Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
No toivottavast toi fireball riittää ennen illan kohokotaa :D säästä vähä naisellekki jos meinasit kotiin tuoda! ;)
Joo no menomestoilla kylläkin! ..kait?!? Muutin vast pariviikkoo sitte ja en tunne täältä ketään et vittu kunhan lähden tonne ympärikännissä pyöräimään!
Saa sitten nähdä tullaanko yksin vai tullaanko ollenkaan ;D

Missä bobi ite pyörii ja mikä on plääni?
Täällä pohojanmaalla ja suunnitelma oli olla kohtuu kuoseissa ja onnistu,ei etes pahempaa rapista :D
Oli taas vaihteeks jännä ilta, millo ei järki pelaa yhtää....

Noh, alottelin täs himassa valkkarilla ja sit yks muija pyys niille > pitihä se leffaa kattoo ja kumota valkkarii siellä

baarissa oli ilmaset hanat tunnin ajan, jonka jälkeen tuli vähän skumppaa tilailtua....

Baarista snagarille hakee rullakepappii ja sielt taas samalle eukolle > Noh... olin sit oksentanu siihe muijan sängylle yöllä - heräsin siihe ku toine pesee meikän naamaa ja sänkyy :D

Aamulla hiljaa ulos kämpästä ja kävelemään himaan ( 4km ) ...

Nyt korkit taas kiini.
Pelimiehen veto :)

Täälläkin viskiä maistellaan, mutta irish coffeen muodossa. Mitenköhän se kaverin luona maistu paremmalta? Nyt on just sopiva hetki hieman juoda yksin kotona herkkuja.

Hiphei ja rairai. Tuntuu ettei mikään kiinnosta, joten taidan korkata muutaman kaljan ja jos sitä vähän viskiä. Sauna odottaa ja pitäis maailma parantaa kaverin kans, joten taitaa mennä enemmänki ku paskaa on taas kertynyt.

Vaikka olin selvipäi nii olipahan extempore reissu: Lappeenrannasta Helsinkiin safkaa - helsinki vantaan lentokentälle - takas himaan ja nyt baariin ! Ps. lonkerolla alottelen täs

Vitun pakkislaiset. Vihaan teitä. Olen vieläkin kännissä ja tunnin päästä pitäisi lähteä lentokentälle päin... Mun häntäluu sattuu tosi paljon eli kaaduin ilmeisesti jossain vaiheessa eilen. Ei tässä olekaan kuin n. 5h istumista edessä joten no worries. Ja onneksi olen vieläkin humalassa, saa nähdä pääsenkö turvatarkastuksesta läpi.

Laivalta kotiuduttu - onneksi tajusin ottaa aikuismaisesti, enkä juonut itseäni mihinkään epämääräisiin tilanteisiin ja tiloihin.

Vitun pakkislaiset. Vihaan teitä. Olen vieläkin kännissä ja tunnin päästä pitäisi lähteä lentokentälle päin... Mun häntäluu sattuu tosi paljon eli kaaduin ilmeisesti jossain vaiheessa eilen. Ei tässä olekaan kuin n. 5h istumista edessä joten no worries. Ja onneksi olen vieläkin humalassa, saa nähdä pääsenkö turvatarkastuksesta läpi.
Olitko sinä se siloposkinen pikkutyttö, joka tule Böödin kanssa vastaan Omppuhotellin käytävällä???

Olitko sinä se siloposkinen pikkutyttö, joka tule Böödin kanssa vastaan Omppuhotellin käytävällä???

Olin vissiin. Siloposkinen pikkutyttö :D

Back
Ylös Bottom