Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja on vielä saatanan nopea negatiivinen :DVoimapyörällä varpailtaan menee... ..se yks negatiivinen.
Muuttujia on nyt jonkinverran, katotaan saadaanko edes kuvattua. Jos saadaan, niin huomiseksi on luvassa, joudun tekemään tänään koska huomenna pitää olla jo kuvaamassa 0900 eteenpäin kun Homan Meshkat tulee Ruotsista kuvauksiin.Osaako Mike yhtään sanoa, tuleeko uusi gymlog vielä myöhään illalla, vaiko vasta huomenissa?
tuleeko vielä tänään ulos?Gymlog 7 kuvattu.
Trolli!En kyllä usko ton kylkikiertojutun toimivuuteen. Eikös lihakset kasva parhaiten raskaita perusliikkeitä tekemällä ja toi kepin kanssa leikkiminen vaikuttaa helvetin raskaalta... Yhtälailla jalat kasvaa säbää pelatessa.

Gymlog 7 päräyttää pian eetteriin ja jengi voi taas pudistaa päätään ja kysyä, miksi noi tekee taas tällaista scheissea!? Mut scheisse pyörittää maailmaa. Ilman scheissea ei olisi työpaikkoja ja taloutta. Jos scheissea ei syntyisi, moni jäisi työttömäksi. Tässä mun yhdeksäntoista senttiä ajatuksista. Kiitos. Jäädään odottelemaan, mitä maikkeli saa materiaalista aikaiseksi!Jos nyt kovasti kaikki huudatte yhteen ääneen: Mike, PLIIS, tee Gymlog 7 jo tänään valmiiksi, JOOKO? Mike ehkä sen tekeekin, yleisön painostuksesta! ;)
Unohdin. Ens kerralla sitten.Mikeeee, tänään jakoon! Ja kai lurautit runon sinne joukkoon, kuten lupasit?
Nyt mulla ei hajonnut olkapää, eikä ojentaja. Mut housut meni pesuun.![]()
Oliko se oikeasti noin hyvää? Oonko mä sun feivöritti bodykokki? Enks mä teekki parempaa safkaa ku noi telkkarissa hääräävät hifikokit?Tuli taas tänää tehtyä tota chilipataa ja todella hyvää siitä tuli. Niin hyvää että vedin n. 3/5 siitä padasta itse ja kyllä liikenne kuuluu sisälle asti :D