Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Kenties seuraava Toni Haukka ?

On se evoluutio vaan ihmeellinen asia kun 8v lapset on aikusten tasolla...samaa saa todistaa täälä pakkiksellakin harva se päivä kun "friikit" vetelee hirmu rautoja :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Face substitution:

[video=vimeo;29348533]http://vimeo.com/29348533[/video]

Käsittääkseni vapailla ohjelmistopalikoilla tehty (FaceTracker). Vielä ei olla ihan "siellä" lopputuloksen kanssa mutta kun tuosta vielä kehittyy niin tiedä mitä sieltä vielä tulee.

"would be useful in chatroulette" :D

- H

Nyt VITTU oikeesti se haulikko tänne!

A collectively-written document from a number of men who feel deep appreciation for the gifts of the feminine as a balance to those of the masculine.
This document acknowledges many thousands of years of dominance of masculine power, and offers an apology for the suppression of women, in the spirit of a fresh start.
The authors do not advocate the domination of men by women or feminine energy, but feel that a balance and equal respect for both energies will allow for a new wave of evolution on our planet.
:hyper:

Pitää illalla pyytää muijalta polvillaan anteeksi vuosisatojen sortoa ja ojentaa sille lahjaksi mun kivekset muovipussissa... jeesus

Nyt VITTU oikeesti se haulikko tänne!

:hyper:

Pitää illalla pyytää muijalta polvillaan anteeksi vuosisatojen sortoa ja ojentaa sille lahjaksi mun kivekset muovipussissa... jeesus

:lol2:

Ei helvetti....

^
Silloin kun tuo "Dear woman" -video linkitettiin tänne ensimmäisen kerran, dinosaurukset käveli vielä maan päällä...

Ei muuten haittaa mutta sama henkilö itkee täällä itse jatkuvasti jos joku postaa videon joka on aiemmin jo laitettu...

Aivan vi-tun hieno wakeskate video

Muista fullscreen ja 720p. Tosin toi 720p taitaa olla joku ei-oikeasti-720p, oisko musat paremmat sit vain...

^
Silloin kun tuo "Dear woman" -video linkitettiin tänne ensimmäisen kerran, dinosaurukset käveli vielä maan päällä...

Ei muuten haittaa mutta sama henkilö itkee täällä itse jatkuvasti jos joku postaa videon joka on aiemmin jo laitettu...

[kekkonen]turhaa itkee jos ei laita alkuperästä postia[/kekkonen]

Back
Ylös Bottom