Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eihän niistä kaikkea tarvi ymmärtääkkään. Hyvää ajanvietettä seilata wikipediassa ja lueskella noita artikkeleita :D
Ei käy kieltäminen tähän. Aikaa sais tuhlattuu vaikka kuinka paljon. Yleensä vaan koittaa varoa jumittumista lukemaan noita kun vierähtää helposti useampi tunti :)

Vähän ku viel syön ja pullistun nii porukka alkaa kyselee laskettuu aikaa :D Prrrrrkele. Maalaan jonku sixpäkin koht

^ mul oli laivalla sellanen kokovartalo korsetti päällä! :D

^Täytyy varmaa vaihtaa. Luulin oikeesti et S on sopiva, ja sain myös L kokosen pinkin paidan kaupanpäälle ja se on sopiva. Hitto mä olen iso :D

eniten pelottaa ku tilasin M kokosen pinkin ere-paidan että jos se onki pieni :(

^Täytyy varmaa vaihtaa. Luulin oikeesti et S on sopiva, ja sain myös L kokosen pinkin paidan kaupanpäälle ja se on sopiva. Hitto mä olen iso :D

eniten pelottaa ku tilasin M kokosen pinkin ere-paidan että jos se onki pieni :(

Rajoita vähän sitä syömistä. :D Ere-paidoista ei kyllä oo mitään hajua koon suhteen. Ite otin L-koon ja se on vähän turhan kireä. Riippuu ihan paitatyypistäkin.

Eiköhän tuo liene sopiva.

Back
Ylös Bottom