaapeliuskovaisilla televisio kellään just nyt? Taitaa jäädä pepin aarteet pimentoon tältä iltaa ellei signaalia tule jakoon pikapuolin...

Talen pitäisi opetella vähän nyrkkeilemään ja seuraavan kerran kun se toinen soitttaa suuta laittaa se levyiks.

Oon ihan varma, että Severi vielä selvittää ton Miikan keissin. Luultavasti Severi ja Paula menevät Jennin luokse kylään ja tylsyyspäissään Severi löytää Nikon kirjeen, josta hän vanhana salapoliisina löytää sen salaviestin.

Itse en hyväksy tuollaista apinoraivoväkivaltaa. Ihme, ettei Tale pelle soittanut poliiseja paikalle ja sitten toi jääkiekkoilija oltaisiin viety putkaan ja olisi saannut syytteet pahoinpitelystä. Itse olisin tehnyt niin. Sen sijaan virnuili pellesti peilille. Sit on niin sokea, ettei tajua kuinka söpö ja ihana Siru on... Voittaa se tuollaiset Iida-pissikset.

Back
Ylös Bottom