Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kohta alkaa olla jokapaikassa tuollasta että neekerit heiluu aseiden kanssa ja ampuu ihmisiä.

No, eipäs nyt liioitella lapset.

Vaikka ei sillä että neekeristä nettona muuta olisi kuin riesaa. On se sitten poliittisesti korrektia tai ei.

Vittu päivä päivältä joutuu arvostaan näitä kulttuurin rikastajia enemmän ja enemmän. Minkä takia Päivi Lipponen
ja muut vitun vihervasemmistosossudemarifemakot ei vaadi nyt jotain mielenosoituksia rasismia vastaan? Ai niin, naapuri
ei voi olla rasisti mutta asiallisesti käyttäytymään pyytänyt valkoinen hetero mies on!

Laitoin ensimmäisen nimen googleen (jätin sen välinimen pois). Aika mielenkiintoista settiä pompsahti esiin, jos kyseessä on sama henkilö.

Mä toivon, ettei ole sama jätkä. Mut toisaalta, tuskin ton nimisiä on helsingissä ihan hirveästi. Samaan ikäluokkaakin osuu. Treenattiin samalla salilla ni ei tarvinu edes googlata nimeä ku tunnistin sen samantien. Ei menestynyt vapaaottelun amatöörimatseissa, joten ilmeisesti piti lähtee todistelee kovuuttaan käymällä dösäkuskin kimppuun. Vitun säälittävää. Toivottavasti tän lajihistoria ei tule missään esille, koska tällaiset pellet osaa vaan pilata vaparin mainetta. Ja mamujen.

Mä toivon, ettei ole sama jätkä. Mut toisaalta, tuskin ton nimisiä on helsingissä ihan hirveästi. Samaan ikäluokkaakin osuu. Treenattiin samalla salilla ni ei tarvinu edes googlata nimeä ku tunnistin sen samantien. Ei menestynyt vapaaottelun amatöörimatseissa, joten ilmeisesti piti lähtee todistelee kovuuttaan käymällä dösäkuskin kimppuun. Vitun säälittävää. Toivottavasti tän lajihistoria ei tule missään esille, koska tällaiset pellet osaa vaan pilata vaparin mainetta. Ja mamujen.

Koko juttu+virallinen tuomio ja videot ton tyypin vaparimatsista kiertää jo facebookissa. Eli kyllä aivan varmasti tulee kaikkien tietoon. Sieltä itsekkin huomasin, että taas mamut vauhdissa.

Koko juttu+virallinen tuomio ja videot ton tyypin vaparimatsista kiertää jo facebookissa. Eli kyllä aivan varmasti tulee kaikkien tietoon. Sieltä itsekkin huomasin, että taas mamut vauhdissa.

Toinen mamu, toinen suomalainen. Se on tää vitun nykynuoriso jotka ei kunnioita mitään/ketään. Kaikista eniten mua kuitenkin vituttaa sen kuskin puolesta. Elinikäiset vammat, koska sattui vaan tekemään työvuoronsa ja pyytämään jengiä pois bussin tieltä että pääsee liikkeelle. Kui brutaalia oikeesti. Ja mitä tuohon kamppailulajitaustaan tulee, niin toivottavasti ihmiset sitten myös ymmärtävät, että kyseessä on vain yksittäinen lajin harrastaja.

toivottavasti ihmiset sitten myös ymmärtävät, että kyseessä on vain yksittäinen lajin harrastaja.

Yksittäistapaus siis kyseessä.

rage_face_fuck_that_RE_Sharenator_V2_Information-s152x171-184191.png

Kamppailulaji tausta? Kauan nyt poju oli treenannut ? Puoli vuotta?:) Jännä kyllä ku on mediassa taas täysi hiljaisuus, jos ois ollut suomalaiset tekijät ni nimet ois ollut varmasti kaikissa lehdissä.

Joo.. Tämmönenkin täällä. :) No parin kaljan voimalla vois jotaki mielipiteitä jakaa.

Oon ehdottomasti maahanmuuttoa vastaan. Monikulttuurismi ei vain toimi, kattokaa mitä Hollannille ja Ranskalle kävi. Mä en oo saanu positiivista kuvaa yhdestäkään maahanmuttajasta, puukkoa, rautaputkea, nyrkkiä ja kenkää tosin näiltä kavereilta oon saanut. Ja takasin on annettu. Lisäks mua suunnattomasti vituttaa että maahanmuuttajia hyysätään täällä niin paljon että ne itekki alkaa luulee että ne on jotenki kantaväestöä parempi, haha ja mitä vielä.

Anarkistit huutaa että kaikki on samanarvoisia rodusta katsomatta, no ei se nyt vain näin ole. Ei oo sattumaa että jenkeissä afroamerikkalaisten prosentti maassa on 10-12%, ja vankilassa on noin 70-80%. Entäs somaliraiskareiden suomessa määrä suomessa? Muistan nähneeni semmosenki taulukon, ja aika iso prosentti suomen raiskauksesta on näiden meidän somalineekereiden aikansaannoksia, bravo lisää monikulttuurisuutta! Moni myös varmaan muistaa myös Tuuli Ikosen tapauksen, hyi helvetti. Ja toivottavasti tää Abdullahihihi saa kunnolla maiharista päähän että loppuu tuo pelleily, huoh.

JA ketjun alkuhan koski oulun "skinejä", niin voin sanoa että ykskään noista jätkistä ei skiniaatteesta mitään tiedä, vitun luusereita liimanimppareita koko porukka. Ei kai ihmekkää oo ettei oulun porukkaa näy tuolla wp menoissa mukana, jos jätkistä ei oo muuhun ku jonku kehitysvammasen kiduttamiseen, haha. :D

Joo.. Tämmönenkin täällä. :) No parin kaljan voimalla vois jotaki mielipiteitä jakaa.

Oon ehdottomasti maahanmuuttoa vastaan. Monikulttuurismi ei vain toimi, kattokaa mitä Hollannille ja Ranskalle kävi. Mä en oo saanu positiivista kuvaa yhdestäkään maahanmuttajasta, puukkoa, rautaputkea, nyrkkiä ja kenkää tosin näiltä kavereilta oon saanut. Ja takasin on annettu. Lisäks mua suunnattomasti vituttaa että maahanmuuttajia hyysätään täällä niin paljon että ne itekki alkaa luulee että ne on jotenki kantaväestöä parempi, haha ja mitä vielä.

Anarkistit huutaa että kaikki on samanarvoisia rodusta katsomatta, no ei se nyt vain näin ole. Ei oo sattumaa että jenkeissä afroamerikkalaisten prosentti maassa on 10-12%, ja vankilassa on noin 70-80%. Entäs somaliraiskareiden suomessa määrä suomessa? Muistan nähneeni semmosenki taulukon, ja aika iso prosentti suomen raiskauksesta on näiden meidän somalineekereiden aikansaannoksia, bravo lisää monikulttuurisuutta! Moni myös varmaan muistaa myös Tuuli Ikosen tapauksen, hyi helvetti. Ja toivottavasti tää Abdullahihihi saa kunnolla maiharista päähän että loppuu tuo pelleily, huoh.

JA ketjun alkuhan koski oulun "skinejä", niin voin sanoa että ykskään noista jätkistä ei skiniaatteesta mitään tiedä, vitun luusereita liimanimppareita koko porukka. Ei kai ihmekkää oo ettei oulun porukkaa näy tuolla wp menoissa mukana, jos jätkistä ei oo muuhun ku jonku kehitysvammasen kiduttamiseen, haha. :D

Asiaa, aito pilottimies saanu työkkäristä nettikoneen käyttöön? Mitäs Hollannille ja Ranskalle sitten kävi, niinku oikeasti, ootko käyny niissä? Ootko käyny edes Helsingissä? Meinaat sitten pokkana, että mustien korkea vankilaprosentti johtuu rodullisista ominaisuuksista? Pistä ihmeessä linkkiä ja kerro asiasta lisää. Itse veikkaisin, että yhteiskuntarakenteen raaka eriarvoisuus, vaikeasti saavutettava ja huonotasoinen koulutus sekä viina- ja asekauppojen porrastaminen hoodeille saattaisi vaikuttaa enemmän kuin ihonväri. Osoita toki, että olen ymmärtänyt väärin. Somalien raiskauksista löysin seuraavaa faktaa:

2005 2006 2007 2008 2009 2010
Kunnat yhteensä
Raiskaus, törkeä raiskaus, pakottaminen sukupuoliyhteyteen 20:1-3
Syylliseksi epäillyt Somalian kansalaiset 7 4 6 6 14 2 YHT: 39

vertailuna Virolaiset:
Kunnat yhteensä
Syylliseksi epäillyt Viron kansalaiset 29 17 6 10 4 11 YHT: 77

ja lopuksi suomalaiset:
Kunnat yhteensä
Syylliseksi epäillyt Suomen kansalaiset 295 311 377 540 367 314 YHT: vitusti
(lähde Tilastokeskus)
Että kyllähän paskiaisia tuntuu riittävän ihonväristä riippumatta. Jostain Tuuli Ikosen tapauksesta sanoisin, et toivottavasti jengi muistaa Anneli Auerin tapauksen. Siis mikä noita valkoisia perheenäitejä vaivaa, hyi hitto?

Back
Ylös Bottom