Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Emh.. Ehkä vähän? Mutta luulisin ymmärtäväni mitä haet takaa. Tässä tapauksessa tarina virustorjunnasta olisi ehkä ollut mielenkiintoisin.

Ymmärsit oikein, popcornia olisin ottanut mukaan :D Mitenkään teidän linjalla olevien naisten tietotaitoja väheksymättä, tietenkin!

Tottakai kehtaa. Ellei tässä sitten kehtaa ole niinkö itä-suomalaisiten kavereideni keskuudessa kehdata= viitsiä. hmm.

No juuri sitä kehtaamista. Vähän sellainen vetelä olo tässä, mutta pakkohan siellä olisi käydä, jos haluaisi kehittyä. Miksei ole kotisalia prkl!

Ymmärsit oikein, popcornia olisin ottanut mukaan :D Mitenkään teidän linjalla olevien naisten tietotaitoja väheksymättä, tietenkin!

Tietenkään! Olemmehan kuitenkin n. 6 viikon, eli hieman alle 12 x 90min käyttäneet wordin, sekä PowerPointin opetteluun. Niin ja ensi viikolla käsitellään sisällysluettelon tekemistä! Onneksi olen löytänyt jotain fiksumpaa tekemistä!

No juuri sitä kehtaamista. Vähän sellainen vetelä olo tässä, mutta pakkohan siellä olisi käydä, jos haluaisi kehittyä.

Tällaista huhua olen kuullut (:

Onaps kiva olla vihdoin kotona!

Kuten ehkä huomasit aiemmin, kuuntelimme tunnilla esitelmää tietokoneen hiirestä, näppäimistöstä sekä virustorjunnasta. Naisten tekeminä. En kokenut menettäväni paljoa.

Joo onhan tuo itsellekin aika tuttu kaava. Onneksi tänä sykysynä on saanut revittyä tekemään ittensä jotain etukäteenkin. Muuten en oikeasti selviäisi tällä vuorokausirytmillä (:

Thmz: Ois kiva kuulla toi syna itekseen, että mitä tekee. Äänenlaatu ei ainakaan sitä imarrellut. Tai sit en vaan kuule. Ainakin kuulostaa, että kaikki soittavat saman kappeleen samaa osaa. Se on jo paljon!
Meidän synadude ainaki soitti tossa väärin jossain kohtaa, toi on kyllä äänitetty ihan mikeilläkin, kunhan saan käsiini äänenlaadullisesti paremman version niin voin heittää linkin siitä tänne. Koskaan ei olla tosiaan soitettu yhdessä, toi oli eka kerta, itse yllätyin positiivisesti kuinka hyvin se meni.

Ei miulla palkkari mitään puistatuksia aiheuta. Minttusuklaa maitoon sekoitettuna on hyvvöö! Tuo on melkein kuin kaakaota joisi. Mie söin valkosipulivoilla terästetyn patongin, johon tungin paketin suolalihaa väliin :D Kevyt iltapala treenien jälkeen.

Mulla on ilmeisesti aina väärän makuista palkkaria. Tosin tää sekoituspalkkari (kahta eri jauhoa sekaisin) on ihan hyvän makuinen banaani-vaniljakombo, mutta se viimeinen kulaus aiheuttaa aina cp-vammoja naamaan :D Mä ajattelin vetää muutaman possupihvin, paistaa kylkeen puoli pakettia pekonia.

Mitäs hupsuille muuta?

Gradu edistyy aineiston muodossa pikkuhiljaa ja fyssari ilmoitti mun olevan ihan suhteellisen kunnossa, vaikka jumeja on niin että hanuri temppuilee sen takia. Mitä sedälle kuuluu? :)

Tietenkään! Olemmehan kuitenkin n. 6 viikon, eli hieman alle 12 x 90min käyttäneet wordin, sekä PowerPointin opetteluun. Niin ja ensi viikolla käsitellään sisällysluettelon tekemistä! Onneksi olen löytänyt jotain fiksumpaa tekemistä!

Pakkikselle kirjoittelu on todellakin fiksumpaa :D Sano sille opettajalle, että saat yksityisopetusta noihin ja kysy jos voi vain tulla tenttiin. Kai teillä voi kurssit tenttiä? Sen pitäisi olla HH:n yleinen käytäntö kuitenkin.

Mä ajattelin vetää muutaman possupihvin, paistaa kylkeen puoli pakettia pekonia.

Nyt on nälkä taas :kuola:

Meidän synadude ainaki soitti tossa väärin jossain kohtaa, toi on kyllä äänitetty ihan mikeilläkin, kunhan saan käsiini äänenlaadullisesti paremman version niin voin heittää linkin siitä tänne. Koskaan ei olla tosiaan soitettu yhdessä, toi oli eka kerta, itse yllätyin positiivisesti kuinka hyvin se meni.

Heitä toki. Toisten musiikki tuotoksia on aina aika jees kuunnella. Muusikkona osaa myös arvostaa kaikenlaista palautetta omasta soitosta tms. Vaikka oma soitantani ei kauheasti kauempana voisi tuosta teidän ollakaan. Se nyt ei kuitenkaan ole onneksi se pääasia.

Pakkikselle kirjoittelu on todellakin fiksumpaa :D Sano sille opettajalle, että saat yksityisopetusta noihin ja kysy jos voi vain tulla tenttiin. Kai teillä voi kurssit tenttiä? Sen pitäisi olla HH:n yleinen käytäntö kuitenkin.

Tää kuulostaa houkuttelevalta vaihtoehdolta! Enkä ole kyllä perehtynyt saatika kysynyt asiasta. En tiedä oisko jonkinmoisena AHOT kokeena pitäny suorittaa..

Miksei ruoasta voi puhua tai lukea ilman, että tulee kaamea nälkä?

Tää kuulostaa houkuttelevalta vaihtoehdolta! Enkä ole kyllä perehtynyt saatika kysynyt asiasta. En tiedä oisko jonkinmoisena AHOT kokeena pitäny suorittaa..

Miksei ruoasta voi puhua tai lukea ilman, että tulee kaamea nälkä?

AHOT ja tenttiminen on kaksi eri asiaa ainakin miun käsitykseni mukaan. Periaatteessa kaikki kurssit voi tenttiä, siitä pitää vain ilmoittaa ja sopia etukäteen opettajan kanssa. Kyllä ruoasta voi puhua ilman näläntunnetta, pitää vain ensin syödä itsensä täyteen :D Silloin se tosin saattaa sitten ällöttää jo.

AHOT ja tenttiminen on kaksi eri asiaa ainakin miun käsitykseni mukaan. Periaatteessa kaikki kurssit voi tenttiä, siitä pitää vain ilmoittaa ja sopia etukäteen opettajan kanssa. Kyllä ruoasta voi puhua ilman näläntunnetta, pitää vain ensin syödä itsensä täyteen :D Silloin se tosin saattaa sitten ällöttää jo.

En mä tajua enää tähän aikaan. Jotkut asiat pitää vääntää rautakiskoista että ymmärrän (: Joten luultavasti olet oikeassa. Ei sillä. Tätä ei onneksi ole kuin jouluun asti!

Mä en ole tainnut koskaan kokea tuollaista fiilistä, että olis ruoasta puhuminen ällöttänyt. Joko en ole ähkysyönyt itseäni tarpeeksi (vahvasti epäilen) tai olen vaan pohjaton.

Mä en ole tainnut koskaan kokea tuollaista fiilistä, että olis ruoasta puhuminen ällöttänyt. Joko en ole ähkysyönyt itseäni tarpeeksi (vahvasti epäilen) tai olen vaan pohjaton.

Oletko katsonut Epic Mealtime -pätkiä youtubesta? :) Kun alla on kaksi Ben & Jerry's purkkia niin suklaakuorrutettu pekoni ei enää näytäkään niin makoisalta. :lol2:

Gradu edistyy aineiston muodossa pikkuhiljaa ja fyssari ilmoitti mun olevan ihan suhteellisen kunnossa, vaikka jumeja on niin että hanuri temppuilee sen takia. Mitä sedälle kuuluu? :)

Hienoa. Jumeja ja pakotuksia on vähän täälläkin, onneks hanuri ei temppuile :) Pitäs tässä palata taas raudan kimppuun tosissaan itsekkin, niin sieltä ne kunnon jumit taas löytyy, kun taukoa on rutkasti takana.
Muuten kuuluu ihan hyvää. Töistä juuri palattu himaan, bisnekset menee ihan mukavasti ja mikä parasta, elämässä on uusia upeita ihmisiä. Ainut mikä vähän tökkii, on vapaa-ajan puute, aikaa omille harrastuksille ja kaikki omat keskeneräiset hommat.

Muuten kuuluu ihan hyvää. Töistä juuri palattu himaan, bisnekset menee ihan mukavasti ja mikä parasta, elämässä on uusia upeita ihmisiä. Ainut mikä vähän tökkii, on vapaa-ajan puute, aikaa omille harrastuksille ja kaikki omat keskeneräiset hommat.

Uudet, upeat ihmiset elämässä on aina ihana asia :haart: Toi tahtoo vissiin olla se tilanne aina, että kun bisnekset sujuu vauhdikkaasti, niin vapaa-aika jää vähälle. Sitä on sitten vain jostain itselleen varastettava. Vaikka sitten väkisin :) Mä sain sovittua työpaikan kanssa "gradutahdin" nyt syksylle, eli teen vain n.20h/vko töitä ja pitkät vapaat yleensä viikon alkuun, joten pääsen paitsi etenemään gradun kanssa niin myös pitämään vähän omaa aikaa :)

Oletko katsonut Epic Mealtime -pätkiä youtubesta? :) Kun alla on kaksi Ben & Jerry's purkkia niin suklaakuorrutettu pekoni ei enää näytäkään niin makoisalta. :lol2:

En ole. Veikkaan että tän kuvauksen jälkeen pidän huolen, etten ikinä katsokaan :D:D

Back
Ylös Bottom