Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Nykäsin tuossa saunoessa muutaman oluen, taidanpa nauttia muutaman lisää :lol2:

ELI IHAN VITUSTI!!!!!!!!!!

:dance2: :lol2:

Sen verran voin paljastaa, että olisin ottanut "in any case :D". Itse ostin muutaman "erikoisemman" oluen normioluiden lisäksi niin on mukavampi juoda. :) Kohta baari.

Ainako se pittää juopostella?

Kyllähän sitä pitää välillä vähän repästä.. :rolleyes:

Äsken lähti kaveri kämpilttä, niin ei tarvii enää esitttää olevani selvinpäinj :lol2:

Voisin ottaa karhun.

Huomenna klo 9am tuplaluento. Olenko menossa? No en, koska olen humalassa vielakin ja bussi lahtisi 3h paasta. Menen nukkumaan, ei noilla tutustumisluennoilla kukaan mitaan tee kuitenkaan ja luentomateriaalit loytyvat netista...

Opiskelijaelama on kurjaa. Yhdelle meno tarkoittaa aina yhta kannullista juotavaa ja joka paikasta loytyy tuttuja/tutun tuttuja jotka haluavat tarjota juotavia, joten mikas mina olen laittamaan vastaan. Tanaan rahaa paloi 5 puntaa ja olen naamat, joten periaatteessa en voi olla itse vastuussa humalatilastani.

Kylla ma huomenna ajattelin menna luennoille. Tai siis ylihuomenna.

Noniin, eli pikkulauantaita juhlimaan! Menossa mukana 12päkki, 0.5l pontikka ja pari lonkkua :) Illalla pitäs vielä baariin!

Ethän yksin meinannu vetää? tulee muuteen baarin sijaan vatsahuuhtelu...

Itse otan pari olutta ja käyn saunassa. Ei siis ihan kännäillä nyt.

4 saunaolutta ja puoli pulloa jallua.. nyt harmittaa nii vietävästi ku ei oo rahaa lähteä baariin... itteäni voisin koittaa naapurin mummolle myydä, mut ei taida silläkään eläke riittää siihen touhuun.

Back
Ylös Bottom