Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään tuli aiheutettua itse hieman komediaa salilla. Olin pukkarissa vaihtamassa reenivermeitä päälle ja olin täyttänyt vesipullon kotona jo valmiiksi. No olin ottamasa reenihousuja ja huomasin kuinka se perkeleen vesipullo oli päässyt vuotamaan kassissa. Housujen etumuksessa ja perseessä oli hienot läntit juuri oikeilla kohdilla, ja housut siis olivat harmaan väriset kollarit joissa näkyy kaikki nestemäinen. Ajattelin hetken että pitäiskö lähtee kotiin, mutta päätin silti mennä reenaamaan ja näin peilin kautta kun vaihdoin suorituspaikkoja kuinka porukan katse hakeutui housuihin.:)

Eilen salilla nähtyä...

Tulin salille ja olin pukkarissa vaihtamassa vaatteita. Joku tyyppi haki kaapistaan pari helium-ilmapalloa - en ajatellut asiaa sen enempää. Päästyäni salin puolelle olivat kaverukset (jotain nuoria ulkomaalaisia opiskelijoita, nähnyt koulussa) tekemässä penkkiä - ne pallot tangon päissä... Ilmapallo-metodia sovellettiin myös hauiskääntöön, pec-deckiin ja kaikkeen mahdolliseen. Aika todennäköisesti trollasivat, mutta wtf... :D

Seurasin myös peloissani erään toisen tapauksen penkkitreeniä. Aivan liikaa painoa ja aivan liian huono tekniikka. Mieli teki olla katsomatta, mutta tunsin kyllä tarvetta vähän vahtia ettei telo itseään. Pari kertaa meinasin jo mennä avuksi. :wtf: Erittäin epävarman unrackin jälkeen tankoa ei laskettu alas asti eikä kyllä nostettu ylöskään, sellasta hiton heiluttamista ja olkapäät huusi hoosiannaa. Merkkas vielä sarjoja paperille, mitä liikkuu päässä...

Miten kaupassa käynti vituttaa?

Mulla on oikea syy angstata, joku oli TAAS työpaikalla ottanut mun likaisen protskushakerin pois pesukoneesta! Siis kuka saatana ottaa likaisia astioita pois pesukoneesta? Niin, se yks mun työkaveri joka sanoi pokkana, että työpaikalla ei saa pestä omia astioita työnantajan pesukoneessa.

Tänään tuli aiheutettua itse hieman komediaa salilla. Olin pukkarissa vaihtamassa reenivermeitä päälle ja olin täyttänyt vesipullon kotona jo valmiiksi. No olin ottamasa reenihousuja ja huomasin kuinka se perkeleen vesipullo oli päässyt vuotamaan kassissa. Housujen etumuksessa ja perseessä oli hienot läntit juuri oikeilla kohdilla, ja housut siis olivat harmaan väriset kollarit joissa näkyy kaikki nestemäinen. Ajattelin hetken että pitäiskö lähtee kotiin, mutta päätin silti mennä reenaamaan ja näin peilin kautta kun vaihdoin suorituspaikkoja kuinka porukan katse hakeutui housuihin.:)

Ite oisin kastellu housuja vähän lisää eri puolilta, niin kaikille ois varmasti tullu selväks että nyt on käyny ihan rehellinen vesivahinko ;)

Mä en osaa ostaa ruokaa loogisesti, unohdan aina jotain ja iskee joku kauhee paniikki kaupassa aina, emmä osaa selittää. En vaa osaa keksii mitään syötävää ja oon surkee kokki niin sekää ei lisää kaupassakäynnin ihanuutta sitten tippaakaan :D

Mä en osaa ostaa ruokaa loogisesti, unohdan aina jotain ja iskee joku kauhee paniikki kaupassa aina, emmä osaa selittää. En vaa osaa keksii mitään syötävää ja oon surkee kokki niin sekää ei lisää kaupassakäynnin ihanuutta sitten tippaakaan :D
Eihän niitä ostoksia voi kaupassa millään muistaa, jos ei oo lappua. Ite aina kirjoitan lapun ja sen kanssa paahdan kaupan läpi. Käyn kaupassa yleensä kaks kertaa viikossa, ja jos suunnittelee ostokset valmiiks, niin ei tartte joka ainoa päivä ravata siellä.

Eihän niitä ostoksia voi kaupassa millään muistaa, jos ei oo lappua. Ite aina kirjoitan lapun ja sen kanssa paahdan kaupan läpi. Käyn kaupassa yleensä kaks kertaa viikossa, ja jos suunnittelee ostokset valmiiks, niin ei tartte joka ainoa päivä ravata siellä.

nii no pakko kai se on alkaa jotain listoja väsäämää.. mul on vaa niin huono mielikuvitus että en ees keksi mitä söisin, siks en osaa myöskää ostaa kaupasta tarvittavia aineksia

Ei oikein motivoi tuo koulu tällä hetkellä...

Pakko hieman purkautua... Ei taida olla tuulesta temmattua, kun sanotaan, että kaikki paska sataa kerralla niskaan.. Viikonloppuna päättyi 2v seurustelusuhde ja juur äsken sain tietää, että lapsuudenajan paras kaveri makaa teho-osastolla. VITTU :(

Mulla on oikea syy angstata, joku oli TAAS työpaikalla ottanut mun likaisen protskushakerin pois pesukoneesta! Siis kuka saatana ottaa likaisia astioita pois pesukoneesta? Niin, se yks mun työkaveri joka sanoi pokkana, että työpaikalla ei saa pestä omia astioita työnantajan pesukoneessa.
Sulla on selvästi ainakin yksi ihanan tiimihenkinen työkaveri!

Pakko hieman purkautua... Ei taida olla tuulesta temmattua, kun sanotaan, että kaikki paska sataa kerralla niskaan.. Viikonloppuna päättyi 2v seurustelusuhde ja juur äsken sain tietää, että lapsuudenajan paras kaveri makaa teho-osastolla. VITTU :(

Kyllä se yleensä kun jotain paskaa käy niiin mäjähtää sit oikein kunnolla sitä paskaa niskaa.. Mutta tsemiä sinne päin, koitahan jaksaa kaikesta huolimatta ja toivotaan ettei nyt enempää mitään huonoa tapahdu :)

meil on puntiksella kova itämaisten taistelu lajien harrastaja , ainaki kaverin mielestä ku sano sen tekevän niin rähjähtävästi liikeitä . Kaikkien pitäis nähä ku jätkä vääntää olkapäitä yhel kädes taljassa , koko rakkine heiluu puolelta toiselle . luulee varmaa löytäneensä uuden metodin reenaa ja aikoo kehittää itensä paremaks muita tässä lajissa ( varmaa kukaa ei reena samalla tavalla ku on järjetöntä touhuu ja ilmaa hosumista) , ku ei oo kehittyny kunnol nii on kai keksiny täläsen tyylin reenaa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nii no pakko kai se on alkaa jotain listoja väsäämää.. mul on vaa niin huono mielikuvitus että en ees keksi mitä söisin, siks en osaa myöskää ostaa kaupasta tarvittavia aineksia
Mitä sitä itse miettimään, kun nettikin on reseptejä pullollaan. Aloita vaikka Team M&M:n Food Cornereista ;). Mulla on iföönissä Valion appi, josta olen myös muutaman kerran bongaillut ruokia. Sieltä löytyy sekä Valion oman keittiön että käyttäjien reseptejä, ja samat löytyy netistä. Sieltä voin suositella ainakin 3 juuston lasagnea, josta olen itse tehnyt proteiinipitoisemman laittamalla enemmän jauhelihaa.

Terveisin kehno, mutta pikkuhiljaa oppiva kokki.

P.S. Ostoslistan kun kirjoittaa puhelimeen, niin ei tarvitse lappujen kanssa säätää.

Niin, oman astian peseminen työnantajan koneessa on veronalainen työsuhde-etu, josta kuuluu maksaa veroa. Jos peset sen kerran päivässä, niin tuleehan siitä jo melkein sentin arvoinen etu kuukaudessa. Pyydät siis vain palkanlaskentaa pidättämään palkastasi vuodessa 12*0.01*(veroprosentti) verottajalle, niin homma on selvä :D

Miten kaupassa käynti vituttaa?

Kysy nyt ihmeessä lupa esimieheltäsi. Seuraavan kerran käske työkaverin mennä esimiehen puhutteluun ellei usko.

Minulle jos joku tulee vastaavan asian kanssa. Oli se sitten shakeri tai mikä vaan niin tommonen työkaverisi saisi kuulla kunniansa. Prkl vituttaa kaikki maalaisjärjen menettäneet ihmiset.

Back
Ylös Bottom